Δελτίο Τύπου εξέδωσε το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Βύρωνα με τις απαντήσεις υπουργών σε ερωτήσεις βουλευτών του ΚΚΕ και του ΜεΡΑ 25 αναφορικά με την διαχείριση των απορριμμάτων και την ανακύκλωση στο Δήμο Βύρωνα.
Στο πλαίσιο των δράσεων του Σωματείου Εργαζομένων για την διαχείριση των απορριμμάτων στο Δήμο Βύρωνα βουλευτές του ΚΚΕ κατέθεσαν Αναφορά προς τον Υπουργό Εσωτερικών
Η Απάντηση του Υπουργού Εσωτερικών στην αναφορά 525/16-01-2020, βουλευτών του ΚΚΕ που αναφέρεται στη διαχείριση των απορριμμάτων του Δήμου Βύρωνα και αιτείται την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων, ώστε να διασφαλιστούν οι θέσεις όλων των εργαζομένων με πλήρη εργασιακά και μισθολογικά δικαιώματα
Θέμα: Κοινοβουλευτικός Έλεγχος Σχετ.: Η υπ’ αριθμ. πρωτ. 525/16-01-2020 Αναφορά
Σε απάντηση της ανωτέρω Αναφοράς, που κατέθεσαν οι Βουλευτές στους οποίους κοινοποιείται το παρόν, σχετικά με την από 20-12-2019 επιστολή του Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Βύρωνα για τη διαχείριση των απορριμμάτων, κατά λόγο αρμοδιότητας κατά το μέρος που μας αφορά, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
Στο πλαίσιο εφαρμογής της ειδικής διαδικασίας του άρθρου 24 του ν. 4479/2017 για τη στελέχωση των ανταποδοτικών υπηρεσιών καθαριότητας - ηλεκτροφωτισμού και ύδρευσης - άρδευσης – αποχέτευσης των Ο.Τ.Α. α’ βαθμού και των νομικών προσώπων αυτών, εκδόθηκε η 3Κ/2018 προκήρυξη του Α.Σ.Ε.Π., για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας οκτώ χιλιάδων εκατόν εξήντα έξι (8.166) κενών οργανικών θέσεων των φορέων, της οποίας έχουν ήδη εκδοθεί τα οριστικά αποτελέσματα, ενώ αναμένεται, το προσεχές διάστημα, να εκδοθεί και συμπληρωματική προκήρυξη για την πλήρωση επιπλέον θέσεων των φορέων.
Συμπληρωματικά στα ανωτέρω και για την άμεση κάλυψη αναγκών, το Υπουργείο Εσωτερικών εκδίδει κάθε έτος εγκύκλιο σχετικά με τον προγραμματισμό προσλήψεων έκτακτου προσωπικού στους Ο.Τ.Α. α’ & β’ βαθμού και στα Ν.Π.Ι.Δ. αυτών, και ενημερώνει τους δικαιούχους φορείς όλης της χώρας να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για την πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με σύμβαση μίσθωσης έργου, προκειμένου αυτά να προωθηθούν για έγκριση από τα αρμόδια όργανα. Ειδικά για το προσωπικό που απασχολείται στις υπηρεσίες καθαριότητας, έχει γίνει απλούστευση της διαδικασίας και πλέον εγκρίνεται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, δεδομένου ότι η κάλυψη της δαπάνης καλύπτεται από ανταποδοτικά τέλη και δεν επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός.
Επιπλέον, το Υπουργείο Εσωτερικών δημιούργησε το Ειδικό Πρόγραμμα Ενίσχυσης Δήμων με την ονομασία ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ, με σκοπό την ενδυνάμωση της ισόρροπης ανάπτυξης των Δήμων της Χώρας, την βελτίωση των υποδομών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της τοπικής οικονομίας.
Στο πλαίσιο αυτό εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. πρωτ. 83448/22-11-2019 (Α.Δ.Α.: ΨΔΛΨ46ΜΤΛ6-0Υ6) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών με τίτλο «Προμήθεια απορριμματοφόρων και λοιπών οχημάτων αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών», σύμφωνα με την οποία κατανέμεται ποσό ύψους 40.000.000,00 € από το πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ» στους Δήμους, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού άξονα προτεραιότητας «Τοπική ανάπτυξη και προστασία περιβάλλοντος» του προγράμματος «Φιλόδημος ΙΙ».
Διανομή μέσω 'ΙΡΙΔΑ' με UID: 5e3a6b1248e9a065afe8845f στις 17/02/20 10:44
Δικαιούχοι της επιχορήγησης είναι οι Δήμοι με μόνιμο πληθυσμό έως 50.000 κατοίκους σύμφωνα με την τελευταία απογραφή πληθυσμού της χώρας, ενώ το ανώτατο ποσό χρηματοδότησης ανέρχεται έως 150.000,00 € ανά δήμο, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Το πρόγραμμα υλοποιείται έως την 31-12-2020 με δυνατότητα παράτασης.
Επίσης στο πλαίσιο του ανωτέρω προγράμματος εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. πρωτ. 30292/19-04- 2019 (Α.Δ.Α.: 68Γ3465ΧΘ7-Ψ25) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών με θέμα «Επιχορήγηση των Δήμων της χώρας από το πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ», σύμφωνα με την οποία κατανέμεται ποσό ύψους 150.000.000,00 € από το πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ» στους Δήμους, για την υλοποίηση έργων και επενδυτικών δραστηριοτήτων αυτών, που εντάσσονται στους αναπτυξιακούς άξονες προτεραιοτήτων του προγράμματος «Φιλόδημος ΙΙ», όπως προσδιορίζονται από την 4748/20-02- 2018 (Α.Δ.Α.: 6ΛΕΙ465ΧΘ7-ΧΚΛ) υπουργική απόφαση, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
Σύμφωνα με τη παραπάνω απόφαση, επιχορηγούνται μεταξύ άλλων και η αγορά νέων απορριμματοφόρων και λοιπών οχημάτων αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών. Σε κάθε περίπτωση, στις προτεραιότητες του Υπουργείου Εσωτερικών είναι η ανάπτυξη συνεργασίας με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας και όλους τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμού, για την προετοιμασία ενός νέου αναπτυξιακού σχεδίου για τη βελτίωση των υποδομών και της ποιότητας ζωής των πολιτών.
Τέλος, αναφορικά με τα ζητήματα που άπτονται νομοθετικών παρεμβάσεων, επιτελικού σχεδιασμού και υλοποίησης εθνικής στρατηγικής για την ανακύκλωση, αρμόδιο να ενημερώσει τη Βουλή των Ελλήνων είναι το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, στο οποίο κοινοποιείται η Αναφορά.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ
Πρακτικά της Επίκαιρης Ερώτησης της βουλευτού του ΜεΡΑ 25 κας Σακοράφας Σοφίας προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για την "Ανακύκλωση στο Δήμο Βύρωνα - Απόδοση Επιδότησης τέλους Ανακύκλωσης"
ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ (Η΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ (Η΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κύριε Υπουργέ, δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά στον Δήμο Βύρωνα, στην Αττική, εφαρμόζεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια, από τον Νοέμβριο του 2008, σύστημα ανακύκλωσης με διαλογή στην πηγή τεσσάρων υλικών.
Η ιδιαιτερότητα είναι ότι ο συγκεκριμένος Δήμος εφαρμόζει αυτοδύναμο σύστημα ανακύκλωσης χωρίς τη συμμετοχή γνωστής ιδιωτικής εταιρείας με τους μπλε κάδους, της «Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης Α.Ε.». Σε αυτήν, όπως είναι γνωστό, συμμετέχουν με 35% η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος και με 65% διάφορες βιομηχανικές και εμπορικές επιχειρήσεις, που, σύμφωνα με τον νόμο, είναι υποχρεωμένες να μεριμνούν για τη συλλογή και την αξιοποίηση των συσκευασιών και των προϊόντων τους.
Στον Δήμο Βύρωνα με τη διαλογή στην πηγή επιτυγχάνεται ανάκτηση καθαρών υλικών μέχρι και πάνω από 95% -είναι ένα ποσοστό καταπληκτικό- και δεν χρειάζεται παραπέρα διαλογή, όπως συμβαίνει με τους μπλε κάδους.
Με αυτή την πρακτική, εκτός από την περιβαλλοντική ωφέλεια, υπάρχει και οικονομικό όφελος για τον δήμο, αφού έχει μικρότερο κόστος δαπανών για τέλη ταφής, αφού ο όγκος των ανακυκλώσιμων υλικών δεν καταλήγει στη χωματερή.
Επίσης, εισπράττει και το τίμημα από τη διάθεση των ανακυκλώσιμων υλικών στο ελεύθερο εμπόριο.
Λόγω του αυτοδύναμου συστήματος ανακύκλωσης που εφαρμόζει ο συγκεκριμένος δήμος θα έπρεπε να προβλέπεται και η προς αυτόν απόδοση της αντίστοιχης επιδότησης από το τέλος ανακύκλωσης που καταβάλλουν οι υπόχρεες εταιρείες, σύμφωνα με το ν. 2939/2001. Πρόκειται για νομοθετική αβλεψία, αφού η επιδότηση αποδίδεται μόνο στις ιδιωτικές εταιρείες που εμπλέκονται στη διαδικασία ανακύκλωσης και λόγω της εμπλοκής τους αυτής.
Η μη απόδοση της επιδότησης σημαίνει, λοιπόν, αδικαιολόγητη δυσμενή και άνιση μεταχείριση του δήμου, όπως και κάθε δήμου που τυχόν επιλέγει την αυτοδύναμη διαχείριση των απορριμμάτων και της ανακύκλωσης.
Γι’ αυτό και θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρξει σχετική τροποποίηση του νομικού και κανονιστικού πλαισίου, ώστε να δοθεί η δυνατότητα να εισπράττει και την αντίστοιχη επιδότηση από το τέλος ανακύκλωσης ο Δήμος Βύρωνα και κάθε δήμος της χώρας που επιλέγει να κάνει αυτή τη διαχείριση.
Σας ρωτώ, λοιπόν, σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στον Δήμο Βύρωνα ή σε όποιον άλλον δήμο της χώρας να εισπράττει και την αντίστοιχη επιδότηση από το τέλος ανακύκλωσης.
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Η ιδιαιτερότητα είναι ότι ο συγκεκριμένος Δήμος εφαρμόζει αυτοδύναμο σύστημα ανακύκλωσης χωρίς τη συμμετοχή γνωστής ιδιωτικής εταιρείας με τους μπλε κάδους, της «Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης Α.Ε.». Σε αυτήν, όπως είναι γνωστό, συμμετέχουν με 35% η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος και με 65% διάφορες βιομηχανικές και εμπορικές επιχειρήσεις, που, σύμφωνα με τον νόμο, είναι υποχρεωμένες να μεριμνούν για τη συλλογή και την αξιοποίηση των συσκευασιών και των προϊόντων τους.
Στον Δήμο Βύρωνα με τη διαλογή στην πηγή επιτυγχάνεται ανάκτηση καθαρών υλικών μέχρι και πάνω από 95% -είναι ένα ποσοστό καταπληκτικό- και δεν χρειάζεται παραπέρα διαλογή, όπως συμβαίνει με τους μπλε κάδους.
Με αυτή την πρακτική, εκτός από την περιβαλλοντική ωφέλεια, υπάρχει και οικονομικό όφελος για τον δήμο, αφού έχει μικρότερο κόστος δαπανών για τέλη ταφής, αφού ο όγκος των ανακυκλώσιμων υλικών δεν καταλήγει στη χωματερή.
Επίσης, εισπράττει και το τίμημα από τη διάθεση των ανακυκλώσιμων υλικών στο ελεύθερο εμπόριο.
Λόγω του αυτοδύναμου συστήματος ανακύκλωσης που εφαρμόζει ο συγκεκριμένος δήμος θα έπρεπε να προβλέπεται και η προς αυτόν απόδοση της αντίστοιχης επιδότησης από το τέλος ανακύκλωσης που καταβάλλουν οι υπόχρεες εταιρείες, σύμφωνα με το ν. 2939/2001. Πρόκειται για νομοθετική αβλεψία, αφού η επιδότηση αποδίδεται μόνο στις ιδιωτικές εταιρείες που εμπλέκονται στη διαδικασία ανακύκλωσης και λόγω της εμπλοκής τους αυτής.
Η μη απόδοση της επιδότησης σημαίνει, λοιπόν, αδικαιολόγητη δυσμενή και άνιση μεταχείριση του δήμου, όπως και κάθε δήμου που τυχόν επιλέγει την αυτοδύναμη διαχείριση των απορριμμάτων και της ανακύκλωσης.
Γι’ αυτό και θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρξει σχετική τροποποίηση του νομικού και κανονιστικού πλαισίου, ώστε να δοθεί η δυνατότητα να εισπράττει και την αντίστοιχη επιδότηση από το τέλος ανακύκλωσης ο Δήμος Βύρωνα και κάθε δήμος της χώρας που επιλέγει να κάνει αυτή τη διαχείριση.
Σας ρωτώ, λοιπόν, σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στον Δήμο Βύρωνα ή σε όποιον άλλον δήμο της χώρας να εισπράττει και την αντίστοιχη επιδότηση από το τέλος ανακύκλωσης.
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αθανάσιος Μπούρας): Κύριε Υφυπουργέ, έχετε τον λόγο για την πρωτολογία σας.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας): Ευχαριστώ.
Έχω γραμμένη μια πρωτολογία και μια δευτερολογία. Η πρωτολογία περιγράφει την πολιτική του Υπουργείου για τα απορρίμματα. Δεν θα τη διαβάσω, όμως, διότι τα έχουμε πει επανειλημμένα.
Θα ξεκινήσω από τη δευτερολογία. Η δευτερολογία συνίσταται στο εξής: Δεν ξέραμε ως Υπουργείο το συγκεκριμένο θέμα, ότι δηλαδή στον συγκεκριμένο δήμο γίνονται αυτά τα οποία έχετε αναφέρει. Στον βαθμό που συμβαίνουν είναι εξαιρετικά ευχάριστα, είναι ένα εξαιρετικά ευχάριστο νέο. Δεν συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε πολλά μέρη στην Ελλάδα. Άρα, είναι μια από τις ερωτήσεις που μου προκαλεί ευχαρίστηση να απαντήσω, αν και δεν είναι στο στενά δικό μου αντικείμενο.
Δεν αμφισβητώ τα στοιχεία που αναφέρετε εσείς, απλώς ο Ενιαίος Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Απορριμμάτων Αττικής πρόσφατα δημοσιοποίησε ότι το ποσοστό ανακύκλωσης στον Δήμο Βύρωνα ήταν μόνο 5,35%. Αυτό λέει ο Διαβαθμιδικός. Δεν αμφισβητώ αυτά που μου λέτε, απλώς είναι αντιφατικά στοιχεία. Πιθανολογώ ότι έχετε και δίκιο.
Εν πάση περιπτώσει, εμείς δεσμευόμαστε ότι θα το εξετάσουμε το θέμα, θα εξετάσουμε αν ο Δήμος Βύρωνα έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό σε μία τόσο σημαντική πρωτοβουλία για την ανακύκλωση. Ήδη με έναν νόμο που ισχύει από τις αρχές του τρέχοντος έτους οι δήμοι οι οποίοι επιτυγχάνουν μεγάλα ποσοστά ανακύκλωσης θα πληρώνουν λιγότερο, θα έχουν μικρότερη οικονομική επιβάρυνση και εξετάζουμε και θετικά κίνητρα ώστε αυτοί οι οποίοι είναι οι πρωτοπόροι να αμείβονται όχι μόνο με το ότι θα πληρώνουν λιγότερα, αλλά και με άλλους τρόπους.
Άρα, είναι πολύ ευχάριστη αυτή η ερώτηση. Ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να απαντήσω ξανά στη συνέχεια. Δεσμευόμαστε ότι θα ψάξουμε τα στοιχεία. Αν μπορείτε εσείς να μεσολαβήσετε ή θα απευθυνθούμε και εμείς στον δήμο απευθείας να μας τα φέρει αυτά. Και εφ’ όσον πράγματι ισχύουν, θα κινηθούμε και εμείς στην κατεύθυνση που προτείνετε.
Ευχαριστώ.
Έχω γραμμένη μια πρωτολογία και μια δευτερολογία. Η πρωτολογία περιγράφει την πολιτική του Υπουργείου για τα απορρίμματα. Δεν θα τη διαβάσω, όμως, διότι τα έχουμε πει επανειλημμένα.
Θα ξεκινήσω από τη δευτερολογία. Η δευτερολογία συνίσταται στο εξής: Δεν ξέραμε ως Υπουργείο το συγκεκριμένο θέμα, ότι δηλαδή στον συγκεκριμένο δήμο γίνονται αυτά τα οποία έχετε αναφέρει. Στον βαθμό που συμβαίνουν είναι εξαιρετικά ευχάριστα, είναι ένα εξαιρετικά ευχάριστο νέο. Δεν συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε πολλά μέρη στην Ελλάδα. Άρα, είναι μια από τις ερωτήσεις που μου προκαλεί ευχαρίστηση να απαντήσω, αν και δεν είναι στο στενά δικό μου αντικείμενο.
Δεν αμφισβητώ τα στοιχεία που αναφέρετε εσείς, απλώς ο Ενιαίος Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Απορριμμάτων Αττικής πρόσφατα δημοσιοποίησε ότι το ποσοστό ανακύκλωσης στον Δήμο Βύρωνα ήταν μόνο 5,35%. Αυτό λέει ο Διαβαθμιδικός. Δεν αμφισβητώ αυτά που μου λέτε, απλώς είναι αντιφατικά στοιχεία. Πιθανολογώ ότι έχετε και δίκιο.
Εν πάση περιπτώσει, εμείς δεσμευόμαστε ότι θα το εξετάσουμε το θέμα, θα εξετάσουμε αν ο Δήμος Βύρωνα έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό σε μία τόσο σημαντική πρωτοβουλία για την ανακύκλωση. Ήδη με έναν νόμο που ισχύει από τις αρχές του τρέχοντος έτους οι δήμοι οι οποίοι επιτυγχάνουν μεγάλα ποσοστά ανακύκλωσης θα πληρώνουν λιγότερο, θα έχουν μικρότερη οικονομική επιβάρυνση και εξετάζουμε και θετικά κίνητρα ώστε αυτοί οι οποίοι είναι οι πρωτοπόροι να αμείβονται όχι μόνο με το ότι θα πληρώνουν λιγότερα, αλλά και με άλλους τρόπους.
Άρα, είναι πολύ ευχάριστη αυτή η ερώτηση. Ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να απαντήσω ξανά στη συνέχεια. Δεσμευόμαστε ότι θα ψάξουμε τα στοιχεία. Αν μπορείτε εσείς να μεσολαβήσετε ή θα απευθυνθούμε και εμείς στον δήμο απευθείας να μας τα φέρει αυτά. Και εφ’ όσον πράγματι ισχύουν, θα κινηθούμε και εμείς στην κατεύθυνση που προτείνετε.
Ευχαριστώ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αθανάσιος Μπούρας): Η κ. Σακοράφα έχει τον λόγο για τη δευτερολογία της.
ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ (Η΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής): Τώρα με δυσκολεύετε πάρα πολύ, κύριε Υπουργέ. Συνήθως οι Βουλευτές πρέπει να μιλάμε για να ακουγόμαστε κιόλας.
Και επειδή ξεκινήσατε και εσείς από τη δευτερολογία σας, θα πάω και εγώ στο τέλος της τοποθέτησης που ήθελα να κάνω, που είναι πολιτική επί της ουσίας.
Θα ήθελα να σας πω ότι το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Βύρωνα, αντιπροσωπεία του οποίου -με επικεφαλής τον πρόεδρο- παρακολουθεί τη συζήτηση, έχει συγκροτημένη άποψη και παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη πρόταση για τη διαχείριση των απορριμμάτων. Για την παρουσίαση της πρότασης αυτής έχει εκδώσει και το σχετικό έντυπο, το οποίο θα ήθελα να σας καταθέτω στα Πρακτικά, γιατί πραγματικά θα σας είναι πολύ σημαντικό. Προχθές έκαναν μία εξαιρετική ημερίδα και το παρουσίασαν. Και θέλω να πω ότι είμαι πολύ ενθουσιασμένη για τέτοιου είδους πρωτοβουλίες που μπορεί να παίρνουν οι εργαζόμενοι πρωτίστως, ενδιαφερόμενοι κατ’ αρχήν για τη δουλειά τους, αλλά και για την ποιότητα ζωής των πολιτών και κατ’ επέκταση και για την ίδια την πόλη και είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό.
(Στο σημείο αυτό η Η΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής κ. Σοφία Σακοράφα καταθέτει για τα Πρακτικά το προαναφερθέν έντυπο, το οποίο βρίσκεται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)
Αυτό, όμως, που θέλω και επιμένω να πω είναι ότι για εμάς είναι παράδοξο, στερείται λογικής το γεγονός ότι δεν μπορούν να παίρνουν αυτό το τέλος, αφού αυτοί κάνουν και όλη τη δουλειά. Νομίζω ότι είναι σωστό να έρθει κάποια τροπολογία και επί της ουσίας να ολοκληρώσει -αν θέλετε- και τη δική σας σκέψη και τη δουλειά που έχουν κάνει εκείνοι, ώστε όχι απλώς να αμειφθούν, αλλά να έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν περαιτέρω με ένα οικονομικό -τέλος πάντων- όφελος από μία διαδικασία την οποία εκείνοι επιτελούν και δεν την επιτελούν οι ιδιωτικές εταιρείες.
Ευχαριστώ, κύριε Υπουργέ, που ήσασταν τόσο θετικός. Να ξέρετε, όμως, ότι θα σας ξαναενοχλήσω πάνω σε αυτό. Ευχαριστώ πολύ.
Ευχαριστώ, κύριε Υπουργέ, που ήσασταν τόσο θετικός. Να ξέρετε, όμως, ότι θα σας ξαναενοχλήσω πάνω σε αυτό. Ευχαριστώ πολύ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αθανάσιος Μπούρας): Ορίστε, κύριε Υπουργέ, έχετε τον λόγο, για να απαντήσετε.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας): Σε επίπεδο αρχής, συμφωνώ και θα κοιτάξουμε πώς πέραν της περίπτωσης του συγκεκριμένου Δήμου Βύρωνα, τέτοιες πρωτοβουλίες θα ενισχύονται ακόμη περισσότερο από όσο ήδη έγινε σήμερα. Είναι ήδη υπό διαμόρφωση αυτή η πολιτική.
Στην περίπτωση του Δήμου Βύρωνα, εφ’ όσον αυτά ισχύουν, θα προβούμε άμεσα στις αναγκαίες ενέργειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου