Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ κ. Β. ΣΑΡΟΛΑ



 Προς το Προεδρείο το Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

Πριν από δυόμιση χρόνια εξελέγην στο Δημοτικό Συμβούλιο το Δήμου Βύρωνα ως μέλος της πλειοψηφούσης παράταξης «ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ» με επικεφαλής τον δήμαρχο κ. Γρηγόρη Κατωπόδη.
Εκλέχθηκα με βάση ένα πρόγραμμα που υποσχόταν στους Δημότες του Δήμου μας ένα καλύτερο αύριο και το οποίο όφειλα και οφείλω μαζί με τα άλλα μέλη της παράταξης να υλοποιήσω. 
Εκλέχθηκα πιστεύοντας ότι η παράταξή μας θα λειτουργούσε με γνώμονα τις αρχές της συντροφικότητας, της αλληλεγγύης, του αλληλοσεβασμού, της ισοτιμίας και των συλλογικών αποφάσεων. Μακριά και πέρα από κάθε είδους αυταρχισμό και ομαδοποίηση.

Δυστυχώς, όμως, πολλές φορές διαψεύστηκα. Πολλές φορές αναγκάστηκα, με γνώμονα τις αρχές μου και σύμφωνα με τα όσα υποσχεθήκαμε στους Δημότες να βρεθώ απέναντι σε θέσεις και προτάσεις της Διοίκησης και προσωπικά του ιδίου του Δημάρχου. 
Το ίδιο συνέβη και με τη λειτουργία της παράταξής μας. 
Για τους λόγους αυτούς θεωρώ ότι ο πλέον έντιμος δρόμος για μένα είναι αυτός της ανεξαρτητοποίησης, την οποία και καταθέτω σήμερα ενώπιον σας.

Κύριε Δήμαρχε, 
Κυρίες και κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας, 
Θα ήθελα να σας δηλώσω ότι αυτή μου η απόφαση δε συνεπάγεται κάποια αντιπαλότητα προς τη Διοίκηση του Δήμου. 
Να είστε βέβαιοι ότι ως ανεξάρτητη πλέον δημοτική σύμβουλος θα στηρίξω και θα υπερασπιστώ κάθε σωστή απόφαση της Διοίκησης, αλλά και θα σταθώ απέναντι σε καθετί που, κατά την άποψη μου και σύμφωνα με τη συνείδησή μου,  είναι ενάντια στο συμφέρον του Δήμου και των Δημοτών. Ευελπιστώ ότι από αυτή μου την πράξη, τόσο ο κ. Δήμαρχος όσο και εσείς θα προβληματιστείτε και πιθανόν να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα τόσο για σήμερα όσο και για το μέλλον.

Επιτρέψτε μου κλείνοντας να αναφερθώ και σε κάποια προσπάθεια σπίλωσης του ονόματός μου και της ηθικής μου υπόστασης. 
Γράφτηκε σε κάποιο έντυπο που κυκλοφορεί και στο Δήμο μας ότι σύμφωνα με πληροφορίες που είχε ο εκδότης του από κάποιον (;) «σμπίρο» του, μου προσφέρθηκε από τον Δήμαρχο να αναλάβω «οποιαδήποτε αντιδημαρχία επιθυμούσα» (!) στο νέο σχήμα αντιδημάρχων, αλλά δεν ευοδώθηκε αυτή η προσπάθεια του δημάρχου για ανανέωση, δεν του «βγήκε» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, λόγω όρων συμμετοχής μου που εγώ έθεσα. 
Ουδέν ψευδέστερο και ανακριβέστερο από αυτό το δημοσίευμα. 
Καμιά αντιδημαρχία δεν μου προτάθηκε αλλά και καμιά αντιδημαρχία δε ζήτησα. 
Εξελέγην πρώτη σε σταυρούς δημοτική σύμβουλος της πλειοψηφίας όχι για να ζητώ οποιεσδήποτε θέσεις, (άλλωστε πριν από ένα χρόνο παραιτήθηκα από τη θέση της Προέδρου του δημοτικού συμβουλίου, για τους πολιτικούς λόγους που ανέφερα στη δήλωση παραίτησής μου τότε), αλλά για να ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΩ την προσπάθεια και να υπηρετώ με συνέπεια τα συμφέροντα των δημοτών που μου έκαναν την τιμή να με εκλέξουν.

Βύρωνας, 3 / 4/ 2017

Μετά τιμής,
Η Δημοτική Σύμβουλος
Βασιλική Δ. Σάρολα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου