Κανένας σεβασμός στα ανθρώπινα και κοινωνικά δικαιώματα των ΑΜΕΑ από τη Δημοτική Αρχή Βύρωνα!
Όταν ενημερώνεις ένα Δήμαρχο, που έχει ήδη 5 χρόνια θητείας, για ένα πρόβλημα της πόλης, για το οποίο ο ίδιος από μόνος του θα έπρεπε να έχει μεριμνήσει και όταν περνάνε άλλα 3 χρόνια δίχως αυτός να έχει ενεργήσει, ενώ θα έπρεπε (γιατί το πρόβλημα παρουσιάστηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο), τότε ναι μεν επανέρχεσαι στο θέμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι ένα χρόνο πριν τις εκλογές δεν πρέπει να προσδοκάς κάτι ουσιαστικό, ταυτόχρονα όμως σιχτιρίζεις και την ανύπαρκτη αντιπολίτευση (κυρίως των Γώγου-Μπαντή, γιατί διοίκησαν τον Δήμο) η οποία ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για το θέμα, ενώ όφειλε να ελέγχει την Δημοτική Αρχή, μα πρωτίστως όλους και όλες εκείνους/νες που τους ψήφισαν και εξακολουθούν να τους στηρίζουν!!!
Ζητήσαμε την ανακατασκευή δυο πεζοδρομίων με ράμπες προσβασιμότητας Αμεα στην οδό Νίκου Νικηφορίδη, σύμφωνα με τις Τεχνικές προδιαγραφές που ορίζει η Υ.Α. 52907/2009 και όχι σαν το αίσχος που "έφτιαξε" η Τεχνική Υπηρεσία στη διασταύρωση Χειμάρας και Κολοκοτρώνη!
Αρ. Πρωτοκόλλου: 19970
Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 03/10/2022
Θέμα: «ΑΙΤΗΜΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΜΕ ΡΑΜΠΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΕΖΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΟ Ν. ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ»
Ημ/νια Πρωτ. Αποστολέα: 03/10/2022
ΑΙΤΗΜΑ και ΕΡΩΤΗΣΗ
Της Ένωσης Πολιτών με την ονομασία «Ενάργεια»
ΠΡΟΣ
ΔΗΜΟ ΒΥΡΩΝΑ
ΘΕΜΑ: «ΑΙΤΗΜΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΜΕ ΡΑΜΠΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΕΖΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΟ Ν. ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ»
Κοινοποίηση προς: Δημοτικούς Συμβούλους και τοπικά ΜΜΕ.
Δήμαρχε,
Όπως γνωρίζετε, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 28ης Σεπτεμβρίου 2022 συζητήθηκε το θέμα της Ποιότητας Ζωής στην Πόλη του Βύρωνα.
Επειδή, στις 21 Νοεμβρίου 2019, στο πλαίσιο αυτοψίας, είχατε επισκεφθεί, μαζί με κλιμάκιο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, την οδό Νίκου Νικηφορίδη και είχατε καταγράψει τα προβλήματα που σας είχαν παρουσιάσει οι κάτοικοι της περιοχής, τα οποία υπήρχαν στο με Αριθμ. Πρωτ. : 22596/16-09-2019 Αίτημά των, και τα οποία, μετά τη συζήτησή τους στο Δημοτικό Συμβούλιο της 9ης Δεκεμβρίου 2019, ενέχονται στην ΑΔΑ: Ψ6ΤΙΩ9Ε-ΜΜΠ, δείτε το απόσπασμα:
«Στη συνέχεια ο Πρόεδρος αναφερόμενος στο 8ο θέμα της Ημερήσιας Διάταξης έθεσε υπόψη των μελών του Σώματος το με αριθμ. Πρωτ. : 22596/16-09-2019 αίτημα των Κατοίκων–Πολιτών Δήμου Βύρωνα αναφορικά με τα προβλήματα της οδού Ν. Νικηφορίδη και της Πλατείας Β. Μαρτάκη, ως κατωτέρω:
… ….. …. ….
-Ζητάμε την ανακατασκευή του πεζοδρομίου της οδού Ν. Νικηφορίδη στη διασταύρωσή της με την οδό Αγίου Φανουρίου (στην πλευρά του Δήμου Βύρωνα). Το υπάρχον πεζοδρόμιο, αφενός έχει μεγάλο ύψος, που δεν επιτρέπει σε ΑΜΕΑ και ηλικιωμένους να διέρχονται από εκεί, αναγκάζοντάς τους να περπατούν στο δρόμο, αφετέρου έχει σχεδόν καταστραφεί στη βάση του. Στο ίδιο πεζοδρόμιο επίσης, στο ύψος της οδού Ιφικράτους, από το Φαρμακείο των κυριών Δ. Κραμπή και Ι. Σαλαβού, έως τον αριθμό 10 της Νικηφορίδη, παρατηρείται μεγάλη υψομετρική διαφορά του πεζοδρομίου από το οδόστρωμα, πράγμα που δεν επιτρέπει το άνοιγμα της πόρτας συνοδηγού (ή οδηγού, αναλόγως αν γίνεται "παρανομία") κατά τη στάθμευση των αυτοκινήτων στο ρεύμα ανόδου της οδού.»
Επειδή, πέρασαν τρία (3) χρόνια, δίχως να υπάρξει κάποια ενέργεια από την πλευρά της Διοίκησής σας, επανερχόμαστε και,
ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ, ΜΕ ΧΡΟΝΟΔΙΆΓΡΑΜΜΑ, πότε σκοπεύετε να προχωρήσετε στην ανακατασκευή του πεζοδρομίου της οδού Ν. Νικηφορίδη από τη διασταύρωσή της με την οδό Αγίου Φανουρίου, στην πλευρά του Δήμου Βύρωνα (βλέπε την 1η συνημμένη φωτογραφία) έως την οδό Αριστείδου, με ράμπες προσβασιμότητας πεζών, ώστε όλοι να κινούνται με ευκολία και ασφάλεια;
ΖΗΤΑΜΕ επίσης την κατασκευή ράμπας στο πεζοδρόμιο της οδού Νίκου Νικηφορίδη, αρ. 27, στη συμβολή της με την οδό Τιμοθέου (βλέπε την 2η συνημμένη φωτογραφία), σύμφωνα πάντα με τις Τεχνικές προδιαγραφές και τις ιδιαιτερότητες της περιοχής, ώστε να διευκολύνονται οι πεζοί και ιδιαίτερα όσοι πολίτες έχουν επιπλέον δυσκολίες, όπως τα ΑμεΑ (Άτομα με Αναπηρία), οι ηλικιωμένοι, οι γονείς με παιδιά ή καροτσάκια κ.λπ.
Σας υπενθυμίζουμε το 1ο Άρθρο της Υ.Α. 52907/2009 (ΦΕΚ Β' 2621/31-12-2009)
Άρθρο 1: «Οι κοινόχρηστοι χώροι εντός των πόλεων και οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών όπως πλατείες, άλση, πεζόδρομοι, πεζοδρόμια, εν γένει στάσεις και αποβάθρες μέσων μαζικής μεταφοράς διαμορφώνονται ή ανακατασκευάζονται έτσι ώστε να εξασφαλίζεται σε αυτούς η δυνατότητα πρόσβασης και ατόμων με αναπηρία. Η πλήρης προσβασιμότητα εξασφαλίζεται με τη δημιουργία επιπέδων κίνησης οριζόντιων ή χαμηλής κλίσης και επαρκούς πλάτους σύμφωνα με τα οριζόμενα στα επόμενα άρθρα».
Ενάργεια
3 Οκτωβρίου 2022
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου