Αναρτήσεις

Ήταν κάποτε μια μικρή πλατεία...

Αμ δε που "το παρακολουθείτε" Δήμαρχε

"Στον αέρα" τμήμα της προσφάτως ασφαλτοστρωμένης οδού Εισοδίων Παναγίας. Καθίζηση του εδάφους - τρύπα στο οδόστρωμα

Κακοτεχνίες και στην οδό Ευαγγελικής Σχολής: Απαραίτητος ο έλεγχος αυτής από την τριμελή Επιτροπή που όρισε ο Δήμος