Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019

Τα αφτιά του Δήμου δεν λειτουργούν σωστά. Εμπαιγμός των πολιτών με την ειδική πλατφόρμα της υποβολής προτάσεων ή αιτημάτων

Ο Δήμος Βύρωνα πριν μερικούς μήνες δημιούργησε με τον τίτλο "ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ/AITHMATA ΠΟΛΙΤΩΝ" μιαν ειδική πλατφόρμα ανοιχτής επικοινωνίας με τους πολίτες για να λαμβάνει τις προτάσεις και τα αιτήματά των. Μάλιστα την ενέργεια αυτή την προπαγάνδισε μέσα από την ιστοσελίδα του με τη φράση: «Είμαστε όλο αυτιά. Γιατί όλοι μαζί μπορούμε!»


Δεν αρκούν τα ώτα κύριοι της Δημοτικής Αρχής. Απαιτείται αυτά να λειτουργούν, αλλά κυρίως απαιτείται να υπάρχει εγκέφαλος για να επεξεργάζεται τα ερεθίσματα. 

Εάν κάποιος υποβάλλει ένα αίτημα στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, αφού πρώτα ξεπεράσει το εμπόδιο όπου πρέπει να αποδείξει ότι δεν είναι ρομπότ, θα λάβει την εξής ειδοποίηση:
"Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.
Το μήνυμά σας έχει παραληφθεί και σύντομα θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας.
Ο κωδικός του αιτήματός σας είναι: ΔΒ-………"

Ενδέχεται όμως να περάσουν και δυο (2) μήνες και να μην έρθει κανένας σε επαφή μαζί σας. Δηλαδή, ο Δήμος έφτιαξε μια πλατφόρμα (την οποία πιστεύουμε χειρίζονται υπάλληλοι και όχι ρομπότ) που λειτουργεί, όπως και οι υπόλοιπες υπηρεσίες του, Αντισυνταγματικά (Άρθρο 10, παρ. 3 του Συντάγματος), και δεν διαφέρει σε τίποτα από αυτό που ως πολίτες καταγγείλαμε με την αρ. Πρωτ: 22028/11-09-2019 Αναφορά για Κακοδιοίκηση και Αντισυνταγματική συμπεριφορά των Διοικήσεων του Δήμου, η οποία συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 7ης Οκτωβρίου και η οποία εξετάζεται από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, δείτε
ΕΔΩ.


Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο εκείνο όπου, εάν σας αποσταλεί η ένδειξη ότι μπορείτε να παρακολουθείτε on line την εξέλιξη του αιτήματός σας, να διαπιστώσετε ότι, το τμήμα που έχει σταλεί το αίτημά σας να αναφέρεται ως ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ και η πορεία του να σταματά εκεί, όταν, με βάση το δίκαιο της χώρας μας αλλά και το Συνήγορο του Πολίτη, εάν μια αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, αυτή έχει υποχρέωση μέσα σε τρεις (3) μέρες να τη διαβιβάσει στην αρμόδια!




Με τη πλατφόρμα αυτή του Δήμου χάθηκε για ακόμη μια φορά ο σεβασμός προς τους πολίτες, καταστρατηγήθηκε η αρχή της νομιμότητας!
 
Άλλο τρανταχτό παράδειγμα ο συναγερμός πυρασφάλειας στον 4ο Παιδικό Σταθμό που βρίσκεται εκτός λειτουργίας από το Μάιο!

Θυμίζουμε ότι πριν 3 χρόνια είχε γίνει τεράστια προσπάθεια από γονείς και κινήσεις πολιτών για την εγκατάσταση του καθώς και για την τοποθέτηση πυροσβεστήρων αλλά τώρα δυστυχώς βλέπουμε ότι πάλι αφέθηκαν όλα στην τύχη τους.

Ο συναγερμός πυρασφάλειας,
όπως ενημερωθήκαμε και όπως δείχνουν και οι φωτογραφίες, είναι μόνιμα κλειστός στην θέση "off".




Από τις 23-07-2019 έχουμε υποβάλει ηλεκτρονικό αίτημα στην πλατφόρμα του δήμου με αριθμό ΔΒ-14-0100414 αλλά ακόμα μέχρι σήμερα το σύστημα παραμένει εκτός λειτουργίας!

Αν υπάρχει βλάβη ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση επισκευή και ενεργοποίηση του καθώς και την ενημέρωση των πολιτών από πλευράς διοίκησης.





"Βύρωνας και Τριγύρω"
& "Ενάργεια"

Οκτώβριος 2019
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου