Εάν υπήρχαν βραβεία Όσκαρ για την κατηγορία του φαινομένου της ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (όρος σύμφωνα με τον καταστατικό νόμο του "Συνηγόρου του Πολίτη" αλλά και το αντίστοιχο θεσμικό πλαίσιο του "Ευρωπαίου Διαμεσολαβητή"), δηλαδή α) για το γεγονός ότι οι Υπηρεσίες του Δήμου δεν απαντάνε στα αιτήματα-ερωτήματα των πολιτών και β) για το γεγονός ότι τα θέματα που υπογράφονται από 25 πολίτες δεν συζητούνται στο χρόνο που ορίζει ο Κανονισμός Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου ή δεν συζητούνται καθόλου, τότε μακράν το πρώτο βραβείο θα το κέρδιζε η διοίκηση Γρηγόρη Κατωπόδη 2014-2020.
Και εάν υπήρχαν βραβεία τύπου "βατόμουρου" για την χειρότερη διοίκηση της τελευταίας δεκαετίας, τότε, και στην κατηγορία αυτή η διοίκηση Γρηγόρη Κατωπόδη θα κέρδιζε στο νήμα την χειρότερη τετραετία του πρώην δημάρχου Νίκου Χαρδαλιά, εκείνη της περιόδου 2010-2014.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 7ης Οκτωβρίου 2019 κατά τη διάρκεια της συζήτησης του θέματος «Κακοδιοίκηση και αντισυνταγματική συμπεριφορά των Διοικήσεων του Δήμου» που αιτήθηκαν οι πολίτες, ο Δήμαρχος Γ. Κατωπόδης δήλωσε ότι έκανε την "αυτοκριτική" του και ότι θα γινόταν προσπάθεια το φαινόμενο της Κακοδιοίκησης να μην παρουσιαστεί ξανά.
Επειδή ποτέ δεν γράφουμε κάτι εάν δεν το αποδεικνύουμε δείτε το άρθρο της Πέμπτης 21 Μαΐου 2020, «Κακοδιοίκηση, αυτοκριτική... και λόγοι εγκωμικοί»
https://vironasipolimas.blogspot.com/2020/05/blog-post_18.html
Τον Μάιο του 2020 δοκιμάσαμε-τεστάραμε την αλήθεια της "αυτοκριτικής" του Δημάρχου και την βρήκαμε "κούφια λόγια".
Γι' αυτό και την Κυριακή 5 Ιουλίου 2020 γράψαμε το Μανή, μανή, θεκέλ... δηλαδή, «ο θεός μέτρησε τις μέρες της βασιλείας σου, ζυγίστηκες και βρέθηκες ελλιπής»
Και γι' αυτά τα κούφια λόγια λοιπόν, στις 13 Ιουλίου 2020 η συλλογικότητα «Ενάργεια» και η κίνηση πολιτών «Βύρωνας και τριγύρω» καταθέσαμε την με Αριθμό Πρωτοκόλλου: 12819/13-7-20 παρακάτω ΑΝΑΦΟΡΑ και με θέμα: «Το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ που, στο Δήμο Βύρωνα, “καλά κρατεί”, θα σταματήσει ποτέ;» όπου καταγγέλλοντας την συμπεριφορά των υπηρεσιών του Δήμου απέναντι στους πολίτες, ΑΠΑΙΤΗΣΑΜΕ, δίνοντας μικρή παράταση από το τι κανονικά ορίζει ως προθεσμία η ισχύουσα νομοθεσία, την εντός 10ημέρου έγγραφη απάντηση του Δήμου στα αιτήματα-ερωτήματά μας ειδάλλως -όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην αναφορά- η ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ της Δημοτικής Αρχής θα καταγγελθεί όπου δει !
Επειδή ποτέ δεν γράφουμε κάτι εάν δεν το αποδεικνύουμε δείτε το άρθρο της Πέμπτης 21 Μαΐου 2020, «Κακοδιοίκηση, αυτοκριτική... και λόγοι εγκωμικοί»
https://vironasipolimas.blogspot.com/2020/05/blog-post_18.html
Γι' αυτό και την Κυριακή 5 Ιουλίου 2020 γράψαμε το Μανή, μανή, θεκέλ... δηλαδή, «ο θεός μέτρησε τις μέρες της βασιλείας σου, ζυγίστηκες και βρέθηκες ελλιπής»
Διαβάστε την Αναφορά
ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
Βύρωνας, 13 Ιουλίου 2020
Των συλλογικοτήτων «Ενάργεια» & «Βύρωνας και τριγύρω»
ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΥΡΩΝΑ
Βύρωνας, 13 Ιουλίου 2020
Των συλλογικοτήτων «Ενάργεια» & «Βύρωνας και τριγύρω»
ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΥΡΩΝΑ
Κοιν. : Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Βύρωνα, δια του Προέδρου του κ. Γεωργίου Πλακίδα.
ΘΕΜΑ: «Το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ που, στο Δήμο Βύρωνα, “καλά κρατεί”, θα σταματήσει ποτέ;»
Δήμαρχε,
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι, σύμφωνα με το άρθρο 10, παρ. 3. του Συντάγματος κάθε αρμόδια υπηρεσία ή αρχή, υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα των πολιτών για παροχή πληροφοριών μέσα σε ορισμένη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των 60 ημερών, όπως νόμος ορίζει. Σε περίπτωση δε παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης, πέραν των άλλων τυχόν κυρώσεων και έννομων συνεπειών, πάντα σύμφωνα με το Σύνταγμα καταβάλλεται και ειδική χρηματική ικανοποίηση στον αιτούντα όπως νόμος ορίζει.
ΘΕΜΑ: «Το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ που, στο Δήμο Βύρωνα, “καλά κρατεί”, θα σταματήσει ποτέ;»
Δήμαρχε,
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι, σύμφωνα με το άρθρο 10, παρ. 3. του Συντάγματος κάθε αρμόδια υπηρεσία ή αρχή, υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα των πολιτών για παροχή πληροφοριών μέσα σε ορισμένη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των 60 ημερών, όπως νόμος ορίζει. Σε περίπτωση δε παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης, πέραν των άλλων τυχόν κυρώσεων και έννομων συνεπειών, πάντα σύμφωνα με το Σύνταγμα καταβάλλεται και ειδική χρηματική ικανοποίηση στον αιτούντα όπως νόμος ορίζει.
Γνωρίζετε ακόμη ότι, στην υποχρέωση της (κάθε) Διοίκησης να απαντά στα αιτήματα των πολιτών συνηγόρησε και η υπ.αρ. 20239/2017 Δικαστική Απόφαση του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών (δημοσιευμένη στην Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών του ΔΣΑ).
Γνωρίζετε τέλος ότι, ο Συνήγορος του Πολίτη (ΣτΠ) σε Έκθεσή του αναφέρει: "η έγγραφη απάντηση της διοίκησης στα γραπτά αιτήματα που υποβάλουν οι πολίτες προς αυτή, εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, αποδεικνύει έμπρακτα τον οφειλόμενο σεβασμό που οφείλει η διοίκηση προς την αρχή της νομιμότητας, συνιστά εκπλήρωση για τους πολίτες του σχετικού συνταγματικού τους δικαιώματος, αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο ορθής διοικητικής συμπεριφοράς και ενισχύει καθοριστικά την εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ κράτους και πολιτών".
Και τα γνωρίζετε αυτά, από την με αριθμ. Πρωτ.: 22028/11-09-2019 Αναφορά πολιτών που είχε θέμα «Κακοδιοίκηση και αντισυνταγματική συμπεριφορά των Διοικήσεων του Δήμου» και η οποία συζητήθηκε στις 7 Οκτωβρίου 2019 κατά την 17η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά τη διάρκεια του οποίου δηλώσατε: «… μιλήσαμε με τον κ. Βούρτση και του έκανα την αυτοκριτική μου σε ότι αφορά ότι δεν απαντήσαμε έγκαιρα όταν χρειάστηκε» και «πιστεύω ότι στη διάρκεια αυτής της θητείας μας, παρ’ ότι πραγματικά λόγω του τεράστιου φόρτου των εργασιών μας και της δουλειάς που γίνεται στο Δήμο, υπάρχουν πάντα δυσκολίες στο να είσαι πάντα συνεπής, πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα θα φτάσουμε σε μία ψηφιακή πλατφόρμα στη οποία θα κατατίθενται όλα τα προβλήματα, έτσι ώστε οι απαντήσεις να είναι άμεσες» [Αποσπάσματα από τα Πρακτικά].
Και παρά την όποια ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ισχυρίζεστε ότι κάνατε, και παρά το γεγονός ότι, στις 29 Μαΐου 2020, η Δημοτική Παράταξη «Ριζοσπαστική Ενωτική Κίνηση Βύρωνα» (ΡΕΚ) του κ. Μαυρόπουλου, στην Κατάθεση Ερωτήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, στην Ερώτηση 3. «Για τις ασφαλτοστρώσεις στο Δήμο Βύρωνα» συμπεριέλαβε και τα με
-Αρ.Πρωτ.: 7870/14-05-2020 και θέμα: «Βυθισμένα φρεάτια στην οδό Βρυούλων – η κακοτεχνία της εργολαβίας ασφαλτοστρώσεων 2010-2011»
-Αρ.Πρωτ.: 7925/14-05-2020 και θέμα: «Αδράνεια του Δήμου στις κακοτεχνίες τρίτων»
-Αρ.Πρωτ.: 7929/15-05-2020 και θέμα: «Ξεχασμένα τμήματα κατεστραμμένων δρόμων» https://vironasipolimas.blogspot.com/2020/05/blog-post_15.html
Αιτήματα μας (της συλλογικότητας «Ενάργεια»), ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ, καίτοι οι συγκεκριμένες αναφορές τελείωναν με την φράση, «ζητάμε την έγγραφη ενημέρωσή μας σχετικά με τις όποιες ενέργειές σας βάσει του Άρθρου 10 παρ. 3 του Συντάγματος».
Όπως ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ, μέχρι στιγμής, ούτε και η με Αρ.Πρωτ.: 8508 Αίτηση Πολιτών η οποία κατατέθηκε στις 18 Μαΐου 2020, και πρωτοκολλήθηκε, ύστερα από αναζήτηση, στις 25 Μαΐου 2020, και που έχει ως θέμα: «Το πάρκο της Ανάληψης στο Δήμο Βύρωνα "τσιφλίκι" των καταληψιών του αντιεξουσιαστικού χώρου»
Κατόπιν όλων των ανωτέρω, ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ
ως απαράδεκτη τη συμπεριφορά των Υπηρεσιών του Δήμου απέναντι στους πολίτες, από τη στιγμή μάλιστα που, αποδεδειγμένα, όλες οι Κεντρικές Υπηρεσίας του Κράτους, απαντάνε μέσα στις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία προθεσμίες, με πρόσφατο παράδειγμα την αποστολή, στις 8 Ιουλίου 2020, έγγραφης απάντησης της Γενικής Δ/νσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Έργων & Υποδομών (βλέπε συνημμένο έγγραφο), στο «Αίτημα για φωτεινό σηματοδότη στο Δήμο Βύρωνα» των συλλογικοτήτων «Βύρωνας και τριγύρω» & «Ενάργεια», το οποίο είχε σταλεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020, δηλαδή, μόλις δέκα (10) ημέρες πριν, και
ΖΗΤΑΜΕ από τις Δημοτικές Παρατάξεις του Δήμου να πάρουν επιτέλους θέση στο σοβαρό αυτό ζήτημα, ώστε να σταματήσει ο εμπαιγμός και οι, κατά παράβαση της Νομοθεσίας, διοικητικές αβελτηρίες (όρος που έχει χρησιμοποιηθεί από τον Συνήγορο του Πολίτη) δηλαδή, ανοησίες ή κοινώς κουτοπονηριές, ήτοι το φαινόμενο της ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, καθώς επίσης ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ, την εντός 10ημέρου έγγραφη απάντηση*(*βλέπε Υ.Γ.) στα προαναφερθέντα πρωτοκολλημένα Αιτήματά μας, ειδάλλως η ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ της Δημοτικής Αρχής θα καταγγελθεί όπου δει !
Σας υπενθυμίζουμε ότι το 5ο Άρθρο «Αναφορές-Προτάσεις-Πληροφόρηση Πολιτών» παράγραφος 7 του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου, αναφέρει ότι: «Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφαίνεται επί αναφορών, ερωτήσεων και αιτήσεων αρμοδιότητάς του, που υποβάλλονται σε αυτό από δημότες και κατοίκους ατομικά ή συλλογικά, εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την κατάθεση τους».
Βύρωνας, 13 Ιουλίου 2020
Οι υπογράφοντες
ΣΗΜΕΡΑ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020 Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΛΗΞΕ ΔΗΜΑΡΧΕ
Η ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΑΣ
ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΠΟΥ ΔΕΙ !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου