Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Η δήλωση ανεξαρτητοποίησης του δημοτικού συμβούλου κ. Βασίλη Δεμπόνου (21/12/2020)

Στις 21 Δεκεμβρίου 2020 αναρτήθηκε στον προσωπικό λογαριασμό του facebook του "Έξυπνου Βύρωνα" η δήλωση ανεξαρτητοποίησης του δημοτικού συμβούλου κ. Βασίλη Δεμπόνου.


"Αγαπητοί μου φίλοι, στο Δημοτικό Συμβούλιο της 17ης Δεκεμβρίου 2020, με θέμα την έγκριση Προϋπολογισμού, ο επικεφαλής της Παράταξης «Νέα Εποχή Βύρωνα» κ. Χρήστος Γώγος, υπερψήφισε τόσο τον προτεινόμενο προϋπολογισμό όσο και το τεχνικό πρόγραμμα του Δημάρχου της πόλης κ. Γρηγόρη Κατοπώδη.

Λαμβανομένου υπόψη της πεποίθησης μου ότι πρόκειται για ένα «κακό» προϋπολογισμό ο οποίος είναι καταδικασμένος να αποτύχει, και συνάμα ένα «φτωχό» τεχνικό πρόγραμμα το οποίο δεν επιλύει τα σημαντικά προβλήματα της πόλης (πιθανότατα να είναι και ένα από τα πιο φτωχά ολόκληρης της χώρας), αφουγκραζόμενος τέλος και τους πολίτες του Δήμου μας, στους οποίους αξίζει μια πραγματική αντιπολίτευση στην παρούσα «αδρανή» και «άφαντη» δημοτική αρχή του Δήμου Βύρωνα, όντας συνεπής στις ανωτέρω αρχές μου, κατεψήφισα τον εν λόγω προϋπολογισμό και απείχα από την ψήφιση του τεχνικού προγράμματος. 

Αν και ο νόμος 3852/2010 (βλ. άρθρο 66 ως τροποποιήθηκε με το άρθρο 73 Ν. 4555/2018) αναφέρει ότι «1. Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και της ψήφου κατά συνείδηση», ο επικεφαλής της παράταξης κ. Χρήστος Γώγος, ζήτησε δημόσια και ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου τη διαγραφή μου από τη δημοτική του παράταξη για την εν λόγω επιλογή μου. 

Ωστόσο, για το νόμιμο της εν λόγω διαγραφής μου, σύμφωνα με τον νόμο, απαιτείται να μου κοινοποιηθεί σχετικό πρακτικό λήψης της εν λόγω απόφασης από την παράταξη του κ. Χρήστου Γώγου με τις υπογραφές τουλάχιστον 6 εκλεγμένων δημοτικών συμβούλων αυτής.

Αν και έχουν παρέλθει ήδη περισσότερες από 4 ημέρες δεν μου έχει κοινοποιηθεί ουδέν.

Εν΄όψει των ανωτέρω και προκειμένου να «διευκολύνω» τόσο τον επικεφαλής της παράταξης κ. Χρήστο Γώγο όσο και τους συναδέλφους μου, σας δηλώνω ότι πριν από λίγο κοινοποίησα στο Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Γεώργιο Πλακίδα, τη δήλωση της ανεξαρτητοποίησης μου. 

Τις επόμενες ημέρες θα γνωστοποιήσω περισσότερες σχετικές λεπτομέρειες για τα γεγονότα".

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου