Το πότε ακριβώς θα γίνουν οι επόμενες δημοτικές και περιφερειακές εκλογές δεν είναι γνωστό.
Σχεδιάζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών ο χρόνος παραμονής στη τοπική και περιφερειακή διοίκηση των τοπικών αρχόντων να παραταθεί και να ξεπεράσει την πενταετία (παραβιάζοντας όμως έτσι την νομοθεσία, που ορίζει ως μέγιστο χρόνο την συμπλήρωση της πενταετίας) κι αυτό, για να μην διεξάγονται οι δημοτικές και περιφερειακές εκλογές την ίδια ημέρα με τις εκλογές για την ανάδειξη των ευρωβουλευτών.
Όπως και να 'χει, απομένουν στην τωρινή διοίκηση του Δήμου κάτι λιγότερο ή κάτι περισσότερο από δύο (2) χρόνια για την ολοκλήρωση του έργου για το οποίο θα κριθεί. Και
θα κριθεί κυρίως από τις υποθέσεις που εκκρεμούν:
ΥΠΟΘΕΣΗ ΝΕΡΑΙΔΑ
17 ολόκληρα χρόνια πέρασαν από τη δέσμευση (επί δημαρχίας κ. Ρογκάκου) του οικοπέδου στη συμβολή των οδών Παν. Τσαλδάρη – Χρυσοθέμιδος & Εμπεδοκλέους και την κατάθεση του ποσού των 368.594,17 Ευρώ στο Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων, κι όμως, η οριστική απαλλοτρίωση του οικοπέδου και η αξιοποίησή του ως κοινοχρήστου χώρου βάσει της απόφασης 363 του Δημοτικού Συμβουλίου της 4ης Μαΐου 2006, εκκρεμεί!
«Πρέπει να ενεργήσουμε άμεσα, ΧΘΕΣ, για να μην χαθεί η υπόθεση», είχε δηλώσει στο Δ.Σ. της 21ης Νοεμβρίου 2014, ο Αντιδήμαρχος Τ/Υ κ. Καραγιάννης και από εκείνη τη μέρα πέρασαν σχεδόν τρία (3) χρόνια.
Το θέμα, που κατά καιρούς ανακινούσαν από το 2010 οι δημότες, δείτε εδώ:
http://vironasipolimas.blogspot.gr/2015/11/blog-post.html#.WcML8TVx0dU
συζητήθηκε για τελευταία φορά στο Δ.Σ στις 27 Σεπτεμβρίου 2016 με την κατάληξη ότι: «κάθε λεπτό καθυστέρησης μπορούσε ν’ αποβεί μοιραίο» ... κι όμως παρήλθε ένας ακόμη χρόνος απραγίας.
Η "ΣΧΟΛΑΖΟΥΣΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ" (Ν. ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ -ΑΡΩΝΗ - ΤΙΜΟΘΕΟΥ)
ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΤΑΣΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 2000 τμ.
Φωτογραφία από το πρωτοσέλιδο της Τοπικής εφημερίδας "Επικοινωνία" αρ. φύλλου 7, Ιούνιος 2015
Άλλη μια περίπτωση μακροχρόνιου εμπαιγμού και εξαπάτησης του Βυρωνιώτικου λαού.
Η υπερδεκαετής "σχολάζουσα κληρονομιά", ένας από τους υποτιθέμενους 3 χώρους απαλλοτρίωσης του δυνητικού τέλους των 9 εκατομμυρίων ευρώ της περιόδου 2007-2009, που με τον αριθμό Ν.20 υπήρχε ως δέσμευση στο προεκλογικό έντυπο της "Εποχής δημιουργίας Συνεργασία Πολιτών" 2011-2014 «Το σχέδιο και οι προτεραιότητές μας, 62 ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ», για τη δημιουργία χώρου πρασίνου και υπογείου χώρου στάθμευσης.
«Για εμάς, οι δεσμεύσεις δεν είναι μόνο λόγια και προεκλογικές δεσμεύσεις. Είναι πραγματικότητα». Ν. Χαρδαλιάς .
Τελικά αποδείχθηκε ότι όντως υπάρχουν δύο γλώσσες, εκείνη των λόγων και εκείνη των έργων. Απαλλοτριώσεις δεν έγιναν και τα χρήματα ... κατέληξαν "στον κορβανά", με την εθελοτυφλία και ευλογία των δημοτικών παρατάξεων!
Η "σχολάζουσα κληρονομιά", ένας χώρος σε μια περιοχή που ο ίδιος ο δήμαρχος κ. Κατωπόδης, σε συνάντησή μας τον Μάιο του 2015, είχε χαρακτηρίσει ως υποβαθμισμένη!
Το θέμα συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, κατόπιν αιτήματος των πολιτών, τον Ιούνιο του 2015.
Μια "σχολάζουσα κληρονομιά", που δεν μπορεί να είναι επί 10 ολόκληρα χρόνια "σχολάζουσα κληρονομιά"!!
Παραθέτουμε ένα απόσπασμα του Νόμου 4182/2013: Ο διορισμός κηδεμόνα σχολάζουσας κληρονομιάς και το κληρονομικό δικαίωμα του Δημοσίου κατά τον Ν. 4182/2013:
"Αν δεν υπάρχουν συγκεκριμένα αποτελέσματα ενεργειών του κηδεμόνα και του τυχόν αντικαταστάτη του μετά την παρέλευση διετίας από του αρχικού διορισμού ούτε σχετική εκκρεμοδικία και πιθανολογείται με γνώμη του Συμβουλίου ότι δεν υπάρχει άλλος κληρονόμος εκτός από το Δημόσιο, το έργο του θεωρείται ως περαιωθέν και ζητείται η αναγνώριση του κληρονομικού δικαιώματος του Δημοσίου κατά το άρθρο 1868 του Αστικού Κώδικα.
Που βρισκόμαστε τώρα;
Σε γραπτή του δήλωση - Ενημέρωση, τον Μάρτιο του 2017 ο Αντιδήμαρχος Τ/Υ κ. Μ. Καραγιάννης ανέφερε τα εξής:
"Η «σχολάζουσα κληρονομιά», η οποία βρίσκεται στο τρίγωνο Ν. Νικηφορίδη, Αρώνη και Τιμοθέου, έκταση 2.000 μ.. Η διαχείριση της τελεί υπό κηδεμονία. Σε συνάντηση που είχαμε με την δικηγόρο –(κηδεμόνα)– μάς ενημέρωσε, ότι γίνονται ενέργειες ώστε η περιουσία να περιέλθει στο Υπουργείο Οικονομικών στη Διεύθυνση Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να το διεκδικήσουμε από το Υπουργείο, ώστε να περιέλθει στο Δήμο. Η μεταβίβαση έπρεπε να έχει γίνει ήδη τέλος του 2016 αλλά η διαδικασία έχει καθυστερήσει.
Η Δημοτική Αρχή παρακολουθεί το θέμα και πιέζει για τη λύση του".
ΤΟ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΚΤΗΡΙΟ
ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΧΡ. ΣΜΥΡΝΗΣ & ΠΑΝ. ΤΣΑΛΔΑΡΗ
η αλλιώς το "Σύμβολο της Ανομίας"!
Είχε χρειασθεί η από 29 Σεπτεμβρίου 2015 με αριθμό πρωτοκόλλου 310242 καταλυτική ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της Πρωτοβουλίας μας προς το Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών της Δ/νσης Σχεδίου Πόλεως & Δόμησης και η υπηρεσιακή, με αρ.πρωτ: 332254/15712 της 13ης Οκτωβρίου 2015, ενημέρωση για την υπόθεση του αρμοδίου Εισαγγελέα Πρωτοδικών, καθώς και η κοινοποίηση αυτής στο Δήμο Βύρωνα, για να ενεργοποιηθούν επιτέλους οι διαδικασίες κατεδάφισης του Α΄ ορόφου, κάτι όμως που έπρεπε να είχε συμβεί από το 2014, δηλαδή, επι δημαρχίας Ν. Χαρδαλιά.
Πρίν ένα χρόνο, με την υπ’ αρ. πρωτ: 287229/19-09-2016 αίτηση προς την Πολεοδομία Αθηνών,
θέσαμε τη βάση για την Εκκίνηση νέας διαδικασίας επικινδύνου, όσον αφορά το υφιστάμενο ισόγειο, ώστε
να δοθεί Οριστική Λύση στο πρόβλημα, δηλαδή, κατεδάφιση και του εναπομείναντος κτίσματος. Ίσως τότε ο συγκεκριμένος χώρος θα μπορεί να αξιοποιηθεί από τον Δήμο, είτε ως κοινόχρηστος χώρος πρασίνου, είτε με την ανέγερση κάποιου χαμηλού ύψους –διώροφο- κτηρίου, πχ για δημιουργία πολιτιστικού κέντρου, που απουσιάζει από την πόλη μας (Όχι όμως για υπέργειο παρκινγκ).
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το ιστορικό της υπόθεσης εδώ:
Εναπόκειται στη διοίκηση ο χρόνος της οριστικής κατεδάφισης, εκτός αν κι εδώ, απλώς παρακολουθεί το θέμα!
ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ
Από την εγκατάλειψη των παιδικών χαρών επί διοικήσεως Ν. Χαρδαλιά και
την ανάρτηση των πινακίδων της ανευθυνότητας «Η χρήση των οργάνων και
του χώρου γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των συνοδών των παιδιών»
περάσαμε, τον
Δεκέμβριο του 2015, στην παραπλανητική ανακοίνωση της τωρινής διοίκησης περί επισκευών πιστοποίησης των παιδικών χαρών, μέχρι
να αποδειχθεί, με την παρέμβαση πολιτών, η αυτ"απάτη".
Αυτή τη
στιγμή στο δήμο μας έχει πιστοποιηθεί μόνον μία παιδική χαρά, ενώ, όπως έχουμε
γράψει, μέσα από το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης των Δήμων του Πράσινου
Ταμείου Ν.Π.Δ.Δ. του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας (ΥΠΕΝ)
καθώς και του Περιφερειακού Συμβουλίου έχει ήδη εγκριθεί κονδύλι για την
επισκευή, ανακατασκευή και πιστοποίηση 12 παιδικών χαρών.
Όμως πότε σκοπεύει η διοίκηση να πραγματώσει τις εργασίες επισκευής; Λίγο
πριν τις εκλογές; Μέχρι τότε τα παιδιά θα παίζουν σε επικίνδυνους χώρους
που δεν πληρούν τους όρους της ασφαλούς και σύγχρονης λειτουργίας;
Και
τι απέγινε η Νέα Μελέτη για τις υπόλοιπες 12-13 παιδικές χαρές του
δήμου, η οποία έπρεπε να υποβληθεί στη Περιφέρεια μέχρι 31 Δεκεμβρίου
2016;
Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια;
ΤΑ "ΧΑΛΑΣΜΑΤΑ"
ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΟΔΩΝ Μ. ΑΣΙΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΛΙΕΡΗ ΚΑΙ ΒΟΥΤΖΑ
Όπως είχαμε γράψει τον Ιούνιο του 2017 στο blog:
"Στο κέντρο της πόλης μας και συγκεκριμένα στο "οικοδομικό τρίγωνο" που σχηματίζεται από τη συμβολή της οδού Μ. Ασίας, με την οδό Βουτζά, έχοντας ως βάση - του τριγώνου - την οδό Κωνσταντιλιέρη, εδώ και πολλά χρόνια εξακολουθεί να υφίσταται μια κατάσταση συνώνυμη του Αίσχους! Δεν χρειάζονται λόγια, οι εικόνες μιλούν".
Η ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ
Ο ΒΥΡΩΝΑΣ ΩΣ ΔΗΜΟΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥ
"Όταν η αυθαιρεσία και η παρανομία, που αποβαίνουν σε βάρος των Συνταγματικώς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των πολιτών, Αυτοπροτείνονται ως νομιμότητα και αναίσχυντα θεσμοποιούνται από την πρώην και νυν Δημοτική και Αστυνομική Διοίκηση της πόλης, με την διαχρονικά συνένοχη σιωπή των δημοτικών συμβούλων ..."
Δείτε blog "ΒΥΡΩΝΑΣ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ", Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017
ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ, ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ...
ΕΝΩ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΔΥΟ (2) ΧΡΟΝΙΑ.
Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ !