Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Από το κακό στο χειρότερο


Με αφορμή την καθυστερημένη απάντηση του Συνηγόρου του Πολίτη (διαβάστε το έγγραφο της 1ης Οκτωβρίου 2018 του ΣτΠ στο τέλος του κειμένου) επιστρέφουμε σε ένα θέμα πιθανώς γνωστό σε όλους τους αναγνώστες μας, και το υπενθυμίζουμε, για να μην λησμονηθεί. 
Για τον λόγο ότι, δεν πρέπει να επαναληφθεί και γιατί το φαινόμενο της ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ πρέπει να ξεριζωθεί από την αντίληψη των διοικούντων!

Γράψαμε στις 3 Σεπτεμβρίου 2018 σχετικά με τις ενέργειες της Τεχνικής Υπηρεσίας για μια ξύλινη κατασκευή (deck) και την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στον κοινόχρηστο χώρο του πεζοδρομίου της οδού Εμπεδοκλέους: 
"Με την αρ. Πρωτ: 17809 Αναφορά προς τον Δήμαρχο, στις 2 Αυγούστου 2018 Καταγγείλαμε τον Αντιδήμαρχο Τ.Υ.Δ.Β. για την επαίσχυντη συμπεριφορά της εξαπάτησης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, απαιτήσαμε την άμεση παραίτησή του, γιατί από τη στιγμή που δεν υπήρξε σεβασμός εκ μέρους του, όχι μόνον ως προς τα δικαιώματα των πεζών, αλλά και όσον αφορά την όλη διαδικασία και την έγγραφη επικοινωνία με τους πολίτες που ανέδειξαν το λάθος της Τ/Υ, δεν μπορεί να υπάρχει πλέον εμπιστοσύνη και εκτίμηση προς το πρόσωπό του και ζητήσαμε το θέμα να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου. Θα τολμήσουν;"
Δείτε το άρθρο: 3,40 μ - 1,70 μ = Εξαπάτηση + Καταισχύνη  


Σκοπός της καταγγελίας μας ήταν η καταπολέμηση της ενέργειας του εμπαιγμού και της λεγόμενης "δημοσιοϋπαλληλικής αντίληψης". 
Γιατί έπρεπε, για τα δικαιώματα των πεζών, η φωνή των πολιτών ν' ακουστεί ξανά.
Πέρασαν 2 μήνες, σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 2690/1999, "Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας", και οι της διοίκησης επίορκοι Δεν απάντησαν
Ούτε ο Δήμαρχος, ούτε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου. 
Δεν τόλμησαν, ούτε το θέμα να εισηγηθούν για να συζητηθεί στο Δ.Σ., ούτε και ν' απαντήσουν, ως όφειλαν!
Στο απυρόβλητο λοιπόν οι ενέργειες της Τεχνικής Υπηρεσίας και του Αντιδημάρχου Τ.Υ.Δ.Β., παρόλο που είναι γνωστό ότι, το στοιχείο της ορθής διοικητικής συμπεριφοράς που ενισχύει καθοριστικά την εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και βελτιώνει τις σχέσεις μεταξύ δήμου και πολιτών, είναι ο σεβασμός νόμων και δικαιωμάτων. Στο Δήμο Βύρωνα όμως, αυτό το στοιχείο έχει προ πολλού χαθεί. Οι μάσκες έχουν πέσει, και δυστυχώς άφησαν να διαφανεί το αυταρχικό πρόσωπο της λειψής τοπικής εξουσίας με την ιδιοπροσωπία της έλλειψης δημοκρατικής νοοτροπίας!  



Μιλάμε πλέον ξεκάθαρα για Κακοδιοίκηση: Αναπάντητο έμεινε το αίτημά μας (και δεν είναι το μόνο) και αυτό, σύμφωνα με τον καταστατικό νόμο του "Συνηγόρου του Πολίτη", αλλά και το αντίστοιχο θεσμικό πλαίσιο του "Ευρωπαίου Διαμεσολαβητή", συνιστά φαινόμενο κακοδιοίκησης.

Οδηγηθήκαμε από το κακό στο χειρότερο: Η διοίκηση του "δημάρχου Γ. Κατωπόδη και της παρέας του" (σύμφωνα με χαρακτηριστική δήλωση δημοτικού συμβούλου) δεν αποδείχθηκε στην τετραετία που πέρασε μόνον κατώτερη των περιστάσεων, αποδεικνύεται χειρότερη και από την προηγούμενη αποτυχημένη διοίκηση του δήμου, εκείνης του Ν. Χαρδαλιά, της χρονικής περιόδου 2010-2014.

Γιατί σε μια ανάλογη περίπτωση, καταγγελίας Αντιδημάρχου* (βλέπε σημείωση στο τέλος του κειμένου) από πολίτη, τον Ιούλιο του 2010, ο τέως δήμαρχος Ν. Χαρδαλιάς διέθετε το θάρρος (ή μήπως την απαιτούμενη θρασύτητα;) ν’ αρνηθεί τη συζήτηση του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο, αλλά, τουλάχιστον, απάντησε εγγράφως**, ενημέρωσε –εκείνος, ούτε καν ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου– για τις προθέσεις της διοίκησης του, έστω και υπεκφεύγοντας! Δείτε το απόσπασμα του εγγράφου:


Λες και οι αβελτηρίες και οι λανθασμένες ενέργειες των Αντιδημάρχων και των υπαλλήλων του δήμου, που προκαλούν προβλήματα στους πολίτες και τους κατοίκους της πόλης μας, δεν είναι σοβαρά θέματα που πρέπει να συζητηθούν στο δημοτικό συμβούλιο, όπως είναι πχ αυτά της διαγραφής χρεών ή κλήσεων ... 
Τσακάλι όμως ο πρώην και "δεν τον φτάνει ούτε στο μικρό του το νυχάκι" ο νυν.

Πάντως εμείς, ως συλλογικότητα, "το όλο θέμα" -συμπεριλαμβανομένης και της Κακοδιοίκησης- θα φροντίσουμε ώστε να μείνει αξέχαστο στην -κατά την εκτίμησή μας- απερχόμενη "διοίκηση της παρεούλας", γιατί αυτό επιβάλλει ο σεβασμός προς τις αρχές μας!
Για να μην επαναληφθεί το φαινόμενο!
Του θέματος θα επιληφθούν ο Γενικός Επιθεωρητής και οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης (Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης).


 Σημειώσεις:

1. *Παρεμπιπτόντως ο αναφερόμενος αλλά μη κατονομαζόμενος Αντιδήμαρχος, τότε, -σε μια προσπάθεια φίμωσης, και ως μέσον εκφοβισμού- αξίωνε το ποσό των 250.000 ευρώ για αποκατάσταση της αποτιμημένης τιμής και υπόληψής του, το οποίο σε περίπτωση που θα του επιδικαζόταν θα διατίθετο για την συντήρηση και ανακατασκευή των σχολείων του Δήμου Βύρωνα Α'βάθμιας και Β'βάθμιας εκπαίδευσης. // Πάντως, εάν υπήρξαν ανακατασκευές και συντηρήσεις σχολείων στον Βύρωνα αυτές δεν έγιναν από δική μας χρηματοδότηση ...
  
2. **Την περίοδο εκείνη, το 2010, η διοίκηση Ν. Χαρδαλιά "φυσούσε και το γιαούρτι", ειδικά μετά τα απανωτά χτυπήματα από την Ειδική Επιτροπή της παραγράφου 13 του άρθρου δεύτερου του Ν. 2690/1999 περί αποζημίωσης των πολιτών στις περιπτώσεις που ο δήμος δεν ενεργούσε εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας των 50 ημερών. // Αν μπορούσε, ας έκανε κι αλλιώς ... 

3. Το φωτογραφικό υλικό είναι παρμένο από το Google/εικόνες

Τέλος, παραθέτουμε το έγγραφο του ΣτΠ από το οποίο διαπιστώνουμε ότι, η Τεχνική Υπηρεσία ξεδιάντροπα εξακολουθεί, είτε εγγράφως, είτε σε τηλεφωνικές επικοινωνίες, να επιβεβαιώνει ότι, "ο επιχειρηματίας συμμορφώθηκε με τις προδιαγραφές" και όχι ότι, ο Προϊστάμενός της είχε κάνει λανθασμένη εισήγηση, και αναγκάστηκε κακήν κακώς (η ίδια) να αναμορφωθεί! 
Λέγε λέγε τα ίδια ψέματα, με τον καιρό τα πίστεψαν και οι ίδιοι. Αδιαντροπιά!  




Ενάργεια
Οκτώβριος 2018


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου