Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
Ο Δήμος είναι δημόσιος οργανισμός με κοινωνικό χαρακτήρα και χρειάζεται διαρκώς να αναβαθμίζεται η δομή και η λειτουργία των υπηρεσιών του, για να μπορεί να εξυπηρετεί ποιο αποτελεσματικά τους πολίτες, σεβόμενος τα δικαιώματα των εργαζομένων του.
Οι πολιτικές που ασκήθηκαν όλα τα προηγούμενα χρόνια, ειδικότερα τα χρόνια των μνημονίων και συνεχίζονται και σήμερα, επέφεραν σημαντικό πλήγμα και στους Δήμους.
Τραυμάτισαν βαριά το κοινωνικό τους χαρακτήρα, μειώθηκε η κρατική χρηματοδότηση, έγιναν απολύσεις προσωπικού, απαγόρευση προσλήψεων μόνιμου προσωπικού, μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων από το κράτος χωρίς αντίστοιχους πόρους και προσωπικό κλπ.
Τα τελευταία χρόνια συνεχώς μεταφέρονται αρμοδιότητες στους δήμους από την κεντρική εξουσία, χωρίς την αναγκαία κρατική χρηματοδότηση και το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό.
Ξεπέρασε το 60 τις εκατό η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης τα χρόνια της οικονομικής κρίσης, το μόνιμο προσωπικό μειώνεται συνεχώς και ηλικιακά έχει μεγαλώσει. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού δεν γίνονται, παρά μόνο προσλήψεις με διάφορες συμβάσεις και προγράμματα ΕΣΠΑ που έχουν ημερομηνία απόλυσης-λήξη της σύμβασης. Την ίδια στιγμή αυξάνονται οι αρμοδιότητες και διευρύνονται οι υποχρεώσεις του Δήμου απέναντι στους πολίτες.
Η υγειονομική κρίση της Πανδημίας που κτύπησε και τη χώρα μας έφερε στην επιφάνεια, όλα τα προβλήματα που δημιούργησαν οι αντιλαϊκές πολιτικές στο δημόσιο τομέα αλλά και στους Δήμους.
Σήμερα ποιο καθαρά αναδεικνύεται ο αναντικατάστατος ρόλος των δημοσίων υπηρεσιών. Ιδιαίτερα της υγείας, της κοινωνικής πολιτικής, της τοπικής αυτοδιοίκησης, είναι ανάγκη κοινωνική να εφαρμοστούν πολιτικές που θα ενισχύουν αυτές τις υπηρεσίες με αυξημένη κρατική χρηματοδότηση, μόνιμο προσωπικό και μέσα για να εξασφαλίζονται σε όλο το λαό τα κοινωνικά αγαθά.
Για να γίνει αυτό πράξη χρειάζεται σύγκρουση για να ανατραπούν οι ασκούμενες πολιτικές και κατευθύνσεις της Ε. Ένωσης, κυβέρνησης, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι λαϊκές και κοινωνικές ανάγκες.
Σήμερα γίνεται περισσότερο κατανοητή από ευρύτερες λαϊκές μάζες, αλλά ενδεχομένως και από τμήματα του πολιτικού κόσμου, η ανάγκη για την ενισχύσει των δημοσίων υπηρεσιών, όπως υγείας, πρόνοιας, τοπικής αυτοδιοίκησης για να μπορούν πιο αποτελεσματικά να παρέχουν στήριξη στους πολίτες, για να μένει η κοινωνία όρθια.
Οι σύγχρονες ανάγκες των ανθρώπων είναι αυτές που πρέπει να εξυπηρετούνται και όχι οι νόμοι της αγοράς και του κέρδους, από την λειτουργία της τοπικής λεγόμενης αυτοδιοίκησης που γίνεται όλο και περισσότερο τοπική διοίκηση, μακρύ χέρι του κράτους.
Ιδιαίτερα και με τις ανατροπές που επέβαλε η κυβέρνηση της Ν.Δ, στη διακυβέρνηση των Δήμων υποβαθμίζοντας το ρόλο των δημοτικών συμβουλίων και δίνοντας υπερεξουσίες σε ολιγομελή επιτροπές όπως στην οικονομική και ποιότητα ζωής να χαράσσουν την πολιτική στο Δήμο.
Προτεραιότητα στην λειτουργία του Δήμου πρέπει να είναι εξυπηρέτηση των σύγχρονων αναγκών των ανθρώπων. Να αντιπαλεύει τις αντιλαϊκές πολιτικές κατευθύνσεις του κεντρικού κράτους και να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες που παρέχει στους πολίτες. Ο Δήμος δεν είναι επιχείρηση που λειτουργεί με όρους της αγοράς και του κέρδους, που αντιλαμβάνεται τους πολίτες -χρήστες των υπηρεσιών του ως πελάτες που πρέπει να βάζουν διαρκώς το χέρι στην τσέπη.
Οι προτάσεις μας για τον οργανισμό έχουν στόχο την ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του Δήμου. Για αυτό το λόγο αντιπαλεύουμε σθεναρά την πολιτική ιδιωτικοποίησης και σύναψη συμβάσεων με ιδιωτικές εταιρίες στις όποιες επιμένει η δημοτική αρχή με την πολιτική της.
Ξεκινώντας με αυτή την προσέγγιση και υπηρετώντας αυτήν, θεωρούμε ότι ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου αποτελεί το βασικό εργαλείο για την δομή, συγκρότηση και λειτουργία των υπηρεσιών του με το βλέμμα όχι μόνο στο παρόν αλλά και το μέλλον, με σκοπό την εξυπηρέτηση των σύγχρονων αναγκών των πολιτών.
Η πρόταση της δημοτικής αρχής για τον οργανισμό του Δήμου είναι πολύ περιορισμένη στερείται οράματος.
Δεν δημιουργεί νέες δομές, δεν προτείνει ουσιαστικές αλλαγές που θα ενίσχυαν το σύνολο των υπηρεσιών, δεν δημιουργεί τις αναγκαίες νέες θέσεις και ειδικότητες εργαζομένων που είναι προϋπόθεση για ένα σύγχρονο δημόσιο δημοτικό οργανισμό, ικανό να μπορεί να εξυπηρετεί τις σύγχρονες καθημερινές ανάγκες των πολιτών. Η πρόταση θα λέγαμε στερείται οράματος. Περιορίζεται ουσιαστικά σε αλλαγές που κυρίως επιβάλλονται από την υποχρέωση να εφαρμόσει τις νομοθετικές παρεμβάσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια από τις κυβερνήσεις για τους Δήμους και εισηγείται περιορισμένου χαρακτήρα παρεμβάσεις.
Προτείνουμε να γίνουν ευρύτερες και ουσιαστικότερες αλλαγές, αναπροσαρμογές, που να αφορούν το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου σήμερα και για τα επόμενα χρόνια.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η τροποποίηση στον οργανισμό του Δήμου δεν είναι μια απλή διαδικασία, που γίνεται τακτικά και έκτος των άλλων είναι και χρονοβόρα η έγκριση και η εφαρμογή του. Οι θέσεις που προβλέπονται στον οργανισμό κανείς δεν γνωρίζει πότε θα καλυφτούν, αφού οι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού απαγορεύονται, εκτός από την υπηρεσία καθαριότητας. Η κάλυψη κενών θέσεων με την κινητικότητα -μεταφορά προσωπικού από άλλες δημόσιες δημοτικές υπηρεσίες -δεν θα είναι τόσες ώστε να καλύπτουν οι κενές θέσεις και να καλυφτούν οι ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου.
Ποιο συγκεκριμένα:
Χρειάζεται να ενισχυθούν οι υπηρεσίες του Δήμου που καλούνται καθημερινά και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή κοντά στον πολίτη.
-Κοινωνική πολιτική: Είναι σε θετική κατεύθυνση οι αλλαγές και τα τμήματα που προτείνονται. Πρέπει να προβλεφθούν περισσότερες θέσεις κοινωνικών λειτουργών, οικογενειακών βοηθών και δυο θέσεις λογοθεραπευτών.
Το πρόγραμμα βοήθεια στο σπίτι, ενώ προβλέπεται και στον ισχύοντα οργανισμό δεν δημιουργήθηκε ως υπηρεσία στη διεύθυνση κοινωνικής πολιτικής και ο Δήμος δεν χρηματοδοτείται από το κράτος. Χρειάζεται να προβλεφθούν οι κενές θέσεις των προβλεπόμενων ειδικοτήτων, να συγκροτηθεί από σήμερα ως υπηρεσία και να στελεχωθεί από υπάρχον προσωπικό του Δήμου και τους τρεις εργαζόμενους από την Δ. επιχείρηση που εργάζονται στο πρόγραμμα με τον τρόπο που σήμερα λειτουργεί. Αυτό μπορεί να γίνει με την μεταφορά των εργαζομένων αφού η Δημοτική Επιχείρηση Α.Ε. (ΔΕΑΔΒ Α.Ε) συνεχίζει να είναι Ν.Π.Ι.Δ του Δήμου. Να απαιτηθεί άμεσα έγκριση του προγράμματος από το υπουργείο και να υπάρξει χρηματοδότηση. Να λειτουργήσει ουσιαστικά με τα χαρακτηριστικά που καθορίζει η νομοθεσία. Να συμπεριληφθεί στον οργανισμό δημιουργία στέγης για την τρίτη ηλικία (Γηροκομείο). Βασική προϋπόθεση για να μπορεί η διεύθυνση κοινωνικής πολιτικής να παρέχει πραγματική στήριξη στους συμπολίτες μας όλων των ηλικιών είναι να καλυφτούν με μόνιμο προσωπικό όλες οι κενές οργανικές θέσεις.
-Καθαριότητα: Όλοι αναγνωρίζουν στα λόγια τον ειδικότερο κοινωνικό ρόλο της υπηρεσίας αυτής και το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα αυτό εργάζονται κάτω από εξαιρετικά δύσκολες και ανθυγιεινές συνθήκες. Είναι καιρός να γίνουν αλλαγές στον οργανισμό αναβαθμίζοντας αυτή την διεύθυνση, έτσι ώστε να μην υπογράφονται και συμβάσεις ανάθεσης εργασιών με ιδιωτικές εταιρείες π.χ. μπάζα, εγκαταλελειμμένα οχήματα, ηλεκτρικές συσκευές.
Προτείνουμε και επαναφέρουμε την πρόσφατη πρόταση μας που αναδείχτηκε και μέσα από τις πρωτοβουλίες του σωματείου: Τμήμα προγραμματισμού καθαριότητας και περισυλλογής απορριμμάτων, τμήμα κίνησης και δημοτικής συγκοινωνίας, τμήμα ανακύκλωσης, τμήμα οδοκαθαρισμού και κοινόχρηστων χώρων, τμήμα Μηχανολογικό και επισκευής -συντήρησης οχημάτων. Επανδρωμένα με τα αναγκαία γραφεία.
Στελέχωση και λειτουργία της επιτροπής υγιεινής και ασφάλειας με πρόσληψη μόνιμου ιατρού εργασίας, νοσοκόμου και τεχνικού ασφαλείας. Να προβλεφτεί στον οργανισμό η δημιουργία αποδυτηρίων για το εργατοτεχνικό προσωπικό, φωριαμοί, πλυντήριο για το ρουχισμό εργασίας. Να προβλεφτεί λειτουργία εντευκτηρίου και καντίνας για τους εργαζόμενους.
Να δημιουργηθεί θέση του κλήσου δημόσιας υγείας π.χ (Υγιεινολόγου Ιατρού, Νοσηλευτικής ) για την προστασία της δημόσιας υγείας στην πόλη.
Η Πανίδα και Χλωρίδα είναι αντικείμενα της διεύθυνσης περιβάλλοντος και όχι της διεύθυνσης καθαριότητας.
Το αντικείμενο των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων να μεταφερθεί στην καθαριότητα και να μην είναι στη διεύθυνση περιβάλλοντος.
-Διοικητικές υπηρεσίες: Να υπάρξουν περισσότερες θέσεις ειδικευμένων ειδικοτήτων όπως ΠΕ, ΤΕ Πληροφορικής, Τοπικής αυτοδιοίκησης, οικονομικού- λογιστικού. Να μην καταργηθεί το τμήμα του ληξιαρχείου και να ενσωματωθούν σε αυτό και άλλες υπηρεσίες συμβατές με το αντικείμενο.
Στο τμήμα προμηθειών να δημιουργηθεί γραφείο διαχείριση υλικού του δήμου σε συνεργασία με τα αντίστοιχα γραφεία διαχείρισης υλικού σε κάθε διεύθυνση.
Να μεταφερθεί από την διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών το τμήμα πληροφορικής και νέων τεχνολογιών στη διοικητική διεύθυνση. Και να ενισχυθεί με μόνιμο προσωπικό αντίστοιχων ειδικοτήτων.
-Οικονομικές υπηρεσίες: Να μην δημιουργηθεί μονάδα εσωτερικού έλεγχου στο Δήμο με το χαρακτήρα που της προδίδει ο μνημονιακός νόμος.
Προτείνουμε την δημιουργία τμήματος με το ανάλογο εξειδικευμένο προσωπικό για οικονομικά και νομικά θέματα, υποστήριξης των οικονομικών και διοικητικών υπηρεσιών και του προσωπικού, για να είναι ποιο διασφαλισμένη η νόμιμη και σωστή διοίκηση και λειτουργία του Δήμου, να αποφεύγονται λάθη κ.λ.π. και με στόχο τον περιορισμό των αναθέσεων σε ιδιωτικούς εξωτερικούς συνεργάτες και εταιρείες.
Το γραφείο μισθοδοσίας χρειάζεται να γίνει τμήμα. Το βέβαιο είναι ότι χρειάζεται το τμήμα αυτό να ενισχυθεί με προσωπικό, να του παρέχεται εξειδίκευση, ώστε να είναι διαρκώς ενημερωμένο για να αποφεύγονται και λάθη. Η επιλογή της διεύθυνσης δεν είναι εύκολη υπόθεση, διότι το τμήμα αυτό εμπλέκεται και με την οικονομική υπηρεσία αλλά και με το γραφείο προσωπικού. Για την επιλογή της διεύθυνσης, οικονομικών ή διοικητικών που θα ανήκει, χρειάζεται να γίνει συζήτηση με εργαζόμενους και με προϊστάμενους των αντίστοιχων διευθύνσεων έτσι ώστε να γίνει η καλύτερη δυνατή επιλογή.
Να μην συσταθεί ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ διότι αυτή η υπηρεσία με το χαρακτήρα προς της προσδίδει ο νόμος έχει και το στοιχείο της καταστολής, ανοίγοντας επικίνδυνα μονοπάτια για το ρόλο και το χαρακτήρα του Δήμου.
Για την αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν καθημερινά στην πόλη μεταξύ άλλων, παράνομη στάθμευση, καταπάτηση δημοτικών ελεύθερων χώρων και πεζοδρομίων, εναπόθεση διαφόρων υλικών και μπαζών στα πεζοδρόμια, ευταξία και προστασία της πόλης, χρειάζεται να δημιουργηθεί μια υπηρεσία στελεχωμένη από το ανάλογο προσωπικό και όχι κατ' ανάγκη δημοτική αστυνομία.
Τέτοια υπηρεσία δεν δημιουργήθηκε ποτέ μετά την διάλυση της δημοτικής αστυνομίας στο Δήμο Βύρωνα. Και σήμερα υπάρχει υπαναχώρηση της δημοτικής αρχής στο ζήτημα αυτό.
Να μην γίνει επανασύσταση των Ν. Προσώπων. Θα είναι βήμα προς τα πίσω στην λειτουργία του Δήμου. Αντίθετα χρειάζεται καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών, ενίσχυση με μόνιμο προσωπικό και μέσα.
-Τεχνική υπηρεσία: Να μην καταργηθεί η υπηρεσία δόμησης το Δήμου. Ίσως να μην χρειάζεται να είναι ξεχωριστό τμήμα.
-Διεύθυνση Πρασίνου: Η Πανίδα και Χλωρίδα είναι αντικείμενα της διεύθυνσης περιβάλλοντος και όχι της διεύθυνσης καθαριότητας.
Να δημιουργηθεί σε αυτή την διεύθυνση τμήμα ή γραφείο χλωρίδας -πανίδας και αδέσποτων ζώων και όχι στην καθαριότητα.
Τα εγκαταλελειμμένα οχήματα να μεταφερθούν στη διεύθυνση καθαριότητας και να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για να καταργηθεί η σύμβαση με ιδιωτική εταιρεία.
-Παιδικοί σταθμοί: Χρειάζεται να παρέχουν πολύπλευρη στήριξη στην εργαζόμενη οικογένεια δημόσια και δωρεάν και να στηρίζουν την πολύπλευρη ανάπτυξη των βρεφών και των νηπίων.
Πάγιο αίτημα του σωματείου μας ήταν η πρόσληψη παιδαγωγών ειδικής αγωγής και σωστά προτείνεται να δημιουργηθούν θέσεις στον οργανισμό.
Χρειάζεται να συγκροτηθεί και να λειτουργήσει το παιδαγωγικό τμήμα το όποιο μένει ανενεργό και αυτό να αποτελείται από μόνιμο προσωπικό και των παρακάτω ειδικοτήτων που πρέπει να προβλέπονται στον οργανισμό:Παιδιάτρου, Ψυχολόγου, Αναπτυξιολόγου, Λογοθεραπευτή.
Σκοπός είναι να παρέχεται πολύπλευρη στήριξη στην εργαζόμενη οικογένεια δημόσια και δωρεάν.
-Διεύθυνση Παιδείας Αθλητισμού Πολιτισμού: Το καλύτερο είναι να χωριστεί να γίνουν δυο διευθύνσεις. Να δημιουργηθεί κέντρο δημιουργικής απασχόλησης παιδιών. Να υπάρξουν θέσεις μόνιμου προσωπικού για ειδικότητες καλλιτεχνικών μαθημάτων –μουσικοί, καλλιτεχνικά εργαστήρια, 1 Θέση Τ.Ε. ή Δ.Ε γραφιστικής.
Να ενσωματωθεί το Ν.ΠΔ.Δ. Ι. Ντάνκαν στη διεύθυνση Πολιτισμού και να δημιουργηθούν στον οργανισμό θέσεις για την μεταφορά των εργαζομένων στο Δήμο.
Το Τμήμα Μουσείου θα μπορούσε να είναι και γραφείο. Οι ειδικότητες που θα το στελεχώσουν να είναι συγκεκριμένες και εξειδικευμένες με το αντικείμενο και όχι γενικά πολιτισμού.
Για το κοιμητήριο της πόλης και την ΔΕΑΔΒ Α.Ε.
Το κοιμητήριο έχει ένα ξεχωριστό ιδιαίτερο κοινωνικό χαρακτήρα για τους πολίτες. Ο Δήμος χρειάζεται να το λειτουργεί υπηρετώντας αυτό το σκοπό. Στόχος πρέπει να είναι η διαρκής ενίσχυση του κοινωνικού δημόσιου χαρακτήρα του Δήμου και η κοινωνική του προσφορά προς τους πολίτες. Δεν πρέπει να λειτουργεί το κοιμητήριο και οι υπηρεσίες που παρέχει, με εμπορικό χαρακτήρα και κριτήρια επιχείρησης. Όχι στην λογική της εμπορευματοποίησης των υπηρεσιών του με στόχο την κερδοφορία.
Σήμερα υπάρχουν υπηρεσίες που ανήκουν στο Δήμο μεταξύ άλλων ταφή-εκταφή, έκδοση αδείας, παράταση- φύλαξη των οστών κ.λ.π. Και υπηρεσίες που παρέχονται από την ΔΕΑΔΒ Α.Ε. του Δήμου όπως αφή κανδηλιών, κυλικείο, κατασκευή μνημείων κ.λ.π.
Η Δ. Επιχείρηση δημιουργήθηκε ως Ν.Π.Ι.Δ του Δήμου και ασχολείται αποκλειστικά με ένα μέρος των παρεχόμενων υπηρεσιών στο κοιμητήριο. Για τις υπηρεσίες που παρέχει, εργάζονται και 8-10 άτομα όπως στην κατασκευή μνημείων, που είναι υπάλληλοι του Δήμου και αμείβονται από το Δήμο. Διαχρονικά η λειτουργία της Δ. Επιχείρησης προβλήματα και χρέη δημιούργησε για το Δήμο.
Το σωματείο μας, πάντα είχε την άποψη ότι και λόγο του ιδιαίτερου κοινωνικού χαρακτήρα του κοιμητηρίου, ότι δεν χρειάζεται δημοτική επιχείρηση και όλες οι υπηρεσίες που παρέχει το κοιμητήριο να ανήκουν στο Δήμο και να αποτελούν μια ενιαία αυτοτελή δημόσια δημοτική διεύθυνση.
Προτείνουμε να δημιουργηθεί στον οργανισμό ξεχωριστή διεύθυνση κοιμητηριού, να ενσωματωθούν όλες οι αρμοδιότητες της ΔΕΑΔΒ Α.Ε στον οργανισμό με τις ανάλογες θέσεις και ειδικότητες για την μεταφορά όλων των εργαζομένων στο Δήμο.
Δημοκρατική λειτουργία. Εφαρμογή του Οργανισμού στο σύνολο του.
Σεβασμό στα δικαιώματα των εργαζομένων.
Ο οργανισμός του Δήμου (Ο.Ε.Υ) για να είναι εργαλείο συγκρότησης και λειτουργίας των υπηρεσιών του απαιτείται, η εκάστοτε δημοτική αρχή και διοίκηση να τον εφαρμόζει σε συνδυασμό με το νομικό πλαίσιο που ισχύει, επιδεικνύοντας σεβασμό στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εργαζομένων.
Πολλές φορές οι δημοτικές αρχές και διοικήσεις αντιλαμβάνονται τις υπηρεσίες του Δήμου και το προσωπικό ως ένα λάφυρο στα χέρια τους, καταπατώντας τις διατάξεις του σε διάφορα ζητήματα, όπως στις επιλογές στελεχών παρακάμπτοντας το υπηρεσιακό συμβούλιο για την τοποθέτηση αρεστών, μετακινήσεις εργαζομένων από την μια υπηρεσία σε άλλη χωρίς απόφαση.
Χρειάζεται να σταματήσουν πρακτικές των δικών μας παιδιών και των ημετέρων.
Όλο και ποιο συχνά και αξιοποιώντας την έλλειψη προσωπικού, δεν γίνεται σεβαστή η ειδικότητα του εργαζόμενου επιβάλλοντας του ταυτόχρονα πολλαπλά εργασιακά καθήκοντα.
Να εφαρμόζεται η δομή του οργανισμού στο σύνολο του π.χ δεν συγκροτούνται και δεν λειτουργούν τα προβλεπόμενα γραφεία και αυτό διαμορφώνει ένα συγκεντρωτικό, αυταρχικό και λιγότερο αποτελεσματικό μοντέλο διοίκησης. Να στελεχωθούν τα γραφεία που προβλέπονται σε κάθε διεύθυνση από το ανάλογο προσωπικό που εργάζεται σε κάθε διεύθυνση.
Για να γίνουν πράξη τα παραπάνω και να μην είναι κενό γράμμα οι όποιες αλλαγές γίνουν στον οργανισμό, χρειάζεται να υπάρχει πολιτική βούληση για την αναβάθμιση και ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του Δήμου με ανθρώπινο δυναμικό και εξοπλισμό.
Χρειάζεται να παρθούν πρωτοβουλίες διεκδικήσεις προς την κεντρική εξουσία, ώστε να ενισχυθεί η κρατική χρηματοδότηση, να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, να αγοραστεί εξοπλισμός και μηχανήματα εκεί που απαιτούνται.
Ως σωματείο θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για ένα σύγχρονο δήμο με δημόσιο κοινωνικό χαρακτήρα που δεν θα λειτουργεί σαν να είναι επιχείρηση με κριτήρια αγοράς και τους δημότες πελάτες.
Με σεβασμό στα δικαιώματα των εργαζομένων και δημιουργώντας διαρκώς τις προϋποθέσεις για να παρέχουν καθημερινά καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες.
Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας
Παναγιωτόπουλος Χρήστος Μπίκα Πελαγία
Μάιος 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου