Σύμφωνα με το άρθρο 10, παρ. 3. του Συντάγματος κάθε αρμόδια υπηρεσία ή αρχή, υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα των πολιτών για παροχή πληροφοριών μέσα σε ορισμένη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των 60 ημερών, όπως νόμος ορίζει.
Στην υποχρέωση της (κάθε) Διοίκησης να απαντά στα αιτήματα των πολιτών συνηγόρησε και η υπ’ αριθμ. 20239/2017 Δικαστική Απόφαση του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών (η οποία είναι δημοσιευμένη στην Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών του ΔΣΑ).
Ο δε Συνήγορος του Πολίτη (ΣτΠ) σε Έκθεσή του αναφέρει: "η έγγραφη απάντηση της διοίκησης στα γραπτά αιτήματα που υποβάλουν οι πολίτες προς αυτή, εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, αποδεικνύει έμπρακτα τον οφειλόμενο σεβασμό που οφείλει η διοίκηση προς την αρχή της νομιμότητας, συνιστά εκπλήρωση για τους πολίτες του σχετικού συνταγματικού τους δικαιώματος, αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο ορθής διοικητικής συμπεριφοράς και ενισχύει καθοριστικά την εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ κράτους και πολιτών".
Παρόλα αυτά και παρά το γεγονός ότι η Δημοτική Αρχή του Βύρωνα, των Γρηγόρη Κατωπόδη και Μιχάλη Καραγιάννη, τα γνωρίζει πολύ καλά και από την με αριθμ. Πρωτ.: 22028/11-09-2019 Αναφορά πολιτών που είχε θέμα «Κακοδιοίκηση και Αντισυνταγματική συμπεριφορά των Διοικήσεων του Δήμου» η οποία συζητήθηκε, στις 7 Οκτωβρίου 2019, στην 17η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά τη διάρκεια του οποίου ο Δήμαρχος ανέφερε: «… μιλήσαμε με τον κ. Βούρτση και του έκανα την αυτοκριτική μου σε ότι αφορά ότι δεν απαντήσαμε έγκαιρα όταν χρειάστηκε» και «πιστεύω ότι στη διάρκεια αυτής της θητείας μας, παρ’ ότι πραγματικά λόγω του τεράστιου φόρτου των εργασιών μας και της δουλειάς που γίνεται στο Δήμο, υπάρχουν πάντα δυσκολίες στο να είσαι πάντα συνεπής, πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα θα φτάσουμε σε μία ψηφιακή πλατφόρμα στη οποία θα κατατίθενται όλα τα προβλήματα, έτσι ώστε οι απαντήσεις να είναι άμεσες» [Αποσπάσματα από τα Πρακτικά], η εν λόγω Δημοτική Αρχή (των Κατωπόδη-Καραγιάννη), κατά παράβαση της Νομοθεσίας, συνεχίζει τις Αντισυνταγματικές διοικητικές αβελτηρίες (όρος που έχει χρησιμοποιηθεί από τον Συνήγορο του Πολίτη) δηλαδή, συνεχίζει τις ανοησίες, βλακείες ή κοινώς κουτοπονηριές, και εμπαίζει τους πολίτες με το να μην απαντά στα ερωτήματά των.
“Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου”… Το έχουμε γράψει και ξαναγράψει: "ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ" ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΒΥΡΩΝΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΟΤΕ!
Στις 11 Μαρτίου 2022, οι συλλογικότητες «Ενάργεια» και «Βύρωνας και τριγύρω» υπέβαλαν Ερώτηση (Αριθμός Πρωτοκόλλου: 4311/11-03-2022) προς το Δήμο Βύρωνα με θέμα: “Η γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας για την Έκθεση Πραγματογνωμοσύνης του Τ.Ε.Ε. αναφορικά με τις πλακοστρώσεις”, η οποία όμως δεν απαντήθηκε!
Έτσι, για ακόμη μια φορά (ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ, πρέπει να είναι πάνω από 20 φορές την τελευταία 8ετία), οι πολίτες, στις 18 Ιουλίου 2022, ζήτησαν την διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη, ο οποίος αντιλαμβανόμενος τη σημασία της αναφοράς, εξέτασε άμεσα την καταγγελία και μέσα σε ΔΈΚΑ (10) μέρες, συγκεκριμένα στις 28 Ιουλίου 2022 απέστειλε στο Γραφείο Δημάρχου και στο Γραφείο των Τεχνικών Υπηρεσιών έγγραφο που ζητούσε να απαντηθεί άμεσα το αίτημα των πολιτών! Δείτε τα ένθετα αποσπάσματα:
Παρότι όμως διαμεσολάβησε ο Συνήγορος του Πολίτη, το Αίτημα, η Ερώτηση των συλλογικοτήτων, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ, ΚΑΙ ΑΣ ΠΕΡΑΣΑΝ 40 ΗΜΕΡΕΣ!
Φαίνεται ότι "ορισμένοι" ενοχλούνται από τέτοιες ερωτήσεις!
Με τι έχει να κάνει η Ερώτηση; ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ, για το οποίο ο χρόνος παραγραφής του εκπνέει σε οκτώ (8) μήνες...
ΚΑΙ ΟΜΩΣ, ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΧΕ!
Από τις 10 Δεκεμβρίου 2019 που η Διοίκηση των Κατωπόδη-Καραγιάννη παρέλαβε την Έκθεση Πραγματογνωμοσύνης του Τ.Ε.Ε. αναφορικά με τις πλακοστρώσεις της εργολαβίας 2010-2011, πέρασαν τριάντα τρεις (33) μήνες!
Από το Δημοτικό Συμβούλιο της 9ης Μαρτίου 2020 και την λήψη της υπ’ αριθμ. 29/2020 Απόφασης η οποία ανέφερε ότι: «Το Δημοτικό Συμβούλιο Βύρωνα εντέλει την Νομική Υπηρεσία του Δήμου να μελετήσει την έκθεση του Πραγματογνώμονα και να ενημερώσει το Δημοτικό Συμβούλιο για τις αναγκαίες ενέργειες που προτείνει», πέρασαν τριάντα (30) μήνες!
Και από το Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας 20 Σεπτεμβρίου 2021 που η Νομική Υπηρεσία του Δήμου Βύρωνα δήλωσε ότι υπέβαλε αίτημα, προς τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Βύρωνα -που απέχουν 2,5 μέτρα από την πόρτα της Νομικής Υπηρεσίας- για να τις χορηγηθούν τα απαραίτητα έγγραφα, πέρασε σχεδόν ένας χρόνος ή άλλως δώδεκα (12) μήνες!
ΤΙΚ-ΤΑΚ, ΤΙΚ-ΤΑΚ… ΧΡΟΝΟΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ;
Απέχουμε μόνο οκτώ (8) μήνες από την ημερομηνία παραγραφής της όποιας αξίωσης, που (πιθανώς να) έχει για τον εργολάβο στα χέρια της ο Δήμος, για τα κεκρυμμμένα ελαττώματα με βάση την δεκαετία που προβλέπει ο αστικός κώδικας! Η Νομική Υπηρεσία του Δήμου πότε επιτέλους θα ενημερώσει το Δημοτικό Συμβούλιο για τις αναγκαίες ενέργειες που πρέπει να γίνουν;
Θα χαθεί και αυτή η υπόθεση, όπως έχασαν στο Εφετείο την υπόθεση του λόφου Κοπανά; Όπως «έχασαν την παρακολούθηση» της υπόθεσης της σχολάζουσας κληρονομίας της οδού Νίκου Νικηφορίδη; Ή όπως «έμειναν μετεξεταστέοι» στην υπόθεση του οικοπέδου στη Νεράιδα;
Διαβάστε ακόμη:
"Η Κακοδιοίκηση και η Αντισυνταγματική συμπεριφορά" συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο. Ελπίζουμε το μήνυμα να ελήφθη…
Δήμαρχε
Βύρωνα (Άκη Κατωπόδη), αυτοκριτική δίχως πραγματική αλλαγή είναι κούφια λόγια
«Κακοδιοίκηση, αυτοκριτική... και λόγοι εγκωμικοί» https://vironasipolimas.blogspot.com/2020/05/blog-post_18.html
Ενάργεια
8 Σεπτεμβρίου 2022
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου