Στις 5 Οκτωβρίου 2010, με την υπ’ αριθμ. Πρωτ.: 28706 αίτηση, ζητήθηκε από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Βύρωνα η απομάκρυνση ορισμένων προεκλογικών ξύλινων πλαισίων διαφήμισης κυρίως του Δημάρχου κ. Νίκου Χαρδιαλιά (αλλά και των άλλων υποψηφίων δημάρχων) γιατί, όπως ανέφερε η αίτηση:
«στηρίζονται σε δένδρα, πράγμα που αντίκειται στις διατάξεις του Νόμου 2946/2001 περί υπαίθριας διαφήμισης.
Η συγκεκριμένη ενέργεια υπάγεται επίσης στο Άρθρο 15, παρ. 3 του Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου Βύρωνα, καθώς και στον α/α 29: «Περιγραφή παράβασης και πρόστιμα» αυτού.
Να επισημάνω ότι θα έπρεπε να ισχύει το: πρωτίστως η διαφύλαξη και απόλυτη ασφάλεια κάθε μετακινούμενου στην πόλη πολίτη και μετά το προσωπικό συμφέρον και η δημόσια προβολή του Δημάρχου ή των υποψηφίων.
Γιατί ορισμένα διαφημιστικά πλαίσια καθιστούν δυσχερή την κυκλοφορία των πεζών (ιδιαίτερα την πρόσβαση και κυκλοφορία ατόμων με αναπηρία, ηλικιωμένων, παιδικά καροτσάκια) στους κοινόχρηστους χώρους, δηλαδή τα πεζοδρόμια.
Παρακαλώ ελέγξτε το».
Παρακαλώ ελέγξτε το».
Στις 5 Νοεμβρίου 2010 η Διεύθυνση Καθαριότητας, δια του Τμηματάρχη της Ιωάννη Μαυρίκη, απάντησε στο σχετικό έγγραφο μας, και απάντησε ως εξής: «.... σας γνωρίζουμε ότι η Υπηρεσία μας είναι αναρμόδια όσον αφορά τη λύση του συγκεκριμένου προβλήματος σας.
Αρμόδια είναι η Διαπαραταξιακή Επιτροπή του Δήμου». Δείτε το έγγραφο:
Δηλαδή, ο ανεκδιήγητος Τμηματάρχης Καθαριότητας δήλωσε ως αναρμόδια την Υπηρεσία του, όταν, με βάση το δίκαιο της χώρας μας και τον Συνήγορο του Πολίτη, σε περίπτωση που ένα αίτημα πολίτη έχει υποβληθεί σε αναρμόδια Υπηρεσία, η Υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε 3 ημέρες, να το διαβιβάσει στην αρμόδια, και αυτό να του γνωστοποιηθεί!
Άκουσον άκουσον, ο ανεκδιήγητος Τμηματάρχης Καθαριότητας δήλωσε αναρμόδιος επίσης για το όπως το ανέφερε "πρόβλημά μας"... δηλαδή, ότι μόνον εμείς έχουμε πρόβλημα!
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν στις 14 Νοεμβρίου 2010, μετά την παραλαβή του επαίσχυντου απαντητικού εγγράφου της Υπηρεσίας Καθαριότητας.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ - Απρίλιος 2020:
Για το συγκεκριμένο άρθρο, όπως αυτό παρουσιάστηκε, να προσθέσουμε ότι είχε γίνει προσπάθεια να δημοσιευθεί στον τοπικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της περιόδου εκείνης, αλλά δυστυχώς... "ατύχησε"!
Το θέμα όμως δεν το αφήσαμε έτσι. Διαμαρτυρόμενοι αποταθήκαμε ξανά προς τον Δήμο Βύρωνα και στις 18 Αυγούστου 2011 λάβαμε από το Γραφείο της Γεν. Γραμματέως του την με Αρ. Πρωτ.: 22168 Απάντηση:
--------------------------------------------------
ΠΡΟΣΘΗΚΗ - Απρίλιος 2020:
Για το συγκεκριμένο άρθρο, όπως αυτό παρουσιάστηκε, να προσθέσουμε ότι είχε γίνει προσπάθεια να δημοσιευθεί στον τοπικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της περιόδου εκείνης, αλλά δυστυχώς... "ατύχησε"!
Το θέμα όμως δεν το αφήσαμε έτσι. Διαμαρτυρόμενοι αποταθήκαμε ξανά προς τον Δήμο Βύρωνα και στις 18 Αυγούστου 2011 λάβαμε από το Γραφείο της Γεν. Γραμματέως του την με Αρ. Πρωτ.: 22168 Απάντηση:
Τι μας απάντησε ο Δήμος με δυο λόγια;
Ότι, "με την ακριβή έννοια του όρου" δεν επρόκειτο για υπαίθρια διαφήμιση και άρα καλώς χρησιμοποιήθηκαν οι κορμοί των δένδρων για τη στήριξη των πλαισίων.
Ότι, αφού "ουδέποτε αναφέρθηκε στο δήμο ΤΟΥΣ κάποιο περιστατικό" και "ούτε προκλήθηκε κάποιο ατύχημα από τα πλαίσια" και εφόσον "τα πλαίσια ήταν τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο και σε σημεία που δεν παρεμπόδιζαν τη διάβαση πεζών ούτε παραβίαζαν τα δικαιώματα των πολιτών", άρα, όντως το πρόβλημα το είχαμε μόνον εμείς!
Τέλος, αφήνοντας στη άκρη την όποια νομοθεσία και τον υποχρεωτικό χαρακτηρισμό των αιτήσεων η Γενική Γραμματέας μας ενημέρωσε ότι εφόσον η αρχική μας αίτηση απευθυνόταν μόνον στην Υπηρεσία Καθαριότητας τότε καλώς έπραξε ο Τμηματάρχης Καθαριότητας και δήλωσε αναρμόδιος!
Σωστά, για ποιο λόγο να ενδιαφερθεί ο Τμηματάρχης για την επίλυση ενός ανύπαρκτου προβλήματος;
Το θέμα το είχαμε παρουσιάσει και την Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016 στο άρθρο: "ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ", όπου γράφαμε χαρακτηριστικά: Ακολουθεί το στοιχείο της ορθής διοικητικής συμπεριφοράς που ενισχύει καθοριστικά την εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και βελτιώνει τις σχέσεις μεταξύ κράτους και πολιτών.
Ποιος (δεν) έχει διαβάσει το βιβλίο του Κυριάκου Διακογιάννη "ΟΙ ΣΑΠΙΟΙ";
Δείτε εδώ: https://vironasipolimas.blogspot.com/2016/11/blog-post_10.html
Ότι, "με την ακριβή έννοια του όρου" δεν επρόκειτο για υπαίθρια διαφήμιση και άρα καλώς χρησιμοποιήθηκαν οι κορμοί των δένδρων για τη στήριξη των πλαισίων.
Ότι, αφού "ουδέποτε αναφέρθηκε στο δήμο ΤΟΥΣ κάποιο περιστατικό" και "ούτε προκλήθηκε κάποιο ατύχημα από τα πλαίσια" και εφόσον "τα πλαίσια ήταν τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο και σε σημεία που δεν παρεμπόδιζαν τη διάβαση πεζών ούτε παραβίαζαν τα δικαιώματα των πολιτών", άρα, όντως το πρόβλημα το είχαμε μόνον εμείς!
Τέλος, αφήνοντας στη άκρη την όποια νομοθεσία και τον υποχρεωτικό χαρακτηρισμό των αιτήσεων η Γενική Γραμματέας μας ενημέρωσε ότι εφόσον η αρχική μας αίτηση απευθυνόταν μόνον στην Υπηρεσία Καθαριότητας τότε καλώς έπραξε ο Τμηματάρχης Καθαριότητας και δήλωσε αναρμόδιος!
Σωστά, για ποιο λόγο να ενδιαφερθεί ο Τμηματάρχης για την επίλυση ενός ανύπαρκτου προβλήματος;
Το θέμα το είχαμε παρουσιάσει και την Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016 στο άρθρο: "ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ", όπου γράφαμε χαρακτηριστικά: Ακολουθεί το στοιχείο της ορθής διοικητικής συμπεριφοράς που ενισχύει καθοριστικά την εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και βελτιώνει τις σχέσεις μεταξύ κράτους και πολιτών.
Ποιος (δεν) έχει διαβάσει το βιβλίο του Κυριάκου Διακογιάννη "ΟΙ ΣΑΠΙΟΙ";
Δείτε εδώ: https://vironasipolimas.blogspot.com/2016/11/blog-post_10.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου