Ξημερώματα της Δευτέρας 12 Αυγούστου 2019 διασχίζοντας την οδό Κύπρου, στο ύψος του Παλαιού Δημαρχείου, διαπιστώσαμε μια τρύπα στο οδόστρωμά της, η οποία είχε βάθος περίπου 35 εκατοστά (δείτε τις φωτογραφίες 1 & 2).
Αμέσως, στις 8 πμ, ειδοποιήσαμε με ηλεκτρονικό μήνυμα το Γραφείο Δημάρχου, τη Γραμματεία της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, την Τεχνική Υπηρεσία, αλλά και τον Αντιδήμαρχο Τ.Υ.Δ.Β. με μήνυμα sms στο κινητό του, για να ενεργήσουν άμεσα, μη τυχόν και συμβεί κάποιο ατύχημα, επειδή από τον συγκεκριμένο δρόμο διέρχονται και βαριά οχήματα, κυρίως μέσα μαζικής συγκοινωνίας,
λεωφορεία και τρόλεϊ.
Στις 2μμ. περάσαμε ξανά, για να δούμε εάν η Διοίκηση είχε λάβει τα μηνύματά μας και εάν είχε ανταποκριθεί στην επείγουσα κατάσταση. Η τρύπα είχε καλυφθεί προσωρινώς, αν και με το πέρασμα κάθε αυτοκινήτου έδειχνε να βαθαίνει...
Και μπορεί η Τεχνική Υπηρεσία να έκλεισε την τρύπα με πίσσα (να σημειώσουμε ότι έχει δημιουργηθεί ένας κρατήρας, που σημαίνει ότι η καθίζηση εξακολουθεί να υφίσταται...),
τη βαθμολογούμε όμως με ΜΗΔΕΝ, όσον αφορά τη συμπεριφορά και τη δεοντολογία!
Γιατί, όταν ο οποιοσδήποτε πληροφορεί για κάτι επείγον, η αρμόδια Υπηρεσία οφείλει να τον ενημερώσει ότι το μήνυμά του ελήφθη, και ότι θα επιληφθεί άμεσα του θέματος.
Αυτή είναι η βασική διαδικασία, και ο κανόνας που διέπει τη σωστή συμπεριφορά, που αποτελεί άλλωστε και την ένδειξη σεβασμού προς τον πολίτη. Υπάρχει μάλιστα και στο ΟΔΗΓΟ Συμπεριφοράς και Δεοντολογίας των Δημόσιων Υπαλλήλων, που αναφέρει: "Ανταποκρίνεται στην αλληλογραφία, τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το ταχύτερο δυνατό"... "Εάν δεν είναι υπεύθυνος για το προκείμενο θέμα, παραπέμπει τον ενδιαφερόμενο στον αρμόδιο υπάλληλο ή υπηρεσία"...
Δεν είναι το θέμα το "ευχαριστώ", όχι! Αλλά το να γίνει σαφές ότι η αρμόδια Υπηρεσία έχει ενημερωθεί! Τόσο απλό.
[Την ειδοποίηση με sms στο κινητό του Αντιδημάρχου Τ.Υ.Δ.Β., την αφήνουμε κατά μέρος...]
Ας το προσέξουν λοιπόν αυτό οι Διοικούντες το Δήμο, και ειδικά η "Νέα Διοίκηση" που θα προκύψει μέσα από τις διατάξεις του νομοσχεδίου "κυβερνησιμότητας των ΟΤΑ"...
Γιατί, όταν ο οποιοσδήποτε πληροφορεί για κάτι επείγον, η αρμόδια Υπηρεσία οφείλει να τον ενημερώσει ότι το μήνυμά του ελήφθη, και ότι θα επιληφθεί άμεσα του θέματος.
Αυτή είναι η βασική διαδικασία, και ο κανόνας που διέπει τη σωστή συμπεριφορά, που αποτελεί άλλωστε και την ένδειξη σεβασμού προς τον πολίτη. Υπάρχει μάλιστα και στο ΟΔΗΓΟ Συμπεριφοράς και Δεοντολογίας των Δημόσιων Υπαλλήλων, που αναφέρει: "Ανταποκρίνεται στην αλληλογραφία, τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το ταχύτερο δυνατό"... "Εάν δεν είναι υπεύθυνος για το προκείμενο θέμα, παραπέμπει τον ενδιαφερόμενο στον αρμόδιο υπάλληλο ή υπηρεσία"...
Δεν είναι το θέμα το "ευχαριστώ", όχι! Αλλά το να γίνει σαφές ότι η αρμόδια Υπηρεσία έχει ενημερωθεί! Τόσο απλό.
[Την ειδοποίηση με sms στο κινητό του Αντιδημάρχου Τ.Υ.Δ.Β., την αφήνουμε κατά μέρος...]
Ας το προσέξουν λοιπόν αυτό οι Διοικούντες το Δήμο, και ειδικά η "Νέα Διοίκηση" που θα προκύψει μέσα από τις διατάξεις του νομοσχεδίου "κυβερνησιμότητας των ΟΤΑ"...
Κλείνουμε με μιαν απορία: Η οδός Κύπρου ανασφαλτώθηκε την τελευταία διετία. Γιατί άνοιξε αυτή η τρύπα στο οδόστρωμα και που οφείλεται το γεγονός της καθίζησης;
Ας απαντηθεί και ένα ερώτημα μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου... όχι μόνον δήθεν απαντήσεις στα κατά τη φαντασίαν τους δήθεν κακόβουλα δημοσιεύματα!
Ας απαντηθεί και ένα ερώτημα μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου... όχι μόνον δήθεν απαντήσεις στα κατά τη φαντασίαν τους δήθεν κακόβουλα δημοσιεύματα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου