Συμπολίτες,
όπως ίσως γνωρίζετε, την χρονική περίοδο από το 2010 έως και το 2017, πιθανώς λόγω των μνημονίων [*], οι διοικήσεις του Δήμου Βύρωνα (Νίκου Χαρδαλιά 2010-2014 και Γ. Κατωπόδη 2014-2017), παρά τις υπ' αριθ. πρωτ.: 28492/2009 (Β'931), 27934/2014 (Β'2029), και 44/07.08.2014 Αποφάσεις και Εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών, εγκατέλειψαν στην τύχη τους τις Παιδικές Χαρές του Βύρωνα, δηλαδή, τις άφησαν δίχως συντήρηση και πιστοποίηση, με αποτέλεσμα αυτές ουσιαστικά να καταστραφούν και με τον καιρό να καταστούν επικίνδυνες για τη σωματική ακεραιότητα των παιδιών.
όπως ίσως γνωρίζετε, την χρονική περίοδο από το 2010 έως και το 2017, πιθανώς λόγω των μνημονίων [*], οι διοικήσεις του Δήμου Βύρωνα (Νίκου Χαρδαλιά 2010-2014 και Γ. Κατωπόδη 2014-2017), παρά τις υπ' αριθ. πρωτ.: 28492/2009 (Β'931), 27934/2014 (Β'2029), και 44/07.08.2014 Αποφάσεις και Εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών, εγκατέλειψαν στην τύχη τους τις Παιδικές Χαρές του Βύρωνα, δηλαδή, τις άφησαν δίχως συντήρηση και πιστοποίηση, με αποτέλεσμα αυτές ουσιαστικά να καταστραφούν και με τον καιρό να καταστούν επικίνδυνες για τη σωματική ακεραιότητα των παιδιών.
Τι έλεγε ο Νόμος 28492/2009
Ο βασικός στόχος του Νόμου, και του προγράμματος, ήταν ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενός απόλυτα ασφαλούς, λειτουργικού και καλαίσθητου περιβάλλοντος που να αποσκοπεί στη βέλτιστη σωματική και πνευματική ανάπτυξη και κοινωνικοποίηση του παιδιού, αλλά και στην αύξηση ασφαλών, δημόσιων χώρων ξεκούρασης και αναψυχής.
Στο δε Άρθρο 12, του Νόμου 28492/2009 (Υπουργός Εσωτερικών ο Π. Παυλόπουλος) και συγκεκριμένα στις Μεταβατικές Διατάξεις, αναγραφόταν:
«Μέχρι τις 31-12-2012 οι δημοτικές και κοινοτικές αρχές οφείλουν, να προσαρμόσουν τις παιδικές χαρές, που λειτουργούν ήδη στην περιφέρειά τους, στις διατάξεις της παρούσας. Η προσαρμογή πιστοποιείται από την Επιτροπή Ελέγχου Παιδικών Χαρών με την έκδοση πιστοποιητικού καταλληλότητας και χορήγησης του ειδικού σήματος. Μετά το πέρας της προθεσμίας αυτής ή σε περίπτωση που μετά από τον έλεγχο της Επιτροπής διαπιστωθεί ότι δεν είναι δυνατή η προσαρμογή, διακόπτεται η λειτουργία τους κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 10 της παρούσας».
Όμως, η πολιτική εξουσία (το υπουργείο Εσωτερικών) αντί να προειδοποιήσει, και να πιέσει τους δήμους με την επιβολή προστίμων, ώστε να υποχρεωθούν να φτιάξουν άμεσα τις παιδικές χαρές, για να πληρούν τα μέτρα και τις προϋποθέσεις ασφαλείας, έκρινε πως το πρόβλημα, ήταν ο ίδιος ο Νόμος!
Στο δε Άρθρο 12, του Νόμου 28492/2009 (Υπουργός Εσωτερικών ο Π. Παυλόπουλος) και συγκεκριμένα στις Μεταβατικές Διατάξεις, αναγραφόταν:
«Μέχρι τις 31-12-2012 οι δημοτικές και κοινοτικές αρχές οφείλουν, να προσαρμόσουν τις παιδικές χαρές, που λειτουργούν ήδη στην περιφέρειά τους, στις διατάξεις της παρούσας. Η προσαρμογή πιστοποιείται από την Επιτροπή Ελέγχου Παιδικών Χαρών με την έκδοση πιστοποιητικού καταλληλότητας και χορήγησης του ειδικού σήματος. Μετά το πέρας της προθεσμίας αυτής ή σε περίπτωση που μετά από τον έλεγχο της Επιτροπής διαπιστωθεί ότι δεν είναι δυνατή η προσαρμογή, διακόπτεται η λειτουργία τους κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 10 της παρούσας».
Όμως, η πολιτική εξουσία (το υπουργείο Εσωτερικών) αντί να προειδοποιήσει, και να πιέσει τους δήμους με την επιβολή προστίμων, ώστε να υποχρεωθούν να φτιάξουν άμεσα τις παιδικές χαρές, για να πληρούν τα μέτρα και τις προϋποθέσεις ασφαλείας, έκρινε πως το πρόβλημα, ήταν ο ίδιος ο Νόμος!
Έτσι, τροποποίησε ελαφρά τον Νόμο 28492/2009, και μάλιστα με απόλυτη σιωπή, όσον αφορά την νέα καταληκτική ημερομηνία της 30ης Ιουνίου του 2014, που είχε επιβάλλει με εντολή του προς τους δήμους, ο πρώην υπουργός Γιάννης Μιχελάκης.
Αντί να φτιαχτούν οι παιδικές χαρές, επικράτησε ο Νόμος της Σιωπής (omerta).
Κάπως έτσι ενήργησε η προηγούμενη δημοτική Αρχή Χαρδαλιά.
Εγκατέλειψε τις παιδικές χαρές, περιφρόνησε τις ανάγκες της παιδικής ψυχαγωγίας στην στοιχειώδη μορφή της, και συνετέλεσε στην μετατροπή των παιδικών χαρών, με ελάχιστες ίσως εξαιρέσεις, σε χώρους άθλιους, ρυπαρούς και επικίνδυνους. Και στην προσπάθεια να αποφύγει τις ενδεχόμενες ποινικές διώξεις εναντίον της, εξαιτίας της επικινδυνότητας των, ανάρτησε πινακίδες με τις οποίες ενημέρωνε τους γονείς ότι:
«Η χρήση των οργάνων και του χώρου γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των συνοδών των παιδιών».
«Η χρήση των οργάνων και του χώρου γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των συνοδών των παιδιών».
Οποία Ανευθυνότητα!
[Αν δεν είναι ποτέ δικό μας το λάθος, τότε δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη γι’ αυτό (Ρίτσαρντ Μπάχ)].
Δημοτική Αρχή, δίχως αρχές (;).
[Αν δεν είναι ποτέ δικό μας το λάθος, τότε δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη γι’ αυτό (Ρίτσαρντ Μπάχ)].
Δημοτική Αρχή, δίχως αρχές (;).
Ήταν τόσο απαράδεκτη η ενέργεια αυτή που οδήγησε τον Μάιο του 2015 το Υπουργείο Εσωτερικών να εκδώσει την με Α.Π.: 17602 ειδική Εγκύκλιο 15:
ΘΕΜΑ: «Λειτουργία παιδικών χαρών των ΟΤΑ»
Σύμφωνα με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο περί οργάνωσης και λειτουργίας των παιδικών χαρών των ΟΤΑ, όπως αποτυπώνεται στις υπ' αριθ. πρωτ. 28492/2009 (Β'931) και 27934/2014 (Β'2029) αποφάσεις, όλες οι παιδικές χαρές που ανήκουν σε ΟΤΑ πρέπει να έχουν συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές. Για το λόγο αυτό περιγράφεται αναλυτική διαδικασία πιστοποίησης, η οποία έχει εξειδικευθεί με την υπ' αριθ. 44/07.08.2014 εγκύκλιό μας, καθημερινά δε, επιλύονται απορίες και ερωτήματα εμπλεκόμενων φορέων μέσω της ειδικής πλατφόρμας επικοινωνίας και διαλόγου (forum), που έχει δημιουργηθεί για το σκοπό αυτό στο Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Επισημαίνεται δε ότι κάθε παιδική χαρά λειτουργεί με ευθύνη του οικείου δήμου. Ως εκ τούτου, κάθε δήμος οφείλει να τηρεί το θεσμικό πλαίσιο που ορίζουν οι προαναφερθείσες αποφάσεις, προκειμένου να εξασφαλίζει την ακίνδυνη χρήση των παιδικών χαρών, αφού προηγουμένως έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους. Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, οσάκις ο οικείος δήμος κρίνει ότι μια παιδική χαρά είναι ακατάλληλη οφείλει να τη σφραγίζει ο ίδιος άμεσα ή να αποξηλώσει τα επικίνδυνα παιχνίδια σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που έχει δώσει το Υπουργείο κατά καιρούς. Κατά συνέπεια, σε περίπτωση ατυχήματος σε παιδική χαρά, η οποία δεν είναι σφραγισμένη και είναι προσβάσιμη στο κοινό, ο οικείος δήμος ουδόλως αποποιείται την ευθύνη του με την τοποθέτηση πινακίδας στην οποία αναγράφεται ότι η παιδική χαρά δεν διαθέτει πιστοποίηση και η χρήση της γίνεται με ευθύνη των γονέων ή των συνοδών των ανηλίκων.
ΘΕΜΑ: «Λειτουργία παιδικών χαρών των ΟΤΑ»
Σύμφωνα με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο περί οργάνωσης και λειτουργίας των παιδικών χαρών των ΟΤΑ, όπως αποτυπώνεται στις υπ' αριθ. πρωτ. 28492/2009 (Β'931) και 27934/2014 (Β'2029) αποφάσεις, όλες οι παιδικές χαρές που ανήκουν σε ΟΤΑ πρέπει να έχουν συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές. Για το λόγο αυτό περιγράφεται αναλυτική διαδικασία πιστοποίησης, η οποία έχει εξειδικευθεί με την υπ' αριθ. 44/07.08.2014 εγκύκλιό μας, καθημερινά δε, επιλύονται απορίες και ερωτήματα εμπλεκόμενων φορέων μέσω της ειδικής πλατφόρμας επικοινωνίας και διαλόγου (forum), που έχει δημιουργηθεί για το σκοπό αυτό στο Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Επισημαίνεται δε ότι κάθε παιδική χαρά λειτουργεί με ευθύνη του οικείου δήμου. Ως εκ τούτου, κάθε δήμος οφείλει να τηρεί το θεσμικό πλαίσιο που ορίζουν οι προαναφερθείσες αποφάσεις, προκειμένου να εξασφαλίζει την ακίνδυνη χρήση των παιδικών χαρών, αφού προηγουμένως έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους. Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, οσάκις ο οικείος δήμος κρίνει ότι μια παιδική χαρά είναι ακατάλληλη οφείλει να τη σφραγίζει ο ίδιος άμεσα ή να αποξηλώσει τα επικίνδυνα παιχνίδια σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που έχει δώσει το Υπουργείο κατά καιρούς. Κατά συνέπεια, σε περίπτωση ατυχήματος σε παιδική χαρά, η οποία δεν είναι σφραγισμένη και είναι προσβάσιμη στο κοινό, ο οικείος δήμος ουδόλως αποποιείται την ευθύνη του με την τοποθέτηση πινακίδας στην οποία αναγράφεται ότι η παιδική χαρά δεν διαθέτει πιστοποίηση και η χρήση της γίνεται με ευθύνη των γονέων ή των συνοδών των ανηλίκων.
Ο Υπουργός
Νικόλαος Βούτσης
Νικόλαος Βούτσης
Η περίοδος 2014-2017 της διοίκησης Γ. Κατωπόδη
Στον αντίποδα, η διοίκηση του κ. Γ. Κατωπόδη αντιμετώπισε το θέμα με προχειρότητα, σκοπεύοντας με συνολικό κόστος 80.000-100.000
ευρώ να ψευτοεπισκευάσει, αντί να ανακατασκευάσει και να πιστοποιήσει, όλες τις παιδικές
χαρές, και στις 10 Δεκεμβρίου 2015 ανακοίνωνε, εξαπατώντας τους πολίτες, ότι:
«Με εντολή του Δημάρχου Γρηγόρη Κατωπόδη και του αρμόδιου Αντιδημάρχου Μιχάλη Καραγιάννη, ξεκίνησαν οι επισκευές πιστοποίησης στις Παιδικές Χαρές του Δήμου μας. Η αρχή έγινε από την Παιδική Χαρά της Νέας Ελβετίας και του πάρκου της Καραολή & Δημητρίου. Οι εργασίες πρόκειται να συνεχισθούν και στις υπόλοιπες Παιδικές Χαρές του Δήμου στις αρχές του 2016».
«Με εντολή του Δημάρχου Γρηγόρη Κατωπόδη και του αρμόδιου Αντιδημάρχου Μιχάλη Καραγιάννη, ξεκίνησαν οι επισκευές πιστοποίησης στις Παιδικές Χαρές του Δήμου μας. Η αρχή έγινε από την Παιδική Χαρά της Νέας Ελβετίας και του πάρκου της Καραολή & Δημητρίου. Οι εργασίες πρόκειται να συνεχισθούν και στις υπόλοιπες Παιδικές Χαρές του Δήμου στις αρχές του 2016».
Οι κάτοικοι του Βύρωνα δεν πρέπει να ξεχνούν!
Και δεν πρέπει να ξεχάσουν, την αναγκαστική αλλαγή πλεύσης της διοίκησης, που έγινε όταν, τον Μάρτιο του 2016, 3μελής επιτροπή πολιτών, αποτελούμενη από τους Δημήτρη Σουλιώτη, Παναγιώτη Ζυγούρη και Νίκο Βούρτση, επισκέφτηκε τον Αντιδήμαρχο της Τ/Υ κ. Καραγιάννη, όπως και το ότι, το θέμα της επικινδυνότητας, της εγκατάλειψης και εξαθλίωσης των μη πιστοποιημένων παιδικών χαρών του Δήμου Βύρωνα, πάλι κατόπιν αιτήματος πενήντα (50) πολιτών, (ΑΠ: 21759/01-09-2016) συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016, και τελικά επιβεβαιώθηκαν οι ανακατασκευές στο Δημοτικό Συμβούλιο της 23ης Νοεμβρίου 2016…
Ευτυχώς, το τελευταίο διάστημα (2018-2019) η διοίκηση του Δημάρχου κ. Γ. Κατωπόδη, με δύο συμβάσεις που υλοποίησε, προχώρησε στην ανακατασκευή δεκατεσσάρων (14) Παιδικών Χαρών της πόλης μας και συγκεκριμένα:
Με το πρώτο έργο που χρηματοδοτήθηκε από το Πράσινο Ταμείο (με 198.000€) ανακατασκευάστηκαν οι Παιδικές Χαρές:
- Καραολή και Δημητρίου
- Πάρκο Ραιδεστού
- Αγ. Γεωργίου Καρέα
- Προσφυγικά Καρέα (οδός Κισσού)
Με το δεύτερο έργο που χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια (με 980.000€) ανακατασκευάστηκαν οι Παιδικές Χαρές:
- Πλατεία Βαρουτίδη (Αγαλματάκια)
- Μανώλη (Αλαμάνας και Αθ. Διάκου)
- Πάρκο Νέας Ελβετίας
- Ντάνκαν (δίπλα στη σχολή χορού)
- Πάρκο Ανάληψης
- Πλατεία Γράμμου (Τσιρακοπούλου)
- Αγ. Τριάδα
- Πάρκο Δ. Νικολαΐδη (μόνο το τμήμα εκείνο που βρίσκεται στη συμβολή Β. Αντωνιάδη).
Ενώ, τέλος, από ίδιους πόρους του Δήμου Βύρωνα ανακατασκευάστηκαν η Παιδική Χαρά στην περιοχή Ιγνατίου Άρτης και της Πανόρμου.
Δεσμεύτηκαν 1.178.000 ευρώ για δώδεκα (12) Παιδικές Χαρές, δηλαδή μέσος όρος κόστους 98.166,6667 ευρώ για κάθε Παιδική Χαρά (;;;).
Βέβαια, σύμφωνα με το παραπάνω έγγραφο που κοινοποίησε η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, οι δέκα (10) Παιδικές Χαρές κόστισαν 634.500 ευρώ. Άρα με το ποσό των 543.500 ευρώ που περίσσεψε ανακατασκευάστηκαν οι δύο (2) εναπομείνασες Παιδικές Χαρές (πλατείας Μανώλη και άλλη μία)... και τί άλλο;
Είναι πολλά τα λεφτά Μιχάλη! Κάποια στιγμή θα πρέπει να δοθούν καλύτερες εξηγήσεις στον Ελληνικό λαό!
Όταν μάλιστα κάνει κάποιος και την από μνήμης ή από την ύπαρξη παλαιότερου φωτογραφικού υλικού σύγκριση με τον αριθμό των παιχνιδιών και οργάνων που διέθεταν οι Παιδικές Χαρές πριν το 2010, με το πως είναι η σημερινή εμφάνιση των ανακατασκευασμένων Παιδικών Χαρών.
Σήμερα
Απομένουν προς ανακατασκευή έντεκα (11) Παιδικές Χαρές οι οποίες σύμφωνα με, δημοσιοποιημένη στην ιστοσελίδα του Δήμου, δήλωση του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Μιχάλη Καραγιάννη θα ανακατασκευαστούν το προσεχές (έτσι ΑΟΡΙΣΤΩΣ) διάστημα με χρηματοδότηση 300.000 € από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ του Υπουργείου Εσωτερικών.
Πρόκειται για τις ακόλουθες Παιδικές Χαρές:
- Νεάρχου
- Πλατείας Βιάνου
- Πλατείας Δ. Νικολαίδη (2ος χώρος)
- Παύλου Μελά και Λεωφόρος Καρέα
- Εργάνης (έναντι πολυχώρου Άστρα)
- Καρύστου
- Παύλου Μελά και Αναπήρων 59
- Κάλβου και Φλέμινγκ
- Στέφανου Σαράφη – Δεξαμενή (πλησίον Κολυμβητηρίου)
- Γρανικού και Πανουργιά
- Καλλιπόλεως και Αλατσάτων (απέναντι από το παλαιό Α.Τ. Βύρωνα)
Σφράγιση των ως ακατάλληλων και επικίνδυνων!
Όμως, αν όχι όλες οι προαναφερόμενες, τρεις (3) από τις Παιδικές Χαρές, και συγκεκριμένα οι: 1) Καρύστου, 2) Κάλβου και Φλέμινγκ και 3) Πανουργιά και Γρανικού, είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ, και, σύμφωνα με την προαναφερόμενη Εγκύκλιο 5/17602/22.05.2015 του Υπουργείου Εσωτερικών, θα έπρεπε μέχρι την ανακατασκευή τους να σφραγιστούν, Και λόγω του ότι, σύμφωνα με τον ίδιο τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βύρωνα κ. Καραγιάννη ήδη στην Παιδική Χαρά Κάλβου και Φλέμινγκ έχει συμβεί ατύχημα, με την υπόθεση να βρίσκεται στα Δικαστήρια...
Ενημερωτικά: Με γνώμονα το γενικότερο συμφέρον, και αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη της ενέργειάς μας, ως συλλογικότητα, προχωρήσαμε σε αίτημα προς την Εισαγγελία για σφράγιση των τριών (3) επικίνδυνων Παιδικών Χαρών. Το "μπαλάκι" πλέον στη διοίκηση του Δήμου που με τον τρόπο αυτό απελευθερώνεται από το όποιο πολιτικό κόστος για να πράξει όπως ο νόμος ορίζει.
Η Συντήρηση των Παιδικών Χαρών
Οι ανακατασκευές και οι παρεμβάσεις που έγιναν στις Παιδικές Χαρές περιλάμβαναν την τοποθέτηση πιστοποιημένων οργάνων-παιχνιδιών (ΕΛΟΤ ΕΝ 1176), περιφράξεις, δάπεδα ασφαλείας, φύτευση, σύστημα άρδευσης, φωτιστικά (πάνελ), (σε Ντάνκαν, Αλαμάνας Γράμμου, Ν. Ελβετίας). Επιπλέον ο ανάδοχος ανέλαβε την διετή υποχρέωση συντήρησης των παιδικών χαρών για ζημιές από τη χρήση (όχι από καταστροφές), όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ανακοίνωση της Τεχνικής Υπηρεσίας.
Ακριβώς εδώ είναι το μεγάλο θέμα! Η συντήρησή των.
Ωραία, άντε και τις φτιάξαμε. Μετά το έτος 2021 τί γίνεται; Αφήνοντας στην άκρη την παρένθεση των καταστροφών, ο Δήμος θα πρέπει, μετά την παρέλευση της διετίας από την συμβατική υποχρέωση του αναδόχου, να αναλάβει με ίδιους πόρους την διαρκή συντήρηση των Παιδικών Χαρών τόσο από ζημιές από τη χρήση, όσο και από πιθανές καταστροφές, και αυτό, δίχως να τις εγκαταλείψει στιγμή, όπως άφησε να συμβεί κατά το πρόσφατο παρελθόν. Καλό θα ήταν μάλιστα να βρεθεί και τρόπος φύλαξής τους.
Η δική μας -των πολιτών- ΠΡΟΤΑΣΗ, που υπήρχε και στην υπ' αριθμ. πρωτ.: 21759/01-09-2016 αίτηση είναι η εξής: η χρηματοδότηση της συντήρησης και της αποκατάστασης των ζημιών που θα παρουσιάζονται στις Παιδικές Χαρές, να γίνεται άμεσα από τα τέλη που εισπράττονται από την παραχώρηση των δημοτικών-κοινοχρήστων χώρων για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων από τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (ΚΥΕ).
Γιατί, επαναλαμβάνουμε, η χρηματική παροχή που καταβάλλεται από τους υπόχρεους, έχει την έννοια της αντιπαροχής, δηλαδή, πρόκειται για τέλος ανταποδοτικού χαρακτήρα, ανάλογα του οφέλους που αποκομίζει ο πολίτης από τη χρήση του παραχωρούμενου χώρου (ΣτΕ 140/1989, ΔιΔικ 1990 σελ. 1228).
Βέβαια κάτι τέτοιο προϋποθέτει την κατάργηση της με αριθμό 2/6748/ΔΛΓΚ/ 21-01-2019 ΥΑ (ΦΕΚ Β΄ 104/24-01-2019), απαράδεκτης Απόφασης του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, της προηγούμενης κυβέρνησης, Γ. Χουλιαράκη, που από 01/03/2019 άλωσε και αιχμαλώτισε τα ταμιακά διαθέσιμα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τη μεταφορά τους στην Τράπεζα της Ελλάδος.
8 Δεκεμβρίου 2019
=====================
Σημείωση:
[*] Πείτε το ιδεοληψία ή όπως αλλιώς θέλετε, όμως το έτος 2010 η διοίκηση του Νίκου Χαρδαλιά είχε στα χέρια της -από την τριετή αύξηση κατά 76% των Δημοτικών Τελών- περίπου 9.000.000 ευρώ, τα οποία δυστυχώς διέθεσε δεξιά κι αριστερά, και φυσικά όχι για τον σκοπό που αυτά είχαν συγκεντρωθεί, δηλαδή τις απαλλοτριώσεις χώρων, ούτε βέβαια για τη συντήρηση των Παιδικών Χαρών που αφέθηκαν έτσι στην τύχη τους να ρημάξουν!
Γιατί κάποια πράγματα ΔΕΝ πρέπει να τα ΞΕΧΝΑΜΕ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου