Για το θέμα που θα αναφερθούμε δεν θα μπορούσαμε να βρούμε καλλίτερο πρόλογο από τη φράση του Μαξίμ Γκόργκι: "Αν ξέρατε πόσο θλιβεροί είστε, πόσο αξιοθρήνητοι, πόσο φριχτό κι αβάσταχτο είναι να ζει κανείς ανάμεσά σας" (αν έχει σημασία το θεατρικό έργο, Μικροαστοί) και την οποία αφιερώνουμε στους δημοτικούς συμβούλους...
Δείτε προσεκτικά την παρακάτω φωτογραφία. Την έχουμε παρουσιάσει ξανά. Είναι από την πλατεία Βαγγέλη Μαρτάκη.
Δείτε προσεκτικά την παρακάτω φωτογραφία. Την έχουμε παρουσιάσει ξανά. Είναι από την πλατεία Βαγγέλη Μαρτάκη.
Για την παραχώρηση του συγκεκριμένου κοινόχρηστου χώρου προς ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, υπήρξε μία εισήγηση του Προϊστάμενου της Τεχνικής Υπηρεσίας και μια έγκριση από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, Ενάντια στη Νομοθεσία! Οι επίορκοι!
[Ποιος λέγεται επίορκος; Εκείνος που έχει παραβεί τον όρκο του, σύμφωνα με τον οποίο θα σέβεται το Σύνταγμα και τη νομοθεσία και θα εκτελεί τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντά του.]
Παρουσιάζουμε τη Νομοθεσία, όπως ακριβώς αναφερόταν στη 11σέλιδη αίτησή μας, με θέμα την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των πεζών, που είχε συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 16 Σεπτεμβρίου 2015:
......
{Α] από το ψήφισμα της Τετάρτης 12 Οκτωβρίου 1998 σχετικά με την προστασία των πεζών και τον Ευρωπαϊκό χάρτη δικαιωμάτων του πεζού που στην παράγραφο 5 αναφέρει:
«ο πεζός δικαιούται να έχει στην αποκλειστική του χρήση αφενός μεν αστικές ζώνες, κατά το δυνατόν εκτεταμένες, οι οποίες δεν θα αποτελούν απλώς "νησίδες πεζών" αλλά θα εντάσσονται αρμονικά στη γενική συγκρότηση της πόλης, αφετέρου δε διασυνδεόμενες σύντομες, λογικές και ασφαλείς διαδρομές».
Β] από το άρθρο 2 της Αποφ. Υπ. ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. 52488/2002 (ΦΕΚ 18Β’/02) [Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση των ΑΜΕΑ] στο οποίο αναφέρεται ότι:
«Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών (πεζόδρομοι), επιβάλλεται ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ ΟΔΕΥΣΗΣ ΠΕΖΩΝ με απαραίτητο ελάχιστο πλάτος 1,50 μέτρα ελεύθερο από κάθε είδους εμπόδιο, που χρησιμοποιείται για τη συνεχή, ασφαλή και ανεμπόδιστη κυκλοφορία κάθε κατηγορίας χρηστών. Οποιαδήποτε εξυπηρέτηση (σήμανση, φύτευση, αστικός εξοπλισμός κλπ) τοποθετείται υποχρεωτικά εκτός της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΖΩΝΗΣ ΟΔΕΥΣΗΣ.
Γ] από την απόφαση 3447/2007 του ΣτΕ.
Ακολουθεί απόσπασμα:
… «Οι διατάξεις αυτές, με τις οποίες απαγορεύεται η κατασκευή σε κοινόχρηστους χώρους των κατακόρυφων στηριγμάτων των κινητών προστεγασμάτων που, κατά τα ανωτέρω, αποτελούν μόνιμες κινητές κατασκευές οριζόντιας αναπτύξεως, είναι σύμφωνες προς την προαναφερόμενη συνταγματική διάταξη, προκειμένου να διασφαλίζεται η ελεύθερη και ανεμπόδιστη κυκλοφορία στον κοινόχρηστο χώρο που ευρίσκεται κάτω από τα προστεγάσματα, προς την οποία, αντιθέτως, θα προσέκρουε η κατασκευή των στηριγμάτων αυτών που παρέχει τη δυνατότητα μετατροπής σε κλειστό ή ημίκλειστο χώρο του κοινόχρηστου αυτού χώρου και πάντως έχει ως αποτέλεσμα να παρεμποδίζεται η κυκλοφορία στο χώρο αυτό και, γενικότερα, η χρήση του από το κοινό».
«ο πεζός δικαιούται να έχει στην αποκλειστική του χρήση αφενός μεν αστικές ζώνες, κατά το δυνατόν εκτεταμένες, οι οποίες δεν θα αποτελούν απλώς "νησίδες πεζών" αλλά θα εντάσσονται αρμονικά στη γενική συγκρότηση της πόλης, αφετέρου δε διασυνδεόμενες σύντομες, λογικές και ασφαλείς διαδρομές».
Β] από το άρθρο 2 της Αποφ. Υπ. ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. 52488/2002 (ΦΕΚ 18Β’/02) [Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση των ΑΜΕΑ] στο οποίο αναφέρεται ότι:
«Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών (πεζόδρομοι), επιβάλλεται ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ ΟΔΕΥΣΗΣ ΠΕΖΩΝ με απαραίτητο ελάχιστο πλάτος 1,50 μέτρα ελεύθερο από κάθε είδους εμπόδιο, που χρησιμοποιείται για τη συνεχή, ασφαλή και ανεμπόδιστη κυκλοφορία κάθε κατηγορίας χρηστών. Οποιαδήποτε εξυπηρέτηση (σήμανση, φύτευση, αστικός εξοπλισμός κλπ) τοποθετείται υποχρεωτικά εκτός της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΖΩΝΗΣ ΟΔΕΥΣΗΣ.
Γ] από την απόφαση 3447/2007 του ΣτΕ.
Ακολουθεί απόσπασμα:
… «Οι διατάξεις αυτές, με τις οποίες απαγορεύεται η κατασκευή σε κοινόχρηστους χώρους των κατακόρυφων στηριγμάτων των κινητών προστεγασμάτων που, κατά τα ανωτέρω, αποτελούν μόνιμες κινητές κατασκευές οριζόντιας αναπτύξεως, είναι σύμφωνες προς την προαναφερόμενη συνταγματική διάταξη, προκειμένου να διασφαλίζεται η ελεύθερη και ανεμπόδιστη κυκλοφορία στον κοινόχρηστο χώρο που ευρίσκεται κάτω από τα προστεγάσματα, προς την οποία, αντιθέτως, θα προσέκρουε η κατασκευή των στηριγμάτων αυτών που παρέχει τη δυνατότητα μετατροπής σε κλειστό ή ημίκλειστο χώρο του κοινόχρηστου αυτού χώρου και πάντως έχει ως αποτέλεσμα να παρεμποδίζεται η κυκλοφορία στο χώρο αυτό και, γενικότερα, η χρήση του από το κοινό».
Δ] από τη διάταξη 970 του ΑΚ κανόνα περί του ανεμπόδιστου της κοινής χρήσης: τα κοινόχρηστα πράγματα δεν μπορούν να παραχωρηθούν προς ιδιαίτερη χρήση, παρά μόνο εφόσον από την παραχώρηση δεν παρεμποδίζεται, κατά οποιοδήποτε τρόπο η κοινή χρήση του πράγματος, ή άλλως, η παραχώρηση από τη διοίκηση, επί τη βάσει των κατ’ ιδίαν διατάξεων, σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα ιδιαίτερων δικαιωμάτων επί κοινοχρήστων, καθώς και η χορήγηση των αδειών που απαιτούνται από τον νόμο για την άσκηση των δικαιωμάτων αυτών, είναι νόμιμη, μόνον εφόσον, μετά την παραχώρηση των ιδιαίτερων αυτών δικαιωμάτων, εξακολουθεί να εξυπηρετείται ή τουλάχιστον να μην αναιρείται, η κατά τον προορισμό του πράγματος κοινή αυτού χρήση.
Ε] από το απόσπασμα της απόφασης 966/2009 του Ειρηνοδικείου Αθηνών το οποίο αναφέρει: «Η δυνατότητα χρήσεως του πεζοδρομίου, απορρέει εκ του προστατευμένου δικαιώματος της προσωπικότητάς των και αποτελεί εκδήλωση της ελευθερίας, η οποία αποτελεί στοιχείο της προσωπικότητας τούτων, Συνταγματικώς κατοχυρωμένο»}.....
Ήταν ένα "πολύ ωραίο κείμενο", όπως είχε αναφέρει τότε ο Αντιδήμαρχος Τ/Υ κ. Μ. Καραγιάννης, γι' αυτό και φρόντισε να μην το εφαρμόσει ποτέ, αλλά να πράττει και τα εντελώς αντίθετα !!!
Τα Συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα, δεν "εμπορεύονται"!
Στην πλατεία Β. Μαρτάκη, δεν υπάρχει 1,50 μέτρο ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΖΩΝΗΣ ΟΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ.
ΤΟ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΟΥΣ
Ότι από τα δικαιώματα των πεζών καταστρατηγείται στο πεζοδρόμιο της πλατείας Β. Μαρτάκη που εμφανίζεται στη φωτογραφία, το αυτό συναντήσαμε και στην παρόμοια περίπτωση που είχαμε περιγράψει την Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2018, στο άρθρο μας: "3,40 μ - 1,70 μ = Εξαπάτηση + Καταισχύνη", σχετικά με την ξύλινη κατασκευή στην οδό Εμπεδοκλέους, δείτε εδώ:
Διαβάστε τι ανέφερε τον Ιούλιο του 2018 το έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη: "Επειδή τίθεται ζήτημα αποκλεισμού ελεύθερης ζώνης όδευσης..." (Χάρη στη διαμεσολάβησή του, ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ Η Τ/Υ να αναδιπλωθεί)
Μα το πρόβλημα του αποκλεισμού της ελεύθερης ζώνης όδευσης το δημιουργούν οι ίδιοι, Τεχνική Υπηρεσία και (εκάστοτε) διοίκηση, βασιζόμενοι στον μιθριδατισμό των πολιτών που απλώς διαμαρτύρονται, και στη συνένοχη σιωπή (ομερτά) των δημοτικών συμβούλων των δημοτικών παρατάξεων που απλώς και μόνο στα λόγια, ενίοτε, καταγγέλλουν!
Επειδή σε λίγο καιρό θα "υποχρεωθούμε" να ψηφίσουμε όλους εκείνους που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν πραγματικά για τα δικαιώματα των πολιτών, θα τους δώσουμε μια τελευταία 7ημερη προθεσμία (έως 15 Απριλίου 2019) για να καταγγείλουν εκείνοι, και να ζητήσουν, εκείνοι, την ακύρωση της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ αδειοδότησης της παραχώρησης του συγκεκριμένου χώρου για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, διαφορετικά θα θεωρηθούν ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ!
Γιατί τα Συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα, δεν "εμπορεύονται"!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου