Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ: 2. Αιτήσεις "στο κενό"



Τα μαύρα χάλια των Υπηρεσιών του Δήμου Βύρωνα είναι αληθινά περιστατικά και όχι προϊόν μυθοπλασίας.

Την Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2019 υποβάλλουμε με ηλεκτρονικό μήνυμα (Η/Μ) ένα αίτημα προς το Δήμο.

Διευκρίνηση: Πρέπει να γνωρίζουν οι αναγνώστες ότι, όταν αποστέλλεται ένα αίτημα προς το  Δήμο με ηλεκτρονική μορφή, πηγαίνει πρώτα στο Γραφείο Δημάρχου, από κει προωθείται στο Γραφείο της Γενικής Γραμματέως κυρίας Σταυρούλας Κοττάκη για χαρακτηρισμό και από εκεί τέλος προωθείται προς το Πρωτόκολλο.

Αργά λοιπόν το μεσημέρι της Παρασκευής 6 του μηνός πηγαίνουμε στη Γραμματεία του Δήμου για να πληροφορηθούμε τον Αριθμό Πρωτοκόλλου που έλαβε η υποβληθείσα αίτηση και μας ενημερώνουν ότι, αίτηση δική μας, και με το συγκεκριμένο θέμα, δεν είχε φθάσει στο Πρωτόκολλο.
Επιστρέψαμε νωρίς το πρωί της Δευτέρας 9 Σεπτεμβρίου για να αναζητήσουμε την αίτηση, στην πηγή, στο Γραφείο Δημάρχου, αλλά και εκεί μας είπαν ότι δεν την είχαν στα αρχεία τους…

Τι είχε συμβεί; Από ότι μας πληροφόρησαν, την χρονική περίοδο που στείλαμε το μήνυμα, είχε γεμίσει η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον Υπολογιστή της Γενικής Γραμματέως κας Κοττάκη, πράγμα που δεν γνώριζαν ότι μπορεί να συμβεί, και έτσι
δεν παρελήφθησαν και οι προωθήσεις των αιτήσεων-αιτημάτων των πολιτών, που "πέσαν" στο κενό!

"Τα πιο απλά που μπορούσαν να κάνουν; Αρκεί να έσβηναν κάποια παλιά μηνύματα (κυρίως αυτά που είχαν μεγάλα συνημμένα, τα οποία μπορούσαν να τα αποθηκεύσουν τοπικά στον δίσκο του υπολογιστή του Γραφείου της Γενικής Γραμματέως) και το θέμα θα λυνόταν άμεσα ή θα μπορούσαν στον υπολογιστή να έχουν εγκαταστήσει ms outlook ή ακόμα και το δωρεάν Mozilla Thunderbird, ώστε να κατεβαίνουν εκεί τα μηνύματα και να αδειάζει ο χώρος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να έρχονται καινούργια". Αυτά μας δήλωσε -μεταξύ πολλών άλλων λύσεων- ο επικεφαλής της κίνησης πολιτών "Βύρωνας και Τριγύρω" κ. Ζ.Π.

Αναγκαστήκαμε έτσι (την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου) να κάνουμε ξανά προώθηση του μηνύματος-αιτήματος, για να ακολουθήσει την πορεία που περιγράψαμε παραπάνω, μέχρι να πάρουμε τελικά τον Αριθμό Πρωτοκόλλου, βέβαια, με μια 6ημερη καθυστέρηση από την αρχική ημερομηνία υποβολής του αιτήματος…

Οι ταλαιπωρίες κάνουν τη ζωή πιο ενδιαφέρουσα γιατί πως αλλιώς θα μας δινόταν η ευκαιρία να διαπιστώσουμε μια από τις πολλές αιτίες που μπορεί να χαθεί, τη σήμερον ημέρα, ειδικά στο Δήμο Βύρωνα, μια αίτηση σε ηλεκτρονική μορφή! Όσο για το παρελθόν με τις κόλλες αναφοράς; Δεν έχουμε άποψη, μόνον εικασίες μπορούμε να κάνουμε... περί "σκοπίμων εξαφανίσεων"!



Μακροσαγιτάρης Α.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου