Αναρτήσεις

Τί θα γίνει επιτέλους με το επικίνδυνο κτίσμα της οδού Κωνσταντιλιέρη και τον περιβάλλοντα χώρο αυτού;

Επειδή τίποτα δεν λειτουργεί, "βάλαμε" στο παιχνίδι και την Αστυνομική Αρχή