Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Δήμος Βύρωνα: Συστηματική αποφυγή συζήτησης για τα εργατικά ατυχήματα στο δήμο

Ούτε πέντε λεπτά δεν αφιέρωσε το δημοτικό συμβούλιο για το πρόσφατο εργατικό ατύχημα
Καμία συζήτηση για τα αίτια που το προκάλεσαν
 

Αρνήθηκαν να δώσουν το λόγο στο σωματείο των εργαζομένων
Η διαδικασία όταν το απορριμματοφόρο
αδειάζει τα ανακυκλώσιμα υλικά στο κοντέινερ
Πέντε λεπτά κράτησε η συζήτηση στο Δημοτικό συμβούλιο την Τέταρτη 27/9 για το εργατικό ατύχημα που συνέβη το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου με θύμα τον Ι. Κ. εργάτη καθαριότητας. 
Αυτός ήταν ο χρόνος που αφιέρωσαν οι παραβρισκόμενοι δημοτικοί σύμβουλοι με αφορμή την ερώτηση που κατέθεσε η Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα, για να συζητήσουν ένα τόσο σοβαρό ζήτημα που αφορά τις ζωές των εργαζομένων που καθαρίζουν την πόλη, τις συνθήκες εργασίας και τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας που πρέπει να εφαρμόζονται στη διάρκεια της εργασίας. 
Μεγαλύτερη αδιαφορία και ασέβεια για τον τραυματισμό ενός εργαζόμενου δεν μπορούσε να υπάρχει. 
Να υπενθυμίσουμε ότι ο εργαζόμενος τραυματίστηκε πέφτοντας στο έδαφος από το κοντέινερ την στιγμή της μεταφόρτωσης ανακυκλώσιμων υλικών. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και οι θεράποντες ιατροί του παρείχαν τις πρώτες βοήθειες στα τραύματα που είχε στον ώμο, στην παλάμη, τους γοφούς και τελικά του έδωσαν επτά ήμερες αναρρωτική άδεια.
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβούλιου κ. Αγγέλης -που διεύθυνε τη συζήτηση με πολύ γρήγορες διαδικασίες- έδωσε το λόγο στον αντιδήμαρχο καθαριότητας κ. Μαυρίκη ο οποίος ανέφερε ότι θα γίνουν κάποιες τεχνικές παρεμβάσεις στο σημείο που έγινε το ατύχημα. Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο δήμαρχος κ. Κατωπόδης, ο οποίος προσπάθησε να υποβαθμίσει τον τραυματισμό του εργαζόμενου λέγοντας "ότι δεν έγινε κάτι σοβαρό, μην μεγαλοποιούμε το γεγονός". Παραβλέπει βέβαια με αυτόν τον τρόπο ότι ένα ατύχημα χαρακτηρίζεται εργατικό όταν ο εργαζόμενος παραμείνει εκτός εργασίας πέντε ήμερες. 
Ο πρόεδρος του Δ.Σ στην ίδια λογική υποβάθμισης του θέματος, και για να μην αναδειχθούν ευθύνες και παραλείψεις που υπάρχουν και προκαλούν ατυχήματα, αρνήθηκε σθεναρά να δώσει το λόγο στον εκπρόσωπο του σωματείου των εργαζομένων για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, όπως είναι το εργατικό ατύχημα σε χώρο εργασίας του δήμου.  
Είναι προφανές ότι δεν ήθελε να ακουστεί η τοποθέτηση του σωματείου για να μην αναδειχτούν ενδεχόμενες ευθύνες που έχει η δημοτική αρχή. 
Πρόκειται για μία απαράδεκτη αντιδημοκρατική συμπεριφορά που δείχνει πως η σημερινή δημοτική αρχή δεν σέβεται τους θεσμούς και ιδιαίτερα τους εκπροσώπους των εργαζομένων, ειδικά όταν γνωρίζει ότι δεν μπορεί να ελέγξει τα όσα λένε.
Να θυμίσουμε ότι στη θητεία αυτής της δημοτικής αρχής έχουν καταγραφθεί τουλάχιστον πέντε εργατικά ατυχήματα, εκ των οποίων δυο στην τεχνική υπηρεσία και τρία στην καθαριότητα. Το ένα εξ αυτών είχε ως αποτέλεσμα τον ακρωτηριασμό του δακτύλου μιας εργάτριας καθαριότητας. 

Σε ανακοινώσεις τους τόσο η Αριστερή Παρέμβαση τόσο και το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου αναφέρονται στο εργατικό ατύχημα και ζητούν να παρθούν μέτρα ώστε να μην έχουμε ανάλογους τραυματισμούς εργαζομένων. 
Το εργατικό ατύχημα, έγινε γνωστό από την ανακοίνωση του Σωματείου των Εργαζομένων, δεν γνωρίζουμε εάν ο Δήμος το κατέγραψε ως τέτοιο και έκανε τις ανάλογες ενέργειες που είναι εκ του νόμου υποχρεωμένος.

ΠΟΛΙΤΕΣ του ΒΥΡΩΝΑ
28 Σεπτεμβρίου 2017
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ από εδώ:




Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΦΡΕΑΤΙΟ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ ΚΟΡΑΗ

Αντιδήμαρχε, 
ποιά είναι η δικαιολογία για το φρεάτιο της οδού Αδ. Κοραή που μόλις έχει ανασφαλτωθεί; Δεν ολοκληρώθηκε το έργο;





Μέχρι να ολοκληρωθεί, πόσες υλικές ζημιές (ζάντες και ελαστικά αυτοκινήτων) θα προκληθούν; γιατί σ' ένα τόσο στενό δρόμο, αποκλείεται να αποφύγει κανείς το καταβυθισμένο φρεάτιο.


Κι ύστερα σου λένε ότι είμαστε ή γινόμαστε κακοί και κακοπροαίρετοι. Προτιμητέα στάση για τη διοίκηση, η σιωπή!

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Ποιους εξυπηρετεί η ακύρωση του Προεδρικού Διατάγματος προστασίας του Υμηττού;


ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ
Ανακοίνωση


Ποιους εξυπηρετεί η ακύρωση του Προεδρικού Διατάγματος προστασίας του Υμηττού; 

Η πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) για την ακύρωση του ισχύοντος Προεδρικού Διατάγματος (Π.Δ.) προστασίας του Υμηττού, λόγω της μη εκπόνησης Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), βρίσκεται μεν στα πλαίσια της ισχύουσας νομιμότητας, δημιουργεί ωστόσο νέους σοβαρούς κινδύνους για το οικοσύστημα του βουνού και το δημόσιο συμφέρον.

 Το Π.Δ. (ΦΕΚ 187Δ’/16.6.2011) που καθόριζε μέχρι σήμερα το πλαίσιο προστασίας του Υμηττού επεκτείνοντας την Ζώνη Α’ απόλυτης προστασίας του βουνού, συνάντησε εξ’ αρχής τις έντονες αντιδράσεις εκατοντάδων αυθαιρετούχων - διεκδικητών - καταπατητών του βουνού, καθώς και κάποιων Δημάρχων όμορων δήμων οι οποίοι είχαν καταθέσει από το 2011 στο Συμβούλιο της Επικρατείας αιτήσεις ακύρωσης του Π.Δ. επικαλούμενοι προσχηματικά την «προστασία του περιβάλλοντος», διεκδικώντας όμως ουσιαστικά τη νομιμοποίηση περιοχών αυθαιρέτων, την προσθήκη νέων χρήσεων γης και, κυρίως, τη συρρίκνωση της Ζώνης Α’ απόλυτης προστασίας του βουνού.
Εν αναμονή της απόφασης του ΣτΕ και με δεδομένη την αναγκαιότητα ύπαρξης Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), σύμφωνα με την προδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου της 10/09/2015, ζητήσαμε από τον Οκτώβριο του 2015 επί υφυπουργίας Τσιρώνη από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) να λάβει τα κατάλληλα μέτρα, ώστε να μη τεθεί σε κίνδυνο το ισχύον καθεστώς προστασίας του Υμηττού. Ακόμη, καλέσαμε τα εμπλεκόμενα όργανα και τις υπηρεσίες της πολιτείας, καθώς και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς - ιδιαίτερα τους όμορους στον Υμηττό Δήμους - να τοποθετηθούν στο θέμα που έχει ανακύψει και να αποτρέψουν οποιαδήποτε δυσμενή εξέλιξη.
Με καθυστέρηση δέκα (10) μηνών, τον Ιούλιο του 2016, το ΥΠΕΝ ανέθεσε σε ιδιώτη τη σύνταξη ΣΜΠΕ, η οποία μέχρι σήμερα, δύο (2) χρόνια μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, για άγνωστους, αλλά και «γνωστούς» λόγους, δεν έχει ολοκληρωθεί και δημοσιοποιηθεί. Σημειωτέον ότι η υπογραφείσα σύμβαση με τον μελετητή προέβλεπε συνολική διάρκεια εκπόνησης της ΣΜΠΕ τους τρεις (3) μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης. 
Ας δοθεί μια απάντηση από τους αρμόδιους υπουργούς κ.κ. Γ. Σταθάκη & Σ. Φάμελλο, γιατί συνέβη αυτό. 
Ακόμη, δεν έχουν ολοκληρωθεί και δεν έχουν αναρτηθεί οι δασικοί χάρτες για τον Υμηττό, ενώ έχουν παραδοθεί από τον μελετητή στις αρμόδιες υπηρεσίες από το 2012, και ενώ προωθείται η ουσιαστική νομιμοποίηση των λεγόμενων «οικιστικών πυκνώσεων», που αποτελούν παράνομους οικισμούς αυθαιρέτων κατοικιών εντός δασικών περιοχών. Επισημαίνεται ότι, ενώ το Προεδρικό Διάταγμα του 2011 για την προστασία του Υμηττού προέβλεπε την καταγραφή όλων των υφιστάμενων αυθαιρέτων κτισμάτων, το 2013, με «φωτογραφική» ρύθμιση στο Ν. 4178 εξαιρέθηκαν από την κατεδάφιση για 10 χρόνια τα αυθαίρετα στον Υμηττό, ακόμη και οι βίλλες-αναψυκτήρια τύπου Μαγγίνα. Σήμερα, ισχύει ακόμη αυτή η «ρύθμιση». Ας δοθεί μια απάντηση και γι’ αυτό…

Ένας ακόμη σοβαρός κίνδυνος που απειλεί τον Υμηττό προέχεται από το γεγονός της ολοκλήρωσης της διαδικασίας σύνταξης των Κτηματολογικών Πινάκων των όμορων Δήμων, στους οποίους περιλαμβάνονται και δημόσιες δασικές εκτάσειες στις παρυφές του Υμηττού, ενώ δεν υπάρχουν ακόμη εγκεκριμένοι δασικοί χάρτες. Σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση 1203/2017 του Συμβουλίου της Επικρατείας, επειδή η διαδικασία του Κτηματολόγιου έχει προηγηθεί σε διάφορες περιοχές της χώρας χωρίς την κατάρτιση δασικών χαρτών, «...αφήνεται χωρίς πλήρη προστασία ο δασικός πλούτος της χώρας, ο οποίος αποτελεί πολύτιμο περιβαλλοντικό αγαθό και ιδίως, αποκόπτονται από τη δημόσια κτήση δασικού χαρακτήρα εκτάσεις και, μάλιστα, ευρισκόμενες πλησίον αστικών περιοχών, αφού τα εγγραφέντα φερόμενα ως δικαιώματα οποιουδήποτε τρίτου επ’ αυτών βαίνουν προς οριστικοποίηση, η δε αμφισβήτησή τους από το Δημόσιο, ακόμη κι αν ευδοκιμήσει, θα έχει μόνον ενοχικές συνέπειες».
Από όσα αναφέρονται παραπάνω προκύπτουν σοβαροί λόγοι ανησυχίας για το τι μέλλει γενέσθαι στον Υμηττό το επόμενο διάστημα, μετά δηλαδή την ακύρωση του Π.Δ. προστασίας του βουνού του 2011. Οι θετικές διατάξεις του Π.Δ. που επέκτειναν την Ζώνη Α’ απόλυτης προστασίας του βουνού καταργώντας κάθε δόμηση και περιόριζαν τις χρήσεις γης στην Β’ Ζώνη, είναι προφανές ότι δεν άρεσαν σε κάποιους ιδιοκτήτες ή φερόμενους ως ιδιοκτήτες, διακατέχοντες ή διεκδικητές εκτάσεων δασικών ή γεωργικών που οι φερόμενες ως ιδιοκτησίες τους είχαν ενταχθεί στις Ζώνες προστασίας του βουνού, χάνοντας έτσι κάθε εμπορική και ανταλλακτική αξία.
Η κατάργηση του Π.Δ. προστασίας του Υμηττού δεν εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον αλλά συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα.
Καλείται η κυβέρνηση να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες της.

ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ
25/09/2017

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΛΕΨΥΔΡΑ ...



Το πότε ακριβώς θα γίνουν οι επόμενες δημοτικές και περιφερειακές εκλογές δεν είναι γνωστό. 
Σχεδιάζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών ο χρόνος παραμονής στη τοπική και περιφερειακή διοίκηση των τοπικών αρχόντων να παραταθεί και να ξεπεράσει την πενταετία (παραβιάζοντας όμως έτσι την νομοθεσία, που ορίζει ως μέγιστο χρόνο την συμπλήρωση της πενταετίας) κι αυτό, για να μην διεξάγονται οι δημοτικές και περιφερειακές εκλογές την ίδια ημέρα με τις εκλογές για την ανάδειξη των ευρωβουλευτών. 

Όπως και να 'χει, απομένουν στην τωρινή διοίκηση του Δήμου κάτι λιγότερο ή κάτι περισσότερο από δύο (2) χρόνια για την ολοκλήρωση του έργου για το οποίο θα κριθεί. Και θα κριθεί κυρίως από τις υποθέσεις που εκκρεμούν:  


ΥΠΟΘΕΣΗ ΝΕΡΑΙΔΑ


17 ολόκληρα χρόνια πέρασαν από τη δέσμευση (επί δημαρχίας κ. Ρογκάκου) του οικοπέδου στη συμβολή των οδών Παν. Τσαλδάρη – Χρυσοθέμιδος &  Εμπεδοκλέους και την κατάθεση του ποσού των 368.594,17 Ευρώ στο Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων, κι όμως, η  οριστική απαλλοτρίωση του οικοπέδου και η αξιοποίησή του ως κοινοχρήστου χώρου βάσει της απόφασης 363 του Δημοτικού Συμβουλίου της 4ης Μαΐου 2006, εκκρεμεί!

«Πρέπει να ενεργήσουμε άμεσα, ΧΘΕΣ, για να μην χαθεί η υπόθεση», είχε δηλώσει στο Δ.Σ. της 21ης Νοεμβρίου 2014, ο Αντιδήμαρχος Τ/Υ κ. Καραγιάννης και από εκείνη τη μέρα πέρασαν σχεδόν τρία (3) χρόνια.

Το θέμα, που κατά καιρούς ανακινούσαν από το 2010 οι δημότες, δείτε εδώ: http://vironasipolimas.blogspot.gr/2015/11/blog-post.html#.WcML8TVx0dU
συζητήθηκε για τελευταία φορά στο Δ.Σ στις 27 Σεπτεμβρίου 2016 με την κατάληξη ότι: «κάθε λεπτό καθυστέρησης μπορούσε ν’ αποβεί μοιραίο» ... κι όμως παρήλθε ένας ακόμη χρόνος απραγίας.


Η "ΣΧΟΛΑΖΟΥΣΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ" (Ν. ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ -ΑΡΩΝΗ - ΤΙΜΟΘΕΟΥ) 
ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΤΑΣΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 2000 τμ.

 

Φωτογραφία από το πρωτοσέλιδο της Τοπικής εφημερίδας "Επικοινωνία" αρ. φύλλου 7, Ιούνιος 2015


Άλλη μια περίπτωση μακροχρόνιου εμπαιγμού και εξαπάτησης του Βυρωνιώτικου λαού.
Η υπερδεκαετής "σχολάζουσα κληρονομιά", ένας από τους υποτιθέμενους 3 χώρους απαλλοτρίωσης του δυνητικού τέλους των 9 εκατομμυρίων ευρώ της περιόδου 2007-2009, που με τον αριθμό Ν.20 υπήρχε ως δέσμευση στο προεκλογικό έντυπο της "Εποχής δημιουργίας Συνεργασία Πολιτών" 2011-2014 «Το σχέδιο και οι προτεραιότητές μας, 62 ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ», για τη δημιουργία χώρου πρασίνου και  υπογείου χώρου στάθμευσης.
«Για εμάς, οι δεσμεύσεις δεν είναι μόνο λόγια και προεκλογικές δεσμεύσεις. Είναι πραγματικότητα». Ν. Χαρδαλιάς .
Τελικά αποδείχθηκε ότι όντως υπάρχουν δύο γλώσσες, εκείνη των λόγων και εκείνη των έργων. Απαλλοτριώσεις δεν έγιναν και τα χρήματα ... κατέληξαν "στον κορβανά", με την εθελοτυφλία και ευλογία των δημοτικών παρατάξεων!
Η "σχολάζουσα κληρονομιά", ένας χώρος  σε μια περιοχή που ο ίδιος  ο δήμαρχος κ. Κατωπόδης, σε συνάντησή μας τον Μάιο του 2015, είχε χαρακτηρίσει  ως υποβαθμισμένη! 
Το θέμα συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, κατόπιν αιτήματος των πολιτών, τον Ιούνιο του 2015. 


Μια "σχολάζουσα κληρονομιά", που δεν μπορεί να είναι επί 10 ολόκληρα χρόνια "σχολάζουσα κληρονομιά"!!
Παραθέτουμε ένα απόσπασμα του Νόμου 4182/2013: Ο διορισμός κηδεμόνα σχολάζουσας κληρονομιάς και το κληρονομικό δικαίωμα του Δημοσίου κατά τον Ν. 4182/2013:
"Αν δεν υπάρχουν συγκεκριμένα αποτελέσματα ενεργειών του κηδεμόνα και του τυχόν αντικαταστάτη του μετά την παρέλευση διετίας από του αρχικού διορισμού ούτε σχετική εκκρεμοδικία και πιθανολογείται με γνώμη του Συμβουλίου ότι δεν υπάρχει άλλος κληρονόμος εκτός από το Δημόσιο, το έργο του θεωρείται ως περαιωθέν και ζητείται η αναγνώριση του κληρονομικού δικαιώματος του Δημοσίου κατά το άρθρο 1868 του Αστικού Κώδικα.

Που βρισκόμαστε τώρα;
Σε γραπτή του δήλωση - Ενημέρωση, τον Μάρτιο του 2017 ο Αντιδήμαρχος Τ/Υ κ. Μ. Καραγιάννης ανέφερε τα εξής:
"Η «σχολάζουσα κληρονομιά», η οποία βρίσκεται στο τρίγωνο Ν. Νικηφορίδη, Αρώνη και Τιμοθέου, έκταση 2.000 μ.. Η διαχείριση της τελεί υπό κηδεμονία. Σε συνάντηση που είχαμε με την δικηγόρο –(κηδεμόνα)– μάς ενημέρωσε, ότι γίνονται ενέργειες ώστε η περιουσία να περιέλθει στο Υπουργείο Οικονομικών στη Διεύθυνση Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να το διεκδικήσουμε από το Υπουργείο, ώστε να περιέλθει στο Δήμο. Η μεταβίβαση έπρεπε να έχει γίνει ήδη τέλος του 2016 αλλά η διαδικασία έχει καθυστερήσει.
Η Δημοτική Αρχή παρακολουθεί το θέμα και πιέζει για τη λύση του".


ΤΟ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΚΤΗΡΙΟ 
ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΧΡ. ΣΜΥΡΝΗΣ & ΠΑΝ. ΤΣΑΛΔΑΡΗ

η αλλιώς το "Σύμβολο της Ανομίας"!
Είχε χρειασθεί η από 29 Σεπτεμβρίου 2015 με αριθμό πρωτοκόλλου 310242  καταλυτική ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της Πρωτοβουλίας μας προς το Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών της Δ/νσης Σχεδίου Πόλεως & Δόμησης και η υπηρεσιακή, με αρ.πρωτ: 332254/15712 της 13ης Οκτωβρίου 2015, ενημέρωση για την υπόθεση του αρμοδίου Εισαγγελέα Πρωτοδικών, καθώς και η κοινοποίηση αυτής στο Δήμο Βύρωνα, για να ενεργοποιηθούν επιτέλους οι διαδικασίες κατεδάφισης του Α΄ ορόφου, κάτι όμως που έπρεπε να είχε συμβεί από το 2014, δηλαδή, επι δημαρχίας Ν. Χαρδαλιά.



Πρίν ένα χρόνο, με την υπ’ αρ. πρωτ: 287229/19-09-2016 αίτηση προς την Πολεοδομία Αθηνών, θέσαμε τη βάση για την Εκκίνηση νέας διαδικασίας επικινδύνου, όσον αφορά το υφιστάμενο ισόγειο, ώστε να δοθεί Οριστική Λύση στο πρόβλημα, δηλαδή, κατεδάφιση και του εναπομείναντος κτίσματος. Ίσως τότε ο συγκεκριμένος χώρος θα μπορεί να αξιοποιηθεί από τον Δήμο, είτε ως κοινόχρηστος χώρος πρασίνου, είτε με την ανέγερση κάποιου χαμηλού ύψους –διώροφο- κτηρίου, πχ για δημιουργία πολιτιστικού κέντρου, που απουσιάζει από την πόλη μας (Όχι όμως για υπέργειο παρκινγκ).
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το ιστορικό της υπόθεσης εδώ:


Εναπόκειται στη διοίκηση ο χρόνος της οριστικής κατεδάφισης, εκτός αν κι εδώ, απλώς παρακολουθεί το θέμα! 


ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ


Από την εγκατάλειψη των παιδικών χαρών επί διοικήσεως Ν. Χαρδαλιά και την ανάρτηση των πινακίδων της ανευθυνότητας «Η χρήση των οργάνων και του χώρου γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των συνοδών των παιδιών» περάσαμε, τον Δεκέμβριο του 2015, στην παραπλανητική ανακοίνωση της τωρινής διοίκησης περί επισκευών πιστοποίησης των παιδικών χαρών, μέχρι να αποδειχθεί, με την παρέμβαση πολιτών, η αυτ"απάτη".

Αυτή τη στιγμή στο δήμο μας έχει πιστοποιηθεί μόνον μία παιδική χαρά, ενώ, όπως έχουμε γράψει, μέσα από το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης των Δήμων του Πράσινου Ταμείου Ν.Π.Δ.Δ. του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας (ΥΠΕΝ) καθώς και του Περιφερειακού Συμβουλίου έχει ήδη εγκριθεί κονδύλι για την επισκευή, ανακατασκευή και πιστοποίηση 12 παιδικών χαρών.

Όμως πότε σκοπεύει η διοίκηση να πραγματώσει τις εργασίες επισκευής; Λίγο πριν τις εκλογές; Μέχρι τότε τα παιδιά θα παίζουν σε επικίνδυνους χώρους που δεν πληρούν τους όρους της ασφαλούς και σύγχρονης λειτουργίας;

Και τι απέγινε η Νέα Μελέτη για τις υπόλοιπες 12-13 παιδικές χαρές του δήμου, η οποία έπρεπε να υποβληθεί στη Περιφέρεια μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2016;
Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια;



ΤΑ "ΧΑΛΑΣΜΑΤΑ" 
ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΟΔΩΝ Μ. ΑΣΙΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΛΙΕΡΗ ΚΑΙ ΒΟΥΤΖΑ



Όπως είχαμε γράψει τον Ιούνιο του 2017 στο blog:
"Στο κέντρο της πόλης μας και συγκεκριμένα στο "οικοδομικό τρίγωνο" που σχηματίζεται από τη συμβολή της οδού Μ. Ασίας, με την οδό Βουτζά, έχοντας ως βάση - του τριγώνου - την οδό Κωνσταντιλιέρη, εδώ και πολλά χρόνια εξακολουθεί να υφίσταται μια κατάσταση συνώνυμη του Αίσχους! Δεν χρειάζονται λόγια, οι εικόνες μιλούν".

  

Η ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ



Ο ΒΥΡΩΝΑΣ ΩΣ ΔΗΜΟΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥ
"Όταν η αυθαιρεσία και η παρανομία, που αποβαίνουν σε βάρος των Συνταγματικώς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των πολιτών, Αυτοπροτείνονται ως νομιμότητα και αναίσχυντα θεσμοποιούνται από την πρώην και νυν Δημοτική και Αστυνομική Διοίκηση της πόλης, με την διαχρονικά συνένοχη σιωπή των δημοτικών συμβούλων ..."
Δείτε blog "ΒΥΡΩΝΑΣ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ", Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017


ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ, ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ...
ΕΝΩ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΔΥΟ (2) ΧΡΟΝΙΑ.
Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ !