Αναρτήσεις

Έπρεπε να βάλει ο διαβολάκος την ουρά του πάλι… για να φτιαχτεί το πεζοδρόμιο!

Ζητήσαμε την ανακατασκευή του πεζοδρομίου στο περιβάλλοντα χώρο της Αγίας Τριάδος

Παναγιώτατε, περάστε και από το πεζοδρόμιο της Αγίας Τριάδος...