Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Πέφτουν σοβάδες στον 4ο Παιδικό Σταθμό!




Στον πολύπαθο 4ο Παιδικό Σταθμό, που παράνομα βρίσκεται απέναντι από το βενζινάδικο, σήμερα έπεφταν και σοβάδες.

Στην κεντρική είσοδο, είχε τοποθετηθεί πλέγμα και η είσοδος επιτρεπόταν μόνο από το πλάι, λες και αν έπεφτε και άλλο κομμάτι σοβά, όποιος περνούσε θα ήταν εξασφαλισμένος ότι δεν θα του έρθει στο κεφάλι.

Όπως είχαμε αναφερθεί και σε προηγούμενο άρθρο μας στις 6 Σεπτεμβρίου 2017, ο παιδικός σταθμός όχι μόνο πλημμύριζε, (προφανώς από την μάλλον παράνομη πέργκολα της ταράτσας) αλλά οι τοίχοι ήταν σαθροί και χρειάζονταν επισκευή και μόνωση.

https://vironasipolimas.blogspot.com/2017/09/4.html

Δείτε φωτογραφία παρακάτω:

Έτσι εφόσον φυσικά καμία συντήρηση δεν πραγματοποιήθηκε (με μπλε μπογιά που περίσσεψε από κάπου μόνο πασάλειψαν την είσοδο) οι σοβάδες από το μπαλκόνι της ταράτσας έπεσαν, ευτυχώς όχι πάνω στα κεφάλια παιδιών και γονέων.

Είχαμε ρωτήσει και τότε:

Αν ο ιδιοκτήτης, που παρεμπιπτόντως κατοικεί εντός, δεν φροντίζει το κτήριο που νοικιάζει στο δήμο, και ούτε ο δήμος ενδιαφέρεται, τότε ποιος είναι υπεύθυνος;



Μήπως τελικά πρέπει να αρχίσουν να πέφτουν μηνύσεις μέχρι να ενδιαφερθεί κάποιος;

Αν κάποιος γονέας που αναμφισβήτητα έχει έννομο συμφέρον, κάνει ασφαλιστικά μέτρα, τότε,  δεν θα κλείσει ο παιδικός σταθμός;

Μήπως ο παιδικός σταθμός πρέπει να κλείσει μέχρι την επισκευή του ή να μεταφερθεί σε κτήριο που πληρεί τις προϋποθέσεις;





Ακολουθούν μερικές ακόμη φωτογραφίες




Νοέμβριος 2018

Αρχές Δεκεμβρίου
Συμπληρωματικά: 
Πριν λίγες ημέρες, όπως είχαμε αναφέρει, στον 4ο παιδικό σταθμό έπεσαν σοβάδες. 
Τη Δευτέρα που μας πέρασε, εργάτες πραγματοποίησαν αποκατάσταση με νέο κονίαμα στην ταράτσα και στον 2ο όροφο. 
Όμως, στον πρώτο (1ο) όροφο, ακριβώς πάνω από την είσοδο του παιδικού σταθμού, δεν έγινε καμμία αντικατάσταση του σοβά.
Προφανώς υπάρχει γραπτή βεβαίωση ότι άλλος σαθρός σοβάς από τον πρώτο όροφο ή  από την υπόλοιπη πρόσοψη του κτηρίου δεν πρόκειται να πέσει ξανά...
Τίθεται πάλι το ερώτημα: τι είδους "συνεννόηση" υπάρχει μεταξύ του ιδιοκτήτη του κτηρίου και της δημοτικής αρχής;
Κοινώς είμαστε για κλάματα.. (5/12/2018)


Δημοσιογράφος Άρης Μαρτέλης 

Αφού για όλα φταίει πάντα ο προηγούμενος, γιατί αποφεύγεται ο έλεγχος και ο διάλογος;

"Η αλήθεια είναι πάντα σωστή" είχε πει ο Σωκράτης,
όμως, πρέπει πρώτα να αποκαλυφθεί.

Με αφορμή την υποβολή, τον Σεπτέμβριο του 2018, αιτήματος 42 πολιτών για να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα της οικονομικής διαχείρισης των διοικήσεων του Δήμου από το 2002 έως και σήμερα, κάτι που μέχρι στιγμής -Αντικαταστατικά- δεν έχει γίνει, κρίνουμε απαραίτητο να κάνουμε μιαν αναδρομή στην προεκλογική περίοδο του 2014 και να θυμηθούμε τις απαντήσεις των τότε υποψηφίων δημάρχων (ορισμένων, όχι όλων) στην ερώτηση "Ποια είναι κατά την γνώμη σας η σημερινή οικονομική κατάσταση του Δήμου Βύρωνα;" του δημοσιογράφου της ιστοσελίδας Βύρωνας.gr., και κυρίως, την απάντηση του σημερινού Δημάρχου κ. Γ. Κατωπόδη.
["Η μνήμη είναι το ημερολόγιο της ζωής μας που πάντα το φέρνουμε μαζί μας", Οσκαρ Ουάιλντ]

Άκης Κατωπόδης


Ο «Καλλικράτης» έδωσε επιπλέον αρμοδιότητες στους δήμους χωρίς τους αντίστοιχους θεσμοθετημένους οικονομικούς πόρους. Οι αυτοτελείς πόροι μειώθηκαν κατά 60% με αποτέλεσμα; να καταχρεωθούν οι Δήμοι.
O Δήμος Βύρωνα, με την κακοδιαχείριση της δημοτικής αρχής, είναι στο «κόκκινο». Οι ισολογισμοί 2009 και 2010 (από τότε δεν έχει υπάρξει άλλος!) παρουσίαζαν έλλειμμα 13 εκ. ευρώ, πλέον των δανείων που φτάνουν τα 20 εκ. και του χρέος 15,7 εκατ. της δημοτικής επιχείρησης που κεφαλαιοποιήθηκε από τον Δήμο. Χρέη που έχουν άμεση επίπτωση στην καθημερινή διαχείριση των προβλημάτων της πόλης.
Οι δεσμεύσεις μας είναι:
-Άμεσα* μετά την ανάληψη της διοίκησης του δήμου θα παρουσιάσουμε πλήρη απολογισμό των οικονομικών του Δήμου από ανεξάρτητη αρχή.

[*Μια δέσμευση που δεν τηρήθηκε, παρότι κατά τη διάρκεια της  Ειδικής Δημόσιας συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα στις 19 Φεβρουαρίου 2017 ακούστηκε και το: "Όπως σας ανέφερα ήδη, παραλάβαμε έναν δήμο με επιβαρυμένη οικονομική ρευστότητα. Παραλάβαμε έναν δήμο που είχε στο ταμείο του μόνο 30.000 € …"
Μια στάση που γέννησε πολλά ερωτήματα, μαζί με το εάν ή όχι επρόκειτο τελικά για μια περίπτωση εξαπάτησης των ψηφοφόρων]

Χρήστος Γώγος 


Οι σημαντικές περικοπές στη χρηματοδότηση που λαμβάνουν οι Δήμοι από το κράτος, σε συνδυασμό με το χρέος που κληροδότησε η προηγούμενη Δημοτική Αρχή στη σημερινή, έχουν επηρεάσει αρνητικά την οικονομική κατάσταση του Δήμου μας. Αυτή τη στιγμή, ο Δήμος εξυπηρετεί χρέη της Δημοτικής Επιχείρησης που δημιουργήθηκαν πριν αναλάβουμε (το 2003), και τα οποία εντός των επόμενων μηνών πρόκειται να αποπληρωθούν. Με την εξόφληση, λοιπόν, αυτών των χρεών, για τα οποία δεν ευθύνεται η σημερινή Δημοτική Αρχή, τόσο η οικονομική κατάσταση όσο και η ρευστότητα του Δήμου μας βελτιώνεται.

 Αλέξης Σωτηρόπουλος

Ο Δήμος μας, ως αποτέλεσμα των κεντρικών οικονομικών πολιτικών (μείωση των ΚΑΠ περίπου 60% τα τελευταία χρόνια) και των πολιτικών και προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής τα περασμένα χρόνια, βρίσκεται στα πρόθυρα της οικονομικής καταστροφής. Έχει σημαντικές οφειλές σε δάνεια που έλαβε η σημερινή δημοτική αρχή, υστερεί διαχρονικά στην είσπραξη των εσόδων και λειτουργεί μ` ένα αναχρονιστικό μοντέλο διοίκησης. Χαρακτηριστικά, προκειμένου να μην αποκαλυφθεί αυτή η κατάσταση, η δημοτική αρχή αποφεύγει να φέρει προς ψήφιση τους ισολογισμούς από το 2010 και μετά. Πρέπει, λοιπόν, όχι μόνο να αποκαλυφθεί η πραγματικότητα, που αποκρύβεται σήμερα, αλλά και να αλλάξει το μοντέλο διοίκησης, να επαναιεραρχηθούν οι προτεραιότητες, να υπάρξει ριζική διοικητική αναδιάρθρωση και οικονομική εξυγίανση, με παράλληλη βέβαια διεκδικητική στάση απέναντι στην ανάλγητη κεντρική εξουσία. Προφανώς, δεν μπορεί σε μία ημέρα να λυθεί το οικονομικό πρόβλημα. Με σκληρή δουλειά, αλλαγή προτεραιοτήτων και ριζικές αναδιαρθρώσεις μπορούμε, όμως, και σ` αυτόν τον τομέα σταδιακά να αλλάξουμε την κατάσταση. Μία τέτοια αλλαγή δε μπορεί να στηριχθεί σε ανθρώπους, που συντέλεσαν στη δημιουργία των προβλημάτων ή ταυτισμένους με κατεστημένα και αντιλήψεις του χθες.

 Παναγιώτης Κόνσουλας


Σας θυμίζω ότι, από το 2010 λέμε την αλήθεια στους πολίτες του Βύρωνα για τα οικονομικά του Δήμου μας. Τότε μάλιστα, επειδή ακριβώς λέγαμε τα πράγματα με το όνομα τους, για την κακή οικονομική κατάσταση στο Δήμο μας, είχαμε κατηγορηθεί …
Η επιβεβαίωση βέβαια ήλθε λίγο μετά, όταν και χαρακτηρίστηκε ο Βύρωνας «κόκκινος Δήμος» από πλευράς χρεών και υποχρεώσεων. Από εκεί και πέρα, από τα ελάχιστα που έχουμε ως πληροφόρηση σήμερα, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε επακριβώς την οικονομική κατάσταση στην οποία παραδίδεται ο Δήμος. Σίγουρα όμως, κάθε άλλο παρά οικονομικά υγιής είναι.

------------------------------------------------------------ 

Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι όλοι οι, τότε, υποψήφιοι δήμαρχοι συμφωνούσαν στην ύπαρξη κακής οικονομικής κατάστασης στο δήμο Βύρωνα. Όμως στα 4,5 χρόνια που μεσολάβησαν κανένας δημοτικός σύμβουλος ή παράταξη δεν τόλμησε να "ανοίξει τον φάκελο" της οικονομικής διαχείρισης του Δήμου.
"Πρέπει, λοιπόν, όχι μόνο να αποκαλυφθεί η πραγματικότητα, που αποκρύβεται σήμερα" είχε δηλώσει, τον Μάιο του 2014, ο κ. Α. Σωτηρόπουλος, κι αυτό ακριβώς επιδιώκει το αίτημα των πολιτών που υπεβλήθη τον Σεπτέμβριο του 2018:  
"Η συζήτηση την οποία ζητούμε αφορά την έρευνα της όλης οικονομικής διαχείρισης αυτών των οργανισμών για την περίοδο 2002 μέχρι και σήμερα. Θα θέλαμε να επισημάνουμε, επίσης, ότι ενώ είναι γνωστά στους κατοίκους του Βύρωνα τα τεράστια οικονομικά ελλείμματα, τα οποία σημάδεψαν τις δημοτικές περιόδους της προηγούμενης δημοτικής αρχής και τα οποία, αν και καταγγέλθηκαν από τον ίδιο τον σημερινό Δήμαρχο κ. Κατωπόδη στον πρώτο δημόσιο οικονομικό απολογισμό της σημερινής δημοτικής αρχής, ωστόσο, μέχρι σήμερα, δεν έχει διαταχθεί από τον Δήμο καμιά απολύτως σχετική έρευνα, δεν προκλήθηκε καμιά απολύτως σχετική συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τα αίτια, τους υπεύθυνους, τις συγκεκριμένες παραβιάσεις του δημόσιου λογιστικού, την εξειδίκευση και την συγκεκριμενοποίηση των μεγάλων αυτών οικονομικών ελλειμμάτων και την οικονομική, τελικά χρεοκοπία του Δήμου καθώς και την ενημέρωση του ελληνικού λαού, η οποία αποτελεί δημοκρατικό χρέος της δημοτικής αρχής."
Ένα αίτημα που δυστυχώς προσέκρουσε (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) στην Αντιδημοκρατική και Αντικαταστατική συμπεριφορά της διοίκησης Γρ. Κατωπόδη και του Προέδρου του Δ.Σ.
"Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Αγγέλης παραβιάζοντας τα καθήκοντά του αρνείται να θέσει το θέμα αυτό για συζήτηση στο Δ.Σ του Δήμου Βύρωνα κατά παράβαση του Πρότυπου Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας των Δήμων, ο οποίος έχει θεσπισθεί και ισχύει για όλους τους ΟΤΑ με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών από το 2008. Σύμφωνα με το άρθρο 14 του αναφερόμενου κανονισμού παρ. 2 "Το Δημοτικό συμβούλιο συζητά υποχρεωτικά (εντός 30 ημερών) προτάσεις που κατατίθενται σ΄αυτό από τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) άτομα για την επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητας του δημοτικού συμβουλίου. Ο Δήμαρχος ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για την σχετική απόφαση που ελήφθη." αναφέρει σε επιστολή του ο εκπρόσωπος των πολιτών που κατέθεσαν το αίτημα κ. Δ. Σουλιώτης.

Είναι απορίας άξιον η Στάση αυτή της Δημοτικής Αρχής, αφού, από ότι φαίνεται "για όλα φταίνε οι προηγούμενοι". Ή μήπως να υποθέσουμε ότι, ίσως, συντρέχουν άλλοι λόγοι;

Η Τοποθέτηση του Αντιδημάρχου Οικονομικών, Διοικητικών Υπηρεσιών και Προέδρου της Οικονομικής Επιτροπής κ. Δημήτρη Κόκκαλη, κατά τη διάρκεια της Ειδικής Δημόσιας Συνεδρίασης της 19ης Φεβρουαρίου 2017,  δεν ήταν επαρκής.




Επίσης είναι απορίας άξιον η στάση του Προέδρου του Δ.Σ. κ. Αγγέλη, όταν είναι γνωστόν ότι, η μη συζήτηση του αιτήματος των πολιτών στο Δημοτικό Συμβούλιο, είναι καθαρή περίπτωση παράβασης καθήκοντος, για την οποία μπορεί να ασκηθεί από το αρμόδιο όργανο, δηλαδή, τον Επόπτη ΟΤΑ, πειθαρχικός έλεγχος, σύμφωνα με το Άρθρο 233 του ν 3852/2010, το οποίο προσφάτως αντικαταστάθηκε από το ΄Άρθρο 122 του "Κλεισθένη", περί Πειθαρχικής Ευθύνης και το οποίο παραθέτουμε:

«Πειθαρχική ευθύνη
1. Την πειθαρχική δικαιοδοσία ως προς τους περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες, περιφερειακούς συμβούλους, δημάρχους, αντιδημάρχους, δημοτικούς συμβούλους, συμβούλους και προέδρους κοινοτήτων, η οποία αφορά παραβάσεις των καθηκόντων τους, ασκεί ο Επόπτης ΟΤΑ.
2. Στους αιρετούς της προηγούμενης παραγράφου επιβάλλονται οι πειθαρχικές ποινές της αργίας έως έξι (6) μηνών και της έκπτωσης.
3. Ο Επόπτης ΟΤΑ μπορεί να επιβάλλει τις πειθαρχικές ποινές της προηγούμενης παραγράφου στους αιρετούς που αναφέρονται σε αυτή:
α. αν έχουν διαπράξει σοβαρή παράβαση των καθηκόντων τους ή υπέρβαση της αρμοδιότητας τους από δόλο ή βαριά αμέλεια,
β. αν έχουν διαπράξει παραβάσεις των καθηκόντων που τους έχουν ανατεθεί σύμφωνα με ειδικές νομοθετικές ρυθμίσεις.
4. Οι πειθαρχικές ποινές της παραγράφου 2 επιβάλλονται μετά προηγούμενη τήρηση της διαδικασίας του επόμενου άρθρου.
5. Τα πειθαρχικά παραπτώματα της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου υπόκεινται σε πενταετή παραγραφή, η οποία αρχίζει από την ημέρα που διαπράχθηκαν».


Δείτε τη συνέντευξη του 2014 των υποψηφίων δημάρχων από το Βύρωνας.gr. εδώ:




       

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ - ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ του "Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Βύρωνα" ΠΡΟΣ την Δ.Α.Ε.Ε.Β.


Π Ρ Ο Σ

ΤΗΝ  Δ.Α.Ε.Ε.Β.
(Διεύθυνση Αντιμετώπισης Ειδικών Εγκλημάτων Βίας-
Λ. Αλεξάνδρας 173, 12ος όροφος)

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ - ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 

Του εργατικού σωματείου με την επωνυμία «Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Βύρωνα», που εδρεύει στο Δημαρχείο Βύρωνα, όπως εκπροσωπείται νόμιμα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ
1) κ. Δήμαρχο και Δημοτικούς Συμβούλους Βύρωνα.
2) Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
3) Μ.Μ.Ε.
 
------------------------------------------------------------------

Όπως είναι γνωστό, η υπηρεσία σας έχει αναλάβει προανακριτικά καθήκοντα για τη διερεύνηση της βομβιστικής επίθεσης που έγινε εναντίον του Αντιεισαγγελέα Αρείου Πάγου κ. Ισίδωρου Ντογιάκου, τα ξημερώματα της 5ης προς 6 Νοεμβρίου 2018 στην περιοχή του Βύρωνα στην οποία, σύμφωνα με πληροφορίες σας, ενεπλάκη και όχημα ιδιοκτησίας του Δήμου Βύρωνα και συγκεκριμένα την υπ’ αριθμ. Κυκλοφορίας ΙΒΥ 967 μοτοσυκλέτα, η οποία είχε κλαπεί από αγνώστους στις 4-11-2018 και ενώ ευρισκόταν στην κατοχή δημοτικού υπαλλήλου, η δε κλοπή του είχε δηλωθεί αμέσως μόλις έγινε αντιληπτή και στο Α.Τ. Βύρωνα και στο Δήμο Βύρωνα.

Η υπηρεσία σας ανεζήτησε τα πρόσωπα τα οποία σχετίζονταν, στα πλαίσια της αρμοδιότητάς τους ως  δημοτικών υπαλλήλων, με τη χρήση της παραπάνω μοτοσυκλέτας και αφού πληροφορήθηκε τα στοιχεία τους, προέβη σε προφορικές και τηλεφωνικές συνεννοήσεις μαζί τους, προκειμένου και κατά την κρίση της είτε να δοθούν μαρτυρικές καταθέσεις, είτε να ληφθεί D.N.A. και δακτυλικά αποτυπώματα με σκοπό την εκπλήρωση του προανακριτικού της έργου.

Και όλοι οι υπάλληλοι από τους οποίους ζητήθηκε να πράξουν το παραπάνω μέχρι σήμερα, ενεργώντας καλόπιστα και με την επιθυμία να συμβάλλουν στην ταχεία και ουσιαστική εκπλήρωση του ανακριτικού σας έργου, παρέβλεψαν την εκ μέρους της υπηρεσίας σας μη τήρηση του κανόνα του άρθρου 213 παρ. 1 Κ.Ποιν.Δ., το οποίο απαιτεί έγγραφη κλήση του μάρτυρα προ 24 ωρών στην προδικασία και μνεία του λόγου κατάθεσης, αλλά ανταποκρίθηκαν σε τηλεφωνικές προσκλήσεις και μάλιστα μέσω τρίτου προσώπου, και συγκεκριμένα του προϊσταμένου τους, ο οποίος και επιφορτιζόταν το καθήκον της ειδοποίησής τους προκειμένου να προσέλθουν για κατάθεση, δακτυλικά αποτυπώματα ή λήψη δείγματος D.N.A.

Πλην όμως και ενώ έχει παρέλθει χρονικό διάστημα 20 ημερών από την τέλεση της διερευνώμενης πράξης, προφανέστατα δε έχει εκλείψει κάθε κατεπείγων λόγος ο οποίος να δικαιολογεί την κατ’ εξαίρεση τηλεφωνική ή προφορική πρόσκληση του άρθρου 213 παρ. 2 Κ.Ποιν.Δ., η υπηρεσία σας εξακολουθεί, μέσω τηλεφωνικών οχλήσεων και μάλιστα όχι στους ίδιους, αλλά σε υπάλληλο - προϊστάμενο των καλουμένων, να καλεί σε συμπληρωματικές καταθέσεις, λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων ή D.N.A. ξανά τα ίδια πρόσωπα, για λόγους τους οποίους εκείνη γνωρίζει.

Αποτέλεσμα τούτου είναι ότι το σωματείο μας έχει γίνει δέκτης καθημερινών οχλήσεων από τους καλούμενους συναδέλφους, οι οποίοι εύλογα εκφράζουν ερωτηματικά όσον αφορά την τήρηση της νομιμότητας και της απαιτούμενης διαφάνειας, ιδίως από μια υπηρεσία του επιπέδου σας, όσο σοβαρή και αν είναι η υπόθεση που ερευνά.

Είναι γνωστό ότι η καθιέρωση της έγγραφης κλήσης των μαρτύρων, όπως προβλέπεται από το άρθρο 213 παρ. 1 Κ.Ποιν.Δ, συνιστά κατάκτηση δικονομικών εγγυήσεων ύστερα από αγώνες που δόθηκαν σε εποχές όπου η ασφάλεια είτε καλούσε τους πολίτες να περάσουν από τα γραφεία τους «δι’ υπόθεσίν τους», είτε πρωί - πρωί, αντί του γαλατά, τους χτυπούσε την πόρτα. Η εποχή του αστυνομικού κράτους έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί και είναι ανεπίτρεπτη η απαξίωση των θεσμών που αποτρέπουν την επαναφορά του. Και ο νόμος δεν προβλέπει καμμία ειδική εξαίρεση για την Δ.Α.Ε.Ε.Β. από τον παραπάνω κανόνα.

Με δεδομένα τα παραπάνω, το σωματείο μας, ενεργώντας στα πλαίσια της θεσμικής και κοινωνικής του αποστολής και έχοντας ως καταστατικό του σκοπό αφενός την προάσπιση και προαγωγή των κοινωνικών συμφερόντων των μελών και αφετέρου την υπεράσπιση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων και ελευθεριών του, καθώς και τη συμβολή του  στην προσπάθεια για ενίσχυση της δημοκρατικής δημόσιας διοίκησης, δηλώνει ότι είναι αντίθετο στη μετατροπή της δικονομικής εξαίρεσης σε κανόνα και σε κάθε είδους κατάχρηση των δυνατοτήτων του άρθρου 213 παρ. 2 Κ.Ποιν.Δ. για τις προφορικές κλητεύσεις μαρτύρων, καθώς και στη μετατροπή της κλήτευσης σε διαταγή. Το τελευταίο συμβαίνει όταν «καλούνται» προκειμένου να καταθέσουν εργαζόμενοι του Δήμου, που είναι πολίτες με ίσα δικαιώματα και ελευθερίες, μέσω τηλεφωνημάτων και «παραγγελιών» σε προϊσταμένους τους, πρόσωπα δηλαδή που έχουν ιεραρχική υπαλληλική εξουσία απέναντί τους.

Θεωρούμε απαράδεκτη και εκτός παντός δικονομικού πλαισίου, αλλά και κατά παραβίαση της νόμιμης προστασίας προσωπικών δεδομένων των καλουμένων υπαλλήλων την πρακτική αυτή της μέσω προϊσταμένου προφορικής κλήτευσης, η οποία μετατρέπει τον ιεραρχικό μηχανισμό του Δήμου σε ιμάντα υλοποίησης αστυνομικών εντολών, πράγμα διόλου τιμητικό και για τον ίδιο τον Δήμο.

Παρακαλούμε συνεπώς την υπηρεσία σας όπως, ενεργώντας στα πλαίσια του ανωτέρω προανακριτικού της έργου και όσο τούτο θα συνεχίζεται :

1. Να καλεί εγγράφως αμέσως και ευθέως και τηρώντας στο ακέραιο τις διατυπώσεις του άρθρου 213 παρ. 1 Κ.Ποιν.Δ, οποιονδήποτε συνάδελφο του οποίου τη μαρτυρία κρίνει εφεξής αναγκαία να καταθέσει και
2. Σε περίπτωση αιτούμενης επαναληπτικής εξέτασης για ανάλυση D.N.A. ή δακτυλικών αποτυπωμάτων να αιτιολογείται συγκεκριμένα η ανάγκη της επανάληψης και η τυχόν καταστροφή ή αλλοίωση του προηγουμένως ληφθέντος δείγματος.

Το σωματείο επίσης καλεί τους συναδέλφους να μη γίνονται δέκτες και αναμεταδότες εμμέσων προφορικών και τηλεφωνικών  ειδοποιήσεων της Δ.Α.Ε.Ε.Β. για μαρτυρικές καταθέσεις, σύμφωνα με τα παραπάνω, τους δε συναδέλφους οι οποίοι δέχονται παρόμοιες κλήσεις να ζητούν την τήρηση του άρθρου 213 παρ.1 Κ.Ποιν.Δ., ως νόμιμη προϋπόθεση για την κλήση και μετάβασή τους για μαρτυρική κατάθεση, την οποία υπό την προϋπόθεση αυτή να μην αρνούνται.

Η παρούσα διαμαρτυρία κοινοποιείται τόσο στην εποπτεύουσα Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Όλγα Γεροβασίλη, προκειμένου για τις απαραίτητες συστάσεις και οδηγίες, όσο και στον κ. Δήμαρχο και τους Δημοτικούς Συμβούλους Βύρωνα για την από μέρους τους υπεράσπιση των δικαιωμάτων των δημοτικών υπαλλήλων ως πολιτών και για την αποτροπή περαιτέρω κατάχρησης του τρόπου κλήτευσης ως μαρτύρων.



Αθήνα, 28-11-2018
Για το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Βύρωνα
Το    Δ . Σ


Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

Δημοσίευση επιστολής: Εξαχρείωση και ωμή καταπάτηση των δικαιωμάτων των πολιτών από την δημοτική αρχή του ΣΥΡΙΖΑ στον Βύρωνα

Δημοσιεύουμε Επιστολή του Δημητρίου Σουλιώτη


Προς
Τις δημοτικές παρατάξεις του Δήμου Βύρωνα και όλους τους ανεξάρτητους δημοτικούς συμβούλους

Το κείμενο που σας επισυνάπτουμε το έχουμε πρωτοκολλήσει στον Δήμο Βύρωνα και το έχουμε κοινοποιήσει από τον Σεπτέμβρη του 2018 σε δημοτικές παρατάξεις και σε ανεξάρτητους δημοτικούς συμβούλους του Δ.Β. Αφορά τον έλεγχο της οικονομικής διαχείρισης της προηγούμενης δημοτικής αρχής Χαρδαλιά/Ν.Δ έως και σήμερα στα πρώην νομικά πρόσωπα πολιτισμού και αθλητισμού του αναφερόμενου Δήμου.

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Αγγέλης παραβιάζοντας τα καθήκοντά του αρνείται να θέσει το θέμα αυτό για συζήτηση στο Δ.Σ του Δήμου Βύρωνα κατά παράβαση του Πρότυπου Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας των Δήμων, ο οποίος έχει θεσπισθεί και ισχύει για όλους τους ΟΤΑ με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών από το 2008. Σύμφωνα με το άρθρο 14 του αναφερόμενου κανονισμού παρ. 2 "Το Δημοτικό συμβούλιο συζητά υποχρεωτικά προτάσεις που κατατίθενται σ΄αυτό από τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) άτομα για την επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητας του δημοτικού συμβουλίου. Ο Δήμαρχος ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για την σχετική απόφαση που ελήφθη."

Η στάση αυτή του κ. Αγγελή αποτελεί συλλογική έκφραση της αντιδημοκρατικής αντιλαϊκής πολιτικής της ψευτοαριστερής δημοτικής αρχής του ΣΥΡΙΖΑ και ιδιαίτερα την προσπάθεια του Δημάρχου Γρ. Κατωπόδη και του αντιδημάρχου οικονομικών Δ. Κόκκαλη καθώς και άλλων άφωνων αντιδημάρχων και δημοτικών συμβούλων της δημοτικής παράταξης "ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ" του ΣΥΡΙΖΑ. Όλοι αυτοί αν και είναι γνώστες της παράνομης, αδιαφανούς και αντιλαϊκής οικονομικής διαχείρισης, που σημάδεψε την πολιτική της προηγούμενης δημοτικής αρχής Χαρδαλιά και οδήγησε τον Δήμο Βύρωνα στην σημερινή οικονομική χρεοκοπία, εν τούτοις στα πλαίσια του νέου διπολικού/δικομματισμού συστήματος ΣΥΡΙΖΑ - Ν.Δ, αλλά και των ιδιαίτερων πολιτικών και προσωπικών δεσμών που είχαν αναπτυχθεί μεταξύ ορισμένων ηγετικών στελεχών της "ΣΤΑΣΗΣ ΒΥΡΩΝΑ" ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑ, προσπαθούν σήμερα να συγκαλύψουν τις ανομίες και την οικονομική χρεοκοπία του Δήμου, την οποία ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ και διαχειρίζονται κατά τρόπο κυνικό, με πλαστούς δημοτικούς προϋπολογισμούς και ισολογισμούς!

Η πολιτική αυτή της δημοτικής αρχής ΣΥΡΙΖΑ στον Βύρωνα, η οποία διαχειρίζεται την δημοτική εξουσία ως ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ, προκλητική, αήθης και βαθιά αντιδημοκρατική, είναι καθήκον όλων των δημοτικών παρατάξεων και δημοτικών συμβούλων, που σέβονται τα στοιχειώδη δικαιώματα των πολιτών, να αποτελέσει αντικείμενο ανοιχτών καταγγελιών, αλλά συνάμα και προστασίας των δικαιωμάτων των πολιτών.

Το αίτημα των 42 πολιτών πρέπει να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο. 
Ζητάμε να τεθεί ως θέμα ιδιαίτερο σε προσεχή συνεδρίαση αφού προηγούμενα ειδοποιηθούμε ώστε να καταθέσουμε όλα τα στοιχεία που αφορούν αυτό το σημαντικό ζήτημα. Ο καθένας ας αναλάβει το χρέος και τις ευθύνες του!

Δ. Σουλιώτης - 26 Νοέμβρη 2018

Ακολουθεί το επισυναπτόμενο κείμενο/αίτηση για συζήτηση από 42 πολίτες

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ 
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ 2002 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ


Προς: Τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα

Κύριε πρόεδρε, παρακαλούμε όπως μέσα στον μήνα Οκτώβρη του 2018 φέρετε στο Δημοτικό Συμβούλιο για συζήτηση το εξαιρετικά κρίσιμο και σοβαρό ζήτημα της οικονομικής διαχείρισης των πρώην νομικών προσώπων (ν.π) δηλ. του «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ» (Π.Κ.Δ.Β) και του «Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Βύρωνα» (ΑΟΔΒ), τα οποία, όπως είναι γνωστό, αργότερα, ενσωματώθηκαν στον ενιαίο «Οργανισμό Πολιτισμού και Αθλητισμού Δήμου Βύρωνα» (ΟΠΑΔΒ).

Η συζήτηση την οποία ζητούμε αφορά την έρευνα της όλης οικονομικής διαχείρισης αυτών των οργανισμών για την περίοδο 2002 μέχρι και σήμερα. Θα θέλαμε να επισημάνουμε, επίσης, ότι ενώ είναι γνωστά στους κατοίκους του Βύρωνα τα τεράστια οικονομικά ελλείμματα, τα οποία σημάδεψαν τις δημοτικές περιόδους της προηγούμενης δημοτικής αρχής και τα οποία, αν και καταγγέλθηκαν από τον ίδιο τον σημερινό Δήμαρχο κ. Κατωπόδη στον πρώτο δημόσιο οικονομικό απολογισμό της σημερινής δημοτικής αρχής, ωστόσο, μέχρι σήμερα, δεν έχει διαταχθεί από τον Δήμο καμιά απολύτως σχετική έρευνα, δεν προκλήθηκε καμιά απολύτως σχετική συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τα αίτια, τους υπεύθυνους, τις συγκεκριμένες παραβιάσεις του δημόσιου λογιστικού, την εξειδίκευση και την συγκεκριμενοποίηση των μεγάλων αυτών οικονομικών ελλειμμάτων και την οικονομική, τελικά χρεοκοπία του Δήμου καθώς και την ενημέρωση του ελληνικού λαού, η οποία αποτελεί δημοκρατικό χρέος της δημοτικής αρχής.

Υπενθυμίζουμε, σχετικά με τα οικονομικά ελλείμματα του Δήμου, ότι ο σημερινός δήμαρχος ανέφερε δημόσια και υπολόγισε ότι αυτά ξεπερνούσαν τα 30εκ. ευρώ!

Ακόμα θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι παρά τις σοβαρές αυτές καταγγελίες και τις συνέπειες, που αυτά τα ελλείμματα είχαν και έχουν για τον λαό του Βύρωνα, την ίδια την πόλη, την λειτουργία όσο και το έργο του Δήμου, δεν έχει κληθεί μέχρι σήμερα από τον Δήμο καμιά αρμόδια δημόσια ελεγκτική αρχή, για να επιληφθεί της αναγκαίας έρευνας ώστε να αναδειχθούν οι όποιες ευθύνες και να λογοδοτήσουν οι ένοχοι!

Οι υπογράφοντες

Αυγέρης Θανάσης, Καλλιπόλεως 88, Βύρωνας Γαβριήλ Ευαγγελία, Αριστοτέλους 1, Βύρωνας Γιαννάκη Ξανθούλα, Μεταμορφώσεως 25, Βύρωνας Γιαννούλας Ευάγγελος, Κωσταντινοπόλεως 42, Βύρωνας Δημακέα Ευαγγελία, Πίνδου 8, Βύρωνα Ζήση Φωτούλα, Πρωτεσιλάου 2, Βύρωνας Ζωγράφος Χαράλαμπος, Πρωτεσιλάου 11-13, Βύρωνας Θεοδωρόπουλος Γεώργιος, Αριστοτέλους 1, Βύρωνα Καλλιγέρη Τασία, Αγ. Φανουρίου 32, Παγκράτι Καραμανώλης Στέλιος, Αριστοτέλους 1, Βύρωνας Καρβέλας Εμμανουήλ, Καλλιπόλεως 14, Βύρωνας Κονδύλη Όλγα, Σπ. Μερκούρη 3, Παγκράτι Κούγιας Γιώργος, Αναπήρων Πολέμου 18, Καρέας Κυρακίδου Σόνια, Λ. Καρέα 72, Καρέας Κωσταντινίδης Δημήτριος, Αριστοτέλους 1, Βύρωνας Λυκιαρδοπούλου Χρυσάνα, Δαμάρεως 161-163, Παγκράτι Μανδραγώνης Θανάσης, Δήλου 4 , Βύρωνα Μανωλαράκη Μαρία, Κανάρη 22, Βύρωνας Μαράτου Παναγιώτα, Γρηγορίου Ε΄50, Βύρωνας Μαρίνος Γεώργιος, Ολύμπου 40 , Βύρωνας Μίτη Μαρία, Δάφνης Γ1-10, Καρέας - Βύρωνας Μουμουτζή Νότα, Σιπύλου 5, Βύρωνας Ντίνας Γρηγόριος, Ρούμελης 6, Βύρωνας Ντόκου Μαριαλένα, Ρούμελης 6, Βύρωνας Παπαγεωργίου Μαρία, Κυδωνιών 27, Βύρωνας Παπαδάτος Παναγιώτης, Σειρήνων 45, Βύρωνας Πιστόλη Ζωή, Νεοπτολέμου 48, Βύρωνας Πιστόλης Λάμπρος, Νεοπτολέμου 48, Βύρωνας Πιστόλη Μόνικα, Νεοπτολέμου 48, Βύρωνας Ποθητού Αντριάννα, Πίνδου 8, Βύρωνα Σουλιώτη Αναστασία, Ελλησπόντου 12, Βύρωνας Σουλιώτης Δημήτριος, Ελλησπόντου 12, Βύρωνας Σοφιανός Αθανάσιος, Γρηγορίου Ε΄50, Βύρωνας Φαλάλη Μαρίνα, Αδαμαντίου Κοραή 97, Βύρωνας, Φωντίνης Γεώργιος, Ρόδωνος 4, Βύρωνας Χριστοδούλου Ιωάννης, Φιλολάου 29-31, Παγκράτι Χριστόπουλος Γιάννης, Σειρήνων 32, Βύρωνας Χριστοπούλου Αγγελική, Σειρήνων 32, Βύρωνας Χριστόπουλος Γεώργιος, Σπ. Μερκούρη 3, Παγκράτι Χριστοπούλου Ευγενία, Σπ. Μερκούρη 3, Παγκράτι Αϋφαντής Γεώργιος, Ολύμπου 40, Βύρωνας Αϋφαντή Σοφία, Ολύμπου 40, Βύρωνας Υφαντή Χρύσα. Λ. Καρέα 72, Καρέας

Μερική αναδημοσίευση από την Ιστοσελίδα της συλλογικότητας "ΠΟΛΙΤΕΣ του ΒΥΡΩΝΑ":



ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
 Εάν θέλουμε το Δημοτικό Συμβούλιο 
να αποκτήσει επιτέλους 
δημοκρατική και ουσιαστική λειτουργία, 
τότε, στην αυριανή (της 29ης Νοεμβρίου 2018) συνέλευση, θα πρέπει να υπάρξει 
ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ 
κατά του Προέδρου αυτού.