Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Γιατί ο Μίλτος Μπαντής ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι καν υποψήφιος Δήμαρχος το 2023

Και μόνον η υπενθύμιση που υπάρχει πριν τον επίλογο του κειμένου, ως επιχείρημα, θα ήταν υπεραρκετή για να απαντηθεί το «γιατί» ο Μίλτος Μπαντής δεν πρέπει να είναι υποψήφιος Δήμαρχος το 2023, όπως δεν έπρεπε να ήταν το 2014 και το 2019!

Σε αυτήν όμως την απαραίτητη υπενθύμιση προσθέσαμε μερικά ακόμη επιχειρήματα:

«Δίπλα σε κάθε πολίτη» ήταν το σύνθημα του 14ου Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, στην οποία ανήκει ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Μαζί για τον Βύρωνα» και Πρόεδρος της ΔΕΕΠ (Διοικούσα Επιτροπή Εκλογικής Περιφέρειας) Νοτίου Τομέα Αθηνών, κ. Μίλτος Μπαντής, αλλά, δυστυχώς, στην περίπτωσή του το σύνθημα δεν ισχύει, γιατί  η πράξη από την απραξία απέχει έτη φωτός!

Ας δούμε στις ακόλουθες περιπτώσεις, που αφορούν σημαντικά μακροχρόνια προβλήματα της πόλης του Βύρωνα, πόσο κοντά στους πολίτες, στους κατοίκους, βρίσκεται ο Μιλτιάδης Μπαντής.

Παράδειγμα 1ο

Στις 4 Νοεμβρίου 2021 τα ιστολόγια της πόλη μας (αλφαβητικά) «Βύρωνας, η πόλη μας», «Βύρωνας και τριγύρω» και «Ρωγμή στην ενημέρωση» προσκάλεσαν όλες τις δημοτικές παρατάξεις να παρευρεθούν το Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021, στην Νεράιδα, στον «κοινόχρηστο χώρο» των οδών Χρυσοθέμιδος και Παν. Τσαλδάρη, για μια ενημέρωση των κατοίκων της περιοχής, αναφορικά με την εξέλιξη της υπόθεσης του «δεσμευμένου» οικοπέδου.

Από την δημοτική παράταξη «Μαζί για τον Βύρωνα» δεν παρευρέθηκε ΚΑΝΕΝΑΣ δημοτικός σύμβουλος! Ούτε ενημέρωσαν ότι δεν θα παρευρεθούν.
Δείτε στο άρθρο: Κατακραυγή για το πως χειρίστηκε η Δημοτική Αρχή την υπόθεση του οικοπέδου στη Νεράϊδα 

Παράδειγμα 2ο

Στις 10 Δεκεμβρίου 2021 κάτοικοι της περιοχής της οδού Νίκου Νικηφορίδη, δια μέσου της Ένωσης Πολιτών της «Ενάργειας», προσκάλεσαν στη Λαμπηδόνα για την Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου τους επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων για να τους ενημερώσουν για τη σχολάζουσα κληρονομιά.

Άφαντος και πάλι ο Μιλτιάδης Μπαντής… Ούτε φωνή ούτε ακρόαση!

Σε αντίθεση με τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Νέα Εποχή» κ. Χρήστο Γώγο, ο οποίος ενημέρωσε τηλεφωνικώς και με ηλ/μήνυμα ότι δεν θα παρευρισκόταν, εξηγώντας μάλιστα και τους λόγους, όπως το αυτό έπραξε και η δημοτική σύμβουλος της ίδιας παράταξης κα Ιουλία Κιούπη, η οποία επίσης είχε προσκληθεί, καθώς είναι κάτοικος της εν λόγω περιοχής.
Δείτε στο άρθρο: Ενημέρωση για τη συνάντηση της Λαμπηδόνας (Δευτέρα 13/12/21) για τη σχολάζουσα κληρονομιά της οδού Ν. Νικηφορίδη

Αλήθεια, από το 2014 έως και σήμερα τί έκανε ως αντιπολίτευση ο κ. Μιλτιάδης Μπαντής και η παράταξή του για τα δυο αυτά σημαντικά θέματα, της Νεράιδας και της σχολάζουσας κληρονομιάς της οδού Νίκου Νικηφορίδη; Μην περιμένετε απάντηση σε μια ρητορική ερώτηση.

Παράδειγμα 3ο και κυριότερο!
Μίλησε για άλλα αντί άλλων, ενώ μπορούσε «να ρίξει» τη διοίκηση και δεν το έκανε!

 

Στις 21 Ιουλίου 2020, στη 14η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά τη συζήτηση του 16ου θέματος της ημερήσιας διάταξης «Συζήτηση επί αναφοράς – καταγγελίας Πολίτου με θέμα: Κακορραφία, εμπαιγμός και κακοδιοίκηση στο Δήμο  Βύρωνα» δόθηκε η ευκαιρία στον επικεφαλής της παράταξης «Μαζί για τον Βύρωνα» κ. Μίλτο Μπαντή, «να ρίξει», κυριολεκτικά, τη διοίκηση του κ. Γρηγόρη Κατωπόδη, ζητώντας την αποπομπή Αντιδημάρχου ο οποίος είχε προβεί σε κάποια αξιόποινη πράξη κατά του καταγγέλλοντος πολίτη… (σ.σ.: Ως unfair=άδικη χαρακτηρίστηκε από τους επικεφαλής κ. Σάρολα Βασιλική και Αλέξη Σωτηρόπουλο η ενέργεια του Αντιδημάρχου, παρότι και εκείνοι, ως δικηγόροι, γνώριζαν ότι υπήρχαν και εξακολουθούν να υπάρχουν Ποινικές ευθύνες!!!).

Και τί είπε σε εκείνο το Δημοτικό Συμβούλιο ο Μιλτιάδης Μπαντής; Απολύτως τίποτα για την ταμπακιέρα! Μίλησε για άλλα αντί άλλων, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος, προσωπικά, είχε δις ενημερωθεί για το περιστατικό!

Η 7λεπτος εκτός θέματος (με τις ευλογίες του Προέδρου του Δ.Σ. κ. Πλακίδα) ομιλία του, στη λογική του «από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα», ανακούφισε τη Δημοτική Αρχή και έθετε τις βάσεις για τον σχεδιασμό της συνδιοίκησης του Δήμου όπως ακούστηκε, μερικούς μήνες αργότερα, σε κάποια άλλη συνεδρίαση του Δ.Σ., από τον ίδιο τον Μιλτιάδη Μπαντή…

Δείτε στο τέλος του κειμένου την Περίφημη ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ τοποθέτησή του την οποία είχε στηλιτεύσει και η επικεφαλής της παράταξης «Πρωτοβουλία Πολιτών Βύρωνα» κυρία Βασιλική Σάρολα λέγοντας: «κύριε Πρόεδρε, επιτρέψτε μου να πω ότι γίνανε τοποθετήσεις που ήταν εκτός του θέματος που συζητάμε. Η ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων και οι αυθαίρετες ή μη καταλήψεις των κοινοχρήστων χώρων δεν είναι το θέμα της σημερινής συζήτησης»!

Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο;
Επιεικώς απαράδεκτος ο επικεφαλής της παράταξης «Μαζί για τον Βύρωνα» κ. Μίλτος Μπαντής.
Δεν έδειξε, όπως περίτρανα αποδείχτηκε, κανένα ενδιαφέρον για να προστατεύσει τα Συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών! Αλήθεια, και οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξής του τι έκαναν την ημέρα εκείνη; Ρητορική και αυτή η ερώτηση, γιατί «αγρόν ηγόραζαν» και εκείνοι!

«Ράμματα για τη γούνα» του επικεφαλής της παράταξης «Μαζί για τον Βύρωνα» κ. Μίλτου Μπαντή υπάρχουν αρκετά και τα έχουμε ήδη παρουσιάσει στα παρακάτω άρθρα:

Μίλτος Μπαντής, ο νεοδημοκράτης δημοτικός σύμβουλος που ήθελε να συν-διοικήσει τον Δήμο του Βύρωνα

κύριε Μπαντή, για την συνδιοίκηση που επιθυμείτε, ρωτήσατε το Βυρωνιώτικο λαό;

Γιατί κρύβουμε την αλήθεια; «Οι Νεοδημοκράτες του Βύρωνα, για να πάνε μπροστά, πρέπει πρώτα να κοιτάξουν προς τα πίσω».

Προσθέτουμε με τρόπο επιγραμματικό κάτι ακόμη: 

Τί να ειπωθεί για την αποχή από την ψηφοφορία στο δημοτικό συμβούλιο της 21ης Ιουλίου 2020, αναφορικά με την απόφαση για την κοπή των 7 δένδρων του Παλαιού Δημαρχείου;
«Πολλοί είναι εκείνοι που της χρεώνουν ότι διευκόλυνε την δημοτική αρχή με την στάση της, υπάρχουν σύμβουλοι της παράταξης που θεωρούν ότι πρέπει να επανεξέτασει την στάση της η παράταξη στην κατεύθυνση  να μην κοπούν τα δένδρα» έγραφαν τότε οι «Πολίτες του Βύρωνα», δείτε εδώ:
http://politestouvirona.blogspot.com/2020/07/blog-post_67.html#more

Αξέχαστη θα μείνει και σε εμάς η «ταξική πάλη» που δόθηκε, με τον επικεφαλής της παράταξης «Μαζί για τον Βύρωνα» κ. Μίλτο Μπαντή και τα στελέχη του, στο facebook, το Σάββατο 25 Ιουλίου 2020, μεταξύ 10.15 και 11.17, μέχρι να γίνει αποδεκτό το αίτημά μας να συνταχθεί με τις υπόλοιπες δημοτικές παρατάξεις, σε ένα ενιαίο κείμενο, στην άρνηση της κοπής των δένδρων του Παλαιού Δημαρχείου!

Φθάσαμε στην Υπενθύμιση!
Το Σκάνδαλο στην Εργάνη, που ΔΕΝ ήταν πυρκαγιά, ΔΕΝ ήταν πλημμύρα, μπορεί να χαρακτηριστεί ως «στραβή στη βάρδια του»; 

Την χρονική περίοδο 2010 – 2012, επί διοικήσεως Ν. Χαρδαλιά, που ο νεοδημοκράτης Μίλτος Μπαντής κατέχει θέση ευθύνης ως Αντιδήμαρχος Πρασίνου, Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας του Βύρωνα, η εταιρεία ΓΗΓΕΡΤΟΝ, έριξε τεράστιες ποσότητες άχρηστης ασφάλτου, αντιολισθητικές πλάκες, και άλλα άχρηστα υλικά οδοποιίας, στην δασική έκταση της Εργάνης, η οποία έχει κηρυχθεί αναδασωτέα και ανήκε στην Β΄ Ζώνη Υμηττού!

Ο Αντιδήμαρχος Μίλτος Μπαντής, έπραξε κάτι τότε; Μίλησε; Ανέλαβε τις όποιες ευθύνες του αναλογούσαν; Παραιτήθηκε;

ΟΧΙ! ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ! «Έκλεισε ερμητικά ώτα και οφθαλμούς», παρέμεινε στη θέση του και άφησε τον Δήμαρχο να καταδικαστεί… και ας ήταν ο ίδιος συνυπεύθυνος βάσει του «ο σιωπών δοκεί συναινείν» (qui tacet consentire videtur) και άρα, συνένοχος… 

Μην ξεχνάμε ότι μετά την άσκηση δίωξης από το Δασαρχείο Πεντέλης, στις 20 Δεκεμβρίου 2016, το 9ο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθήνας  βρήκε ένοχους, και επέβαλε ποινές φυλάκισης ενός (1) έτους, με αναστολή, καθώς και πρόστιμο 1.500 ευρώ, τόσο στον τέως Δήμαρχο της Ν.Δ στον Βύρωνα Νικ. Χαρδαλιά, όσο και στην εργολήπτρια εταιρία ΓΗΓΕΡΤΟΝ, η οποία είχε εκτελέσει το 2010 στον Δήμο Βύρωνα έργα οδοποιίας αξίας 3.000.000 Ευρώ! Δείτε εδώ: https://vironasipolimas.blogspot.com/2017/01/9-1-1500.html

Εν κατακλείδι: Για όλους αυτούς τους παραπάνω λόγους και για όλα όσα έχουν μέχρι σήμερα γραφτεί, ο Μίλτος Μπαντής, κατέλαβε την τελευταία θέση στην «διευρυμένη εσωτερική δημοσκόπηση» που διενεργήσαμε και αναρτήσαμε στο blog, αναφορικά με το ποιος επικεφαλής δημοτικής παράταξης είναι ο καταλληλότερος για Δήμαρχος. Έχοντας τραβήξει από το σκοτάδι της άγνοιας τους πολίτες, βγαίνοντας στο φως,  ανέπτυξαν την κριτική τους σκέψη γι’ αυτό και είχαμε τα αποτελέσματα αυτά. Δείτε εδώ: Ποιος πιστεύετε ότι θα ήταν ο καταλληλότερος Δήμαρχος για τον Βύρωνα; 

Τι άλλο χρειάζεται πλέον κάποιος πολίτης ψηφοφόρος για να καταλάβει ότι ο Μίλτος Μπαντής ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι καν υποψήφιος Δήμαρχος το 2023, όπως δεν έπρεπε να ήταν το 2014 και το 2019;

Θαυμάστε την ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ τοποθέτησή του στο Δημοτικό Συμβούλιο της 21ης Ιουλίου 2020. Αντί να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των πολιτών και να καταδικάσει την Κακοδιοίκηση, την κακορραφία και τον εμπαιγμό της Δημοτικής Αρχής, ωσάν να βρισκόταν "εκτός τόπου και χρόνου" μίλησε... «από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα»! 

Ενάργεια

26 Μαΐου 2022

Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

Υπόθεση Νεράιδα: "Έκανε πατάτα" η Δημοτική Αρχή ή μήπως ένα "σκόπιμο" λάθος;

«Από την παραπάνω παρατεθείσα νομοθεσία προκύπτει ότι οίκοθεν ενέργεια του Δήμου προβλέπεται μόνο στις περιπτώσεις που δεν συντρέχουν λόγοι που επιβάλλουν τη διατήρηση του ακινήτου ή μέρους αυτού ως κοινοχρήστου ή κοινωφελούς χώρου».

Αυτό απάντησε στις 15 Δεκεμβρίου 2021 η Περιφέρεια Αττικής (Γενική Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Έργων & Υποδομών – Τμήμα Πολεοδομικών Θεμάτων & Εφαρμογών) στο αίτημα της Δημοτικής Αρχής με θέμα την εκ νέου επιβολή της αρθείσας οικοδομικής απαλλοτρίωσης στο οικόπεδο Ο.Τ. 42, της συμβολής των οδών Χρυσοθέμιδος και Π. Τσαλδάρη (στην περιοχή Νεράιδα).

 

Δηλαδή με άλλα λόγια η Περιφέρεια Αττικής είπε στη Δημοτική Αρχή Βύρωνα ότι η ενέργεια που έκανε ήταν σαν να μην την ενδιέφερε πλέον η διατήρηση του οικοπέδου ως κοινόχρηστου χώρου… Αυτό τους είπε! Δείτε παρακάτω το έγγραφο.

Περιμένουμε να ακούσουμε τι θα απαντήσει η Δημοτική Αρχή πάνω σε αυτό αλλά και σε ένα σωρό ερωτήματα όταν το θέμα έρθει για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο… γιατί μην ξεχνάτε ότι στις 31 Μαρτίου 2022, Πάνω από 110 πολίτες κατέθεσαν (Αρ.Πρωτ.: 5662) ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ για συζήτηση στο Δ.Σ. του θέματος του οικοπέδου στη Νεράιδα.!


Έκανε "πατάτα"-γκάφα η Δημοτική Αρχή ή μήπως η "απερίσκεπτη" ενέργειά της κρύβει κάτι άλλο;

Ας δούμε τι αναφέρει το Άρθρο 88 του Νόμου 4759/2020 

Ο Ν. 4759/2020 επέφερε μία σειρά αλλαγών στην πολεοδομική νομοθεσία. Ανάμεσα σε αυτές συγκαταλέγονται: αλλαγές στην εκτός σχεδίου δόμηση, στα Τοπικά Πολεοδομικά Σχέδια, στη Μεταφορά του Συντελεστή Δόμησης (ΜΣΔ), αλλά και στις ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις κ.λπ.

Το Κεφάλαιο Η’ του νόμου (άρθρα 87-93) επανοργανώνει τις ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις. Ο νέος νόμος δεν αφορά την κήρυξη της ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης, ούτε τόσο την καθαυτή συντέλεσή της, αλλά κυρίως τα ζητήματα άρσης της και της επανεπιβολής της.

Άρθρο 88: Άρση ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης

1. Η ρυμοτομική απαλλοτρίωση αίρεται αυτοδικαίως, χωρίς να απαιτείται η έκδοση σχετικής διαπιστωτικής πράξης, εάν παρέλθουν:
α. δεκαπέντε (15) έτη από την έγκριση του ρυμοτομικού σχεδίου, με το οποίο αυτή επιβλήθηκε για πρώτη φορά, ή
β. πέντε (5) έτη από την κύρωση της σχετικής πράξης εφαρμογής ή πράξης αναλογισμού, ή
γ. δεκαοκτώ (18) μήνες από τον καθορισμό τιμής μονάδας, σύμφωνα με τα άρθρα 18 έως 20 του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων (ν. 2882/2001,Α΄ 17).

2. Μετά από την άρση της ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης ο ιδιοκτήτης, με αίτηση προς τον οικείο δήμο, δύναται να ζητήσει την τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου, προκειμένου η ιδιοκτησία του να καταστεί οικοδομήσιμη. Η αίτηση, στην οποία γίνεται συνοπτική περιγραφή της ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης, πρέπει να συνοδεύεται από δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την κυριότητα του αιτούντος επί του ακινήτου.

3. Το οικείο Δημοτικό Συμβούλιο, εντός προθεσμίας έξι (6) μηνών από την κατάθεση της αίτησης της παρ.2 (σ.σ.: αίτημα του ιδιοκτήτη δεν υπήρξε) είτε αποδέχεται την αίτηση και εκκινεί τη διαδικασία τροποποίησης του ρυμοτομικού σχεδίου είτε προτείνει στον οικείο περιφερειάρχη την εκ νέου επιβολή της αρθείσας ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης για τον ίδιο σκοπό ή τη μερική επανεπιβολή της. Η ολική ή μερική επανεπιβολή της ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης είναι δυνατή μόνο, όταν συντρέχουν σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) σοβαροί πολεοδομικοί λόγοι επιβάλλουν τη διατήρηση του ακινήτου ή μέρους αυτού ως κοινόχρηστου ή κοινωφελούς χώρου, και
β) ο οικείος δήμος διαθέτει την οικονομική δυνατότητα για την άμεση καταβολή της προσήκουσας αποζημίωσης στους δικαιούχους, που αποδεικνύεται με την εγγραφή της προσήκουσας αποζημίωσης σε ειδικό κωδικό στον προϋπολογισμό του οικείου δήμου. Ως προσήκουσα αποζημίωση ορίζεται, η υπολογιζόμενη με βάση το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών κατά το ημερολογιακό έτος υποβολής της αίτησης.

Η σχετική εγγραφή δαπάνης στον προϋπολογισμό του οικείου δήμου γίνεται ταυτοχρόνως με εγγραφή ισόποσου εσόδου από χρηματοδότηση προερχόμενη από το Πράσινο Ταμείο, εφόσον αυτή έχει εγκριθεί εντός της προθεσμίας της παρούσας.

Τα παραπάνω εφαρμόζονται αναλογικώς και στην περίπτωση, που η απαλλοτρίωση γίνεται για τη δημιουργία κοινωφελούς χώρου και ο αρμόδιος φορέας είναι άλλος, πλην του δήμου. Εναλλακτικά, το Δημοτικό Συμβούλιο μπορεί, σταθμίζοντας τις πολεοδομικές ανάγκες και τις οικονομικές δυνατότητες του δήμου, είτε να προτείνει τη μερική επανεπιβολή της αρθείσας απαλλοτρίωσης είτε να αποφασίσει την τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου, σύμφωνα με την αίτηση του ιδιοκτήτη.

Το Δημοτικό Συμβούλιο έχει τη δυνατότητα να προτείνει την τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου μετά από αυτοδίκαιη άρση της ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης ακόμη κι εάν, δεν έχει προηγηθεί αίτηση του ιδιοκτήτη του ακινήτου, όταν κρίνει ότι δεν συντρέχουν σοβαροί πολεοδομικοί λόγοι, που επιβάλλουν τη διατήρηση του ακινήτου ή μέρους αυτού ως κοινόχρηστου ή κοινωφελούς χώρου.

Αυτά αναφέρει το Άρθρο 88 του Νόμου 4759/2020 και οι πολίτες του Βύρωνα πρέπει να γνωρίζουν ότι αίτηση του ιδιοκτήτη δεν υπήρξε και, επομένως, το αίτημα της Δημοτικής Αρχής προς την Περιφέρεια έγινε γιατί θεωρεί ότι δεν συντρέχουν σοβαροί πολεοδομικοί λόγοι που επιβάλλουν τη διατήρηση του οικοπέδου ως κοινόχρηστου χώρου;