"ΘΑ φτιάξουν" ένα τμήμα της οδού Βρυούλων, όμως ξέχασαν το 1/4 της Νεοπτολέμου. Τις απαράδεκτες μπετοστρώσεις του 2017, θα τις ξηλώσουν;
"ΘΑ φτιάξουν" ένα τμήμα της οδού Βρυούλων, όμως ξέχασαν το 1/4 της Νεοπτολέμου. Τις απαράδεκτες μπετοστρώσεις του 2017, θα τις ξηλώσουν;