Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

3,40 μ - 1,70 μ = Εξαπάτηση + Καταισχύνη

Στον ιδιωτικό τομέα θα είχαν άμεσα εκδιωχθεί κλοτσηδόν! 
 

Μερικές φορές καλό είναι κάποια θέματα να τα αφήνεις να κυλήσουν στον ποταμό της λήθης, άλλες όμως όχι, γιατί μια διαφορετική αντιμετώπιση από την πλευρά μας, μια απαθής στάση στην προκλητικότητα, θα άφηνε τους κυρίους της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου να συνεχίσουν ανενόχλητοι τη δουλειά που πολύ καλά γνωρίζουν, αυτή της εξαπάτησης. 

Σας είναι γνωστό το θέμα της απόφασης αρ. 11/2018 της 15ης Μαρτίου 2018 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σχετικά με την τοποθέτηση ξύλινου δαπέδου (deck) σε κοινόχρηστο χώρο, επί του πεζοδρομίου της οδού Εμπεδοκλέους αρ. 111, για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων του καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος με την επωνυμία CHRIS CAFE.

Όπως πιστεύουμε ότι σας είναι γνωστή και η κατάληξή της υπόθεσης, μετά τις καταγγελίες μας, στις 3 Μαΐου 2018, προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, τον Συνήγορο του Πολίτη, το Α.Τ. Βύρωνα (Διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών), την Πολεοδομία Αθηνών και το Υγειονομικό.

Κι ενώ θα περίμενε κανείς ο Αντιδήμαρχος Τ.Υ.Δ.Β. κ. Μ. Καραγιάννης να ζητήσει εγγράφως συγγνώμη, έστω και στα λατινικά, ως mea culpa, για την καταπάτηση των Συνταγματικώς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των πεζών και για την αναστάτωση που προκάλεσε στους πολίτες με την λανθασμένη απόφασή της η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, αντί λοιπόν αυτής, της συγγνώμης, ανερυθρίαστα, γιατί από καιρό έχει χαθεί κάθε ίχνος ντροπής, ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ την από 06/06/2018 με αρ.πρωτ: 10798 (δείτε παρακάτω το έγγραφο της αναισχυντίας) παραπειστική απάντηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, στην οποία αναφέρει ότι: "Μετά από έλεγχο της Τεχνικής Υπηρεσίας στο πεζοδρόμιο της οδού Εμπεδοκλέους 111, δόθηκαν οδηγίες συμμόρφωσης του ξύλινου δαπέδου σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην 11/20018 απόφαση Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και όπως διαπιστώθηκε σε νέα αυτοψία στις 05/06/2018 τηρούνται οι προδιαγραφές που αναλυτικά αναφέρονται στην παραπάνω απόφαση …"

Αλήθεια, ποιες οδηγίες συμμόρφωσης δόθηκαν και σε ποιόν;

Αφού, το υποτιθέμενο ΛΑΘΟΣ ήταν καθαρά της Τεχνικής Υπηρεσίας, και συγκεκριμένα του Προϊσταμένου της, κ. Βαλλιανάτου Αναστασίου, γιατί, όταν εκτέλεσε στα χαρτιά την αριθμητική πράξη: 3,40μ πλάτος του πεζοδρομίου της οδού Εμπεδοκλέους, μείον, 1,70μ πλάτος της ξύλινης εξέδρας, ίσον, υπόλοιπο ελεύθερου πεζοδρομίου μεγαλύτερο του 1,50μ, και την συμπεριέλαβε στην Εισήγησή του, την οποία τελικά, τον Μάρτιο του 2018, ενέκρινε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ (;) την δενδροστοιχία του πεζοδρομίου, η οποία δεν επέτρεπε την ανεμπόδιστη κυκλοφορία των πεζών βάσει του Άρθρου 2 της Απόφασης ΥΠΕΚΑ 52907/28-12-2009 (ΦΕΚ2009/2621Β) και του Άρθρου 2 της Απόφασης του ΥΠ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. 52488/2002 (ΦΕΚ 18 Β΄/02).
Δείτε την φωτογραφία! Οι πεζοί, βαδίζοντας πάνω στον χώρο όδευσης των τυφλών, ίσα-ίσα που περνούσαν ανάμεσα στην ξύλινη κατασκευή και τα δένδρα.


Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ο κ. Βαλλιανάτος δεν έχει. Άρα, πως είναι δυνατόν να πιστέψουμε ότι η λανθασμένη εισήγηση του δεν έγινε εν πλήρει συνειδήσει, όταν, από την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου (εν γνώσει και του Αντιδημάρχου) αγνοήθηκε παντελώς, όχι μόνον το E-mail διαμαρτυρίας που στείλαμε την 12ην Απριλίου, και το οποίο συνοδευόταν από φωτογραφικό υλικό, αλλά και η με αρ. πρωτ:: 7991/16-04-2018 αίτηση, η οποία απαντήθηκε αδρομερώς;  
Δείτε παρακάτω το διαβιβαστικό έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη, τα "αποδεικτικά στοιχεία" εδόθησαν εκεί.
Εάν επρόκειτο για ένα απλό λάθος, τότε θα έπρεπε να είχαν ενεργήσει διαφορετικά. Άμεσα θα είχε διενεργηθεί αυτοψία και το θέμα θα έληγε εκεί, τον Απρίλιο.  
Αντιθέτως, υποχρεώθηκαν να δραστηριοποιηθούν αρχές Ιουνίου 2018, μετά τις προς τον Δήμο διαβιβάσεις των εγγράφων από τις Υπηρεσίες στις οποίες είχαμε καταγγείλει το γεγονός.

Και το (υποτιθέμενο) ΛΑΘΟΣ της Τεχνικής Υπηρεσίας αναγκάστηκε να διορθώσει ο καταστηματάρχης κ. Χ. Γ., μειώνοντας την ξύλινη κατασκευή, από το αρχικό πλάτος των 170 εκατοστών που ανέφερε η εισήγηση του Προϊσταμένου κ. Βαλλιανάτου, και είχε εγκρίνει με την απόφαση αρ. 11/2018 η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, στο τελικό πλάτος των 110 εκατοστών περίπου (δείτε τις φωτογραφίες), ώστε να υπάρχει ελεύθερος και ανεμπόδιστος χώρος όδευσης των πεζών, πλάτους περίπου 1,5 μ.


Και τι απέγινε με τα χρήματα της εγγυητικής επιστολής που πλήρωσε ο καταστηματάρχης κ. Χ. Γ. για εξέδρα πλάτους 1,70 μ. όπως ανέφερε η εισήγηση Βαλλιανάτου; 
Δείτε (στο τέλος του κειμένου) το έγγραφο της απόφασης αρ. 11/2018 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, ξεκάθαρα φαίνεται: (8,20 χ 1,70 τ.μ = 13,94 τ.μ. Χ 27 ευρώ/τ.μ. = 376,38 ευρώ
 
Η συγκάλυψη και η απόσειση των ευθυνών της Τεχνικής Υπηρεσίας
Το γεγονός ότι, ο Αντιδήμαρχος κ. Καραγιάννης κατέφυγε στο ψέμα για να συγκαλύψει την δική τους (της Τεχνικής Υπηρεσίας) ευθύνη, καθώς και η συνειδητή εξαπάτηση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, με την απόσειση της ευθύνης και τη μετάθεσή της προς τον καταστηματάρχη στον οποίο υποτίθεται ότι δόθηκαν οδηγίες συμμόρφωσης του ξύλινου δαπέδου σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην 11/2018 απόφαση Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, αποτελεί ΝΤΡΟΠΉ και είναι απόδειξη της έλλειψης ηθικής ακεραιότητας εκ μέρους του Αντιδημάρχου, ο οποίος υπέγραψε το έγγραφο που απεστάλη προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής και για το λόγο αυτό πρέπει να θεωρηθεί ανάξιος της θέσης που κατέχει.

Οι κύριοι αυτοί, με τη δημοσιοϋπαλληλική αντίληψη, που επιδεικνύουν αντί για θάρρος, θράσος, εμπαίζοντας πολίτες και θεσμούς, που ποτέ δεν φταίνε και συμπεριφέρονται με κουτοπονηριά σαν τα μικρά κακομαθημένα παιδιά που φωνάζουν: "δεν φταίω εγώ, εκείνος το έκανε" και φυσικά ούτε παραιτούνται, εάν εργάζονταν στον ιδιωτικό τομέα θα είχαν εκδιωχθεί κλοτσηδόν! Ή καλύτερα, δεν θα τολμούσαν ούτε στην φαντασία τους να συμπεριφερθούν τοιουτοτρόπως!

Με την αρ. πρωτ: 17809 - 02/08/2018 Αναφορά προς τον Δήμαρχο, Καταγγείλαμε τον Αντιδήμαρχο Τ.Υ.Δ.Β. για την επαίσχυντη συμπεριφορά της εξαπάτησης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, απαιτήσαμε την άμεση παραίτησή του, γιατί από τη στιγμή που δεν υπήρξε σεβασμός εκ μέρους του, όχι μόνον ως προς τα δικαιώματα των πεζών, αλλά και όσον αφορά την όλη διαδικασία και την έγγραφη επικοινωνία με τους πολίτες που ανέδειξαν το λάθος της Τ/Υ, δεν μπορεί να υπάρχει πλέον εμπιστοσύνη και εκτίμηση προς το πρόσωπό του και ζητήσαμε το θέμα να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου. Θα τολμήσουν; 

Εμείς επισκυζόμενοι, αφήνουμε το θέμα και στην κρίση σας. Μπορείτε να εξετάσετε νηφάλια τα γεγονότα από τη στιγμή που πλέον έχετε πληροφορηθεί την ακριβή αλήθεια για όσα συνέβησαν, σε συνδυασμό και με τα έγγραφα που παραθέτουμε παρακάτω και τα οποία παρέχουν αδιάψευστες αποδείξεις για τα γραφόμενά μας.
Γνωρίζουμε βέβαια ότι, δεν φαινόμαστε ευχάριστοι, ούτε είναι εύκολο να δίνει κανείς βάση σε όλα αυτά τα στοιχεία και τις λεπτομέρειες, αλλά αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος για την ανάδειξη των κακώς κειμένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στη  πόλη μας και - όπως πολλάκις έχουμε ανακοινώσει - αυτός είναι κι ο μοναδικός λόγος της ύπαρξής μας.


1. Η απάντηση της Τεχνικής Υπηρεσίας προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής 
η οποία αναφέρει ότι, "δόθηκαν οδηγίες συμμόρφωσης του ξύλινου δαπέδου σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην 11/20018 απόφαση Επιτροπής Ποιότητας Ζωής" ... 
Ο ορισμός του παραλογισμού και της διατυπωμένης αφροσύνης! Γιατί η εισήγηση Βαλλιανάτου έγραφε επί λέξει ότι, η ξύλινη κατασκευή (deck) θα ήταν 170 εκατοστά.
Ποιος λοιπόν έπρεπε να συμμορφωθεί; Ο καταστηματάρχης ή η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου; Αιδώς!


 2.  Η Απόφαση αρ. 11/2018 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής





 3. Το διαβιβαστικό έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου