Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

Δημοτική Συγκοινωνία - Τηλεματική - Παλλόμενα φανάρια: Ερωτήσεις που ζητούν απάντηση

 Δημοτική Συγκοινωνία Βύρωνα

Πριν χρόνια πραγματοποιήθηκε η αγορά 12 λεωφορείων για την Δημοτική Συγκοινωνία της πόλης του Βύρωνα. Σήμερα, τα περισσότερα από αυτά είναι εκτός λειτουργίας.

 

Εάν διαβάσει κανείς τις παλαιότερες προεκλογικές προτάσεις ή και δεσμεύσεις ακόμα των υποψήφιων δημάρχων, θα νομίσει ότι παρακολουθεί μια θεατρική παράσταση μπουφονικής κωμωδίας. Να υπενθυμίσουμε για παράδειγμα το τι έλεγε στο πρόγραμμά της, για τη Δημοτική Συγκοινωνία, η δημοτική παράταξη "Στάση Βύρωνα", του νυν Δημάρχου Γρ. Κατωπόδη;
«Η δημοτική συγκοινωνία, δεν εξασφαλίζει τη σύνδεση της πόλης με τους γειτονικούς σταθμούς του Μετρό και τα γειτονικά Πανεπιστήμια και υπολειτουργεί εξαιτίας της ανεπαρκούς συντήρησης των λεωφορείων και την έλλειψη οδηγών. Η Πρότασή μας: Ενίσχυση των δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς και της δημοτικής συγκοινωνίας με τη σύνδεση της με τους γειτονικούς σταθμούς του Μετρό και της Πανεπιστημιούπολης». Αυτά, παλαιότερα.

Σήμερα, δημιουργούνται τα παρακάτω ερωτήματα, από τα οποία ενδεχομένως κάποια να απαντηθούν στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες μας, η νέα δημοτική παράταξη "Έξυπνος Βύρωνας", του επικεφαλής κ. Βασίλη Δεμπόνου, θα κατέθετε σχετική ερώτηση.

  • Πόσα λεωφορεία λειτουργούν σήμερα στο Δήμο; Αυτά που είχε «δανείσει» ο Βύρωνας, έχουν επιστραφεί; 
  • Ποιος είναι ο λόγος που δεν χρησιμοποιούνται τα υπόλοιπα;
  • Ποιο είναι το κόστος επισκευής τους; Σκοπεύει η Δημοτική Αρχή να επαναλειτουργήσει όλο το στόλο των λεωφορείων μέχρι τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές; 
  • Σε περίπτωση επαναλειτουργίας του, προτίθεται η Δημοτική Αρχή να προχωρήσει σε προσλήψεις ανθρώπινου δυναμικού-οδηγών;

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της 14 Σεπτεμβρίου 2020 του Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου, αναφορικά με την επαναλειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας, μετά το λοκντάουν του 2020, τα δρομολόγια θα γίνονταν από τις 8 π.μ. ως τις 2 μ.μ. καθημερινά, με συχνότητα ένα κάθε μισή ώρα. 

  • Το ωράριο των δρομολογίων που αναφέρθηκε, εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα; και εάν ναι, μέχρι πότε θα υπάρχει η μείωση των δρομολογίων;

Τηλεματική

 
Σε άμεση σχέση όμως με τη Δημοτική Συγκοινωνία βρίσκεται και το μαύρο χάλι της τηλεματικής. Μπορεί η Δημοτική Αρχή να απαντήσει στις παρακάτω ερωτήσεις;

  • Σε πόσες Στάσεις της Δημοτικής Συγκοινωνίας υπάρχει Τηλεματική;
  • Σε πόσες από αυτές ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ, και γιατί;
  • Ποιο είναι το κόστος της επισκευής τους;
  • Προβλέπεται η άμεση αποκατάστασή τους;

Παλλόμενα φανάρια

Στα τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν στις 9 και 12 Σεπτεμβρίου στη διασταύρωση των οδών Παν. Τσαλδάρη και Κολοκοτρώνη, διαπιστώθηκε ότι το παλλόμενο φανάρι που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο, όπως και εκείνο που βρίσκεται 30 μέτρα πιο μακριά, στη διασταύρωση των οδών Παν. Τσαλδάρη και Κύπρου, δεν λειτουργούσαν και εξακολουθούν να μην λειτουργούν. Προκύπτουν έτσι τα ακόλουθα ερωτήματα, που και αυτά θα πρέπει να απαντηθούν:

  • Πόσα παλλόμενα φανάρια διαθέτει στην επικράτειά του ο Δήμος Βύρωνα και σε ποιες διασταυρώσεις ή διαβάσεις πεζών υπάρχουν; Δεν πρέπει να αναφερθούν στο Δ.Σ.;
  • Πόσα λειτουργούν και ποια όχι. Δεν πρέπει να αναφερθούν;

{Παρεμπιπτόντως, γιατί μέχρι σήμερα δεν απαντήθηκε η με Αρ. Πρωτ.: 14705/17-08-21 Ερώτηση των συλλογικοτήτων «Βύρωνας και τριγύρω» και «Ενάργεια» που είχε θέμα «Η σηματοδότηση, οι διαβάσεις και το πεζοδρόμιο της Αρχ. Χρυσοστόμου»; Δείτε το  άρθρο (Πέμπτη, 5 Αυγούστου 2021) «Υποσχέσεις προς "ιθαγενείς" από τη Δημοτική Αρχή, διαβάσεις και πεζοδρόμια μόνο για "άριους"...» εδώ: https://vironasipolimas.blogspot.com/2021/08/blog-post_5.html}

  • Υπάρχει κάποιος σχεδιασμός για αγορά νέων παλλόμενων φαναριών με φωτοβολταϊκό, όπως έπραξε προ τριετίας ο Δήμος Ηλιούπολης; Συγκεκριμένα, ο δήμος Ηλιούπολης, στο πλαίσιο μιας διετούς εκστρατείας για την οδική ασφάλεια που εκπόνησε και με πρώτη προτεραιότητα τους μαθητές, τοποθέτησε σύγχρονα παλλόμενα φανάρια με ηλιακή ενέργεια, που αναβοσβήνουν και γίνονται ιδιαίτερα αισθητά από τους οδηγούς γύρω από επτά σχολικά συγκροτήματα!

Διαβάστε το απόσπασμα της ανακοίνωσης: «Με συνεχείς ημερίδες κυκλοφοριακής αγωγής κυρίως στα σχολεία, με ειδική μελέτη που εκπόνησε για τον εντοπισμό των επικίνδυνων οδικών σημείων της πόλης, με τους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, με τις διαγραμμίσεις, με την αφαίρεση των παράνομων πινακίδων από τους δρόμους, με την απελευθέρωση των πεζοδρομίων και με την σύγχρονη σήμανση, ο Δήμος Ηλιούπολης διαμορφώνει ένα περιβάλλον φιλικό και ασφαλές για τον πεζό και βάζει τα θεμέλια της βιώσιμης κινητικότητας στην Ηλιούπολη» (26 Ιανουαρίου 2018).

Ελπίζουμε, στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο, οι ερωτήσεις αυτές να λάβουν απαντήσεις υλοποίησης...

Ενάργεια

3 Νοεμβρίου 2021


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου