Ένα χρόνο μετά τις δημοτικές, περιφερειακές εκλογές
Αντιδημοκρατικές εκτροπές στη λειτουργία Δήμων και Περιφερειών
Η αστική δημοκρατία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση-διοίκηση κατά τη περίοδο της διακυβέρνησης από την νεοφιλελεύθερη Ν.Δ και Πρωθυπουργό τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.
Η μειοψηφούσα δημοτική αρχή Βύρωνα με Δήμαρχο τον κ. Κατωπόδη στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, πρωτοπόρος στην εφαρμογή των αντιδημοκρατικών εκτροπών.
Άρθρο της κίνησης «ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ»
Στην ηλεκτρονική σελίδα ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ (Διαβάστε 8-5 ΕΔΩ "Τα ΠΑΝΩ κάτω στην διοίκηση των Δήμων") επανειλημμένα έχουν γίνει αναφορές για τις αντιδημοκρατικές εκτροπές της νεοφιλελεύθερης Ν.Δ στην προσπάθεια της να ανατρέψει τα πρόσφατα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών και να αλλοιώσει την εκλογική επιλογή των πολιτών, γιατί δεν της είναι αρεστά και δεν εξυπηρετούν, διευκολύνουν -αντίθετα βάζουν εμπόδια- στο πέρασμα της πολιτικής της.
Στις δημοτικές εκλογές του 2019 πριν γίνει κυβερνήτης ο Κυριάκος Μητσοτάκης οι πολίτες έκαναν την επιλογή τους με βάση ένα αναλογικότερο εκλογικό σύστημα στην κατανομή των εδρών στο δημοτικό συμβούλιο.
Το εκλογικό αυτό σύστημα που εισήγαγε ο ΣΥΡΙΖΑ, έχει και τα εξής παράδοξα. Οι εκλογές γίνονται σε δυο γύρους. Στον πρώτο γύρο εκλέγονται με αναλογική κατανομή οι δημοτικοί σύμβουλοι του κάθε συνδυασμού, με βάση το αποτέλεσμα και στο δεύτερο γύρο διεξάγονται εκλογές μεταξύ των επικεφαλής των δυο πρώτων συνδυασμών για να εκλεγεί ο Δήμαρχος.
Αυτό το σύστημα με τους δυο γύρους εκλέγει δημάρχους που έχουν μικρό εκλογικό αποτέλεσμα και μικρή εκλογική αποδοχή στους πολίτες. Χωρίς όμως να έχουν την πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων, είναι μειοψηφία στα δημοτικά συμβούλια και στην επιλογή των πολιτών.
Έτσι έχουμε δημοτικούς συνδυασμούς που την πρώτη Κυριακή συγκέντρωσαν μεγάλο ποσοστό στήριξης από τους πολίτες, ενώ την δεύτερη Κυριακή ο επικεφαλής τους δεν συγκέντρωσε το 50 τις εκατό των πολιτών. Διατηρεί όμως στο δημοτικό συμβούλιο τον αριθμό των συμβούλων σύμφωνα με το αποτέλεσμα του πρώτου γύρου των εκλογών, έχοντας περισσότερους συμβούλους από αυτόν που εξελέγη δήμαρχος στο Β΄ γύρο. Αυτό συνέβη στην πλειοψηφία των 320 δήμων της χώρας. Ο συνδυασμός "ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΒΥΡΩΝΑ" του κ. Γώγου που δεν εξελέγη Δήμαρχος, έχει 10 δημοτικούς συμβούλους στους 41, έναντι του Δήμαρχου κ. Κατωπόδη που έχει 9 δημοτικούς συμβούλους.
Με το σύστημα της αναλογικής κατανομής των δημοτικών συμβούλων εξελέγησαν και φωνές ριζοσπαστικές στα δημοτικά συμβούλια, ενοχλητικές για το πολιτικό, δημοτικό κατεστημένο, αλλά και τα τοπικά οικονομικά συμφέροντα. Αυτές τις φωνές κυρίως αλλά όχι μόνο, θέλουν να αποκλείσουν από τα δημοτικά συμβούλια για να διευκολύνονται στο πέρασμα των αντιλαϊκών πολιτικών τους στις τοπικές κοινωνίες και στην ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών των δήμων. Και αυτό το επιτυγχάνει η κυβέρνηση με τις αντιδραστικές αντιδημοκρατικές νομοθετικές παρεμβάσεις στη λειτουργία των Δήμων και των Περιφερειών, ενισχύοντας το δημαρχοκεντρικό μοντέλο διοίκησης υποβαθμίζοντας συνεχώς το ρόλο των δημοτικών συμβουλίων.
Η κυβέρνηση της Ν.Δ έδρασε από την πρώτη στιγμή της εκλογής της, αποφασιστικά όχι όμως σεβόμενη το σύνταγμα και την λαϊκή νωπή εκλογική, στη λογική ότι πρέπει πάση θυσία να εξαλειφτεί το αποτέλεσμα και ο συσχετισμός των εδρών που πρόεκυψαν στα δημοτικά- περιφερειακά συμβούλια με το εκλογικό σύστημα τύπου απλής αναλογικής. Γιατί τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών του 2019 που πρόεκυψαν πριν την εκλογή της στην κυβέρνηση, δεν της είναι αρεστά και φέρνουν εμπόδια στο πέρασμα της αντιλαϊκής νεοφιλελεύθερης πολιτικής στις τοπικές κοινωνίες.
Φέρνοντας τα ΚΑΤΩ ΠΑΝΩ και αλλοιώνοντας τα εκλογικά αποτελέσματα με το Ν. 4623-9.8.2019 στο όνομα της κυβερνησιμότητας και να υλοποιείται η πολιτική του Δημάρχου και του Περιφερειάρχη, μεταφέρονται οι βασικές αρμοδιότητες και αποφάσεις από τα δημοτικά, περιφερειακά συμβούλια στις ολιγομελείς επιτροπές, οικονομική και ποιότητας ζωής και ορίζεται η πλειοψηφία των μελών των επιτρόπων αυτών από το συνδυασμό του Δημάρχου. Έτσι με αυτό το τέχνασμα κατάφερε να μετατρέψει τις μειοψηφίες στα δημοτικά συμβούλια σε πλειοψηφίες στις επιτροπές που έχουν πλέον υπερεξουσίες και αποφασίζουν οι Δήμαρχοι και οι Περιφερειάρχες ότι θέλουν.
Θα περίμενε κανείς ποιο σώφρον αστικοδημοκρατικές λογικές που θα σέβονταν το εκλογικό αποτέλεσμα, να αλλάξουν τον εκλογικό νόμο, να γίνει υπερενισχημένο εκλογικό σύστημα με μπόνους εδρών στο πρώτο δημοτικό συνδυασμό, αλλά να εφαρμοστεί από τις επόμενες δημοτικές εκλογές. Αντί αυτού έχουμε συνεχείς αντιδημοκρατικές και αντισυνταγματικές νομοθετικές παρεμβάσεις που επιβάλουν εκτροπές, πλήρη αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος και διαρκείς υποβάθμιση του ρόλου του δημοτικού και περιφερειακού συμβουλίου με υπεξούσιες στις επιτροπές, οικονομική και ποιότητας ζωής.
Το αντιδημοκρατικό-αντισυνταγματικό αυτό πλαίσιο το εισηγήθηκε το Yπουργείο Eσωτερικών, ο υπουργός κ. Θεοδωρικάκος και ψηφίστηκε από τους βουλευτές της Ν.Δ.
Αυτό το έκτρωμα που είναι νόμος του αστικού αντιλαϊκού κράτους το χρησιμοποιούν και το αξιοποιούν οι δημοτικές αρχές σε όλη τη χώρα, ολοκλήρου του πολιτικού φάσματος, γιατί τους βολεύει και τους εξυπηρετεί παραχαράζοντας την πρόσφατη λαϊκή εντολή. Αποτελεί μονόδρομο για το αστικό πολιτικό σύστημα αλλά και τις κατεστημένες πολιτικές που δεν θέλουν να αναζητήσουν και να βαδίσουν μια άλλη πολιτική κουλτούρα, αυτή της συζήτησης, σύνθεσης, συνεργασίας.
Αποτελεί όμως δοκιμασία και για τις δυνάμεις που αναφέρονται στην αριστερά, που διεκδικούν δημοκρατικά εκλογικά αναλογικά συστήματα απλής αναλογικής, το να μην εφαρμόσουν αυτό το έκτρωμα στην πράξη και να συνεχίσουν οι αποφάσεις να λαμβάνονται από τα δημοτικά-περιφερειακά συμβούλια και για κρίσιμα τοπικά-περιφερειακά ζητήματα να γίνονται και δημοψηφίσματα με αποφασιστικό δεσμευτικό χαρακτήρα. Θα μπορούσαν αξιοποιώντας τους συσχετισμούς στα συμβούλια, να ακολουθήσουν πολιτικές σύγκρουσης, ρήξης και ανυπακοής με τις πολιτικές της κεντρικής εξουσίας και της Ε. Ένωσης που στα λόγια καταγγέλλουν, κινητοποιώντας και στηριζόμενοι το λαό.
Αυτό όμως που βλέπουμε να συμβαίνει είναι και οι δημοτικές αρχές που έχουν εκλέγει στο όνομα της αριστεράς ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ, να πορεύονται και να εφαρμόζουν αυτές τις πολιτικές πρακτικές, επιβάλλοντας στις τοπικές κοινωνίες και στους εργαζόμενους στους ΟΤΑ αντιλαϊκές, αντεργατικές πολιτικές, ιδιωτικοποιήσεις, ανατροπή εργασιακών σχέσεων. Στο Δήμο Βύρωνα η δημοτική αρχή, παρά τα όσα δηλώνει, με ιδιαίτερο ζήλο εφαρμόζει τις εκτροπές αυτές, αφού παίρνει αποφάσεις για σοβαρά ζητήματα όπως συμβάσεις με ιδιώτες κ.λ.π., στις επιτροπές και όχι στο Δημοτικό συμβούλιο γιατί με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζει το πέρασμα των αντιλαϊκών της πολιτικών.
Υπάρχουν βέβαια και προοδευτικές, ριζοσπαστικές, αντικαπιταλιστικές φωνές στα δημοτικά και περιφερειακά συμβούλια που καταγγέλλουν τις αντιδημοκρατικές αυτές εκτροπές, απαιτώντας να ακυρωθεί στην πράξη ο νόμος Μητσοτάκη-Θεοδωρικάκου και να συνεχίσουν τα δημοτικά συμβούλια να αποφασίζουν -όχι οι επιτροπές– με την αρχή της πλειοψηφίας. Αναμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε στη συνεχεία τον τρόπο που θα αντιδράσουν οι φωνές αυτές, αν θα συντονίσουν τα βήματα τους έτσι ώστε στην πράξη να εμποδίσουν την εφαρμογή αυτών των αντιδημοκρατικών εκτροπών.
Μια τέτοια στάση καταδίκης των εκτροπών αυτών επέλεξαν οι δημοτικοί σύμβουλοι Σάρολα, Παπαδημητρίου, Τσιάκαλος της ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα που απείχαν από τη συνεδρίαση για την έγκριση του ισολογισμού του Δήμου για το 2017 καθώς και ο δημοτικός σύμβουλος της ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ Μαυρόπουλος, που όχι μόνο καταψήφισε τον ισολογισμό αλλά κατήγγειλε και το νόμο της Ν.Δ που ανατρέπει τα εκλογικά αποτελέσματα.
Αυτή του τύπου αστική δημοκρατία κατά την περίοδο διακυβέρνησης Μητσοτάκη-2019…20 και βάλε πόσα χρόνια ακόμη θα κρατήσει, γεννά αποφάσεις δημοτικών συμβουλίων όπως αυτή που αναρτήθηκε στη Διαύγεια του Δήμου Βύρωνα 06/05/2020 και αφορά την έγκριση του ισολογισμού του Δήμου για το 2017, όπου ενώ 9 σύμβουλοι ψηφίσαν υπέρ, 17 κατά, στην απόφαση γράφεται ότι κατά πλειοψηφία εγκρίνεται ο ισολογισμός του Δήμου Βύρωνα.
Διαβάστε ολόκληρη την απόφαση απόφαση δημοτικού συμβουλίου Δήμου Βύρωνα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΘΕΜΑ: Έγκριση των Οικονομικών Καταστάσεων έτους 2017 (Ισολογισμού, λογαριασμού Αποτελεσμάτων Χρήσεως, Πίνακα Διαθέσεως Αποτελεσμάτων και Προσαρτήματος) του Δήμου Βύρωνα
Στον Βύρωνα σήμερα 06/05/2020 ημέρα Τετάρτη και ώρα (15:00 – 17:30) στο Δημοτικό Κατάστημα διεξήχθη, δια τηλεδιάσκεψης, ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα, σύμφωνα με το άρθρο 10 παρ. 1. της από 11-03-2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (λήψη μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορωνοϊού COVID–19) (ΦΕΚ τ.Α’ 55/11.03.2020) και τις υπ’ αριθμ. 18318/13-03-2020 και 40/31-03- 2020 εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών, κατόπιν της με αριθμ. Πρωτ.:7146/29-04-2020 έγγραφης πρόσκλησης του Προέδρου του, που δημοσιεύθηκε και γνωστοποιήθηκε σε κάθε έναν Δημοτικό Σύμβουλο και στον Δήμαρχο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν.3852/2010, όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 74 του ν. 4555/2018 (ΦΕΚ τ.Α’ 133/19.07.2018)
Ο Πρόεδρος διαπίστωσε ότι υπάρχει απαρτία, καθόσον επί συνόλου σαράντα ενός (41) Δημοτικών Συμβούλων, συμμετείχαν (ήταν συνδεδεμένοι) στην έναρξη της συνεδρίασης, είκοσι εννέα (29) Σύμβουλοι και ονομαστικά:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ 1. Πλακίδας Γεώργιος ΠΡΟΕΔΡΟΣ 16. Κριατσιώτης Γεώργιος 2. Aγγέλης Κωνσταντίνος 17. Λέλος Γεώργιος 3. Αδαμόπουλος Ιωάννης 18. Μαυρόπουλος Αναστάσιος 4. Aλμύρας Γεώργιος 19. Μπαντής Μιλτιάδης 5. Βαλμάς Ηλίας 20. Μπαστέα Πετρούλα 6. Βώβος Διονύσιος 21. Οικονόμου Αθανάσιος 7. Γώγος Χρήστος 22. Παπαδημητρίου Αθανάσιος 8. Δασκαλάκη Σοφία 23. Σάρολα Βασιλική 9. Δάφνη Πηνελόπη 24. Σπυρόπουλος Χρήστος 10. Δεμπόνος Βασίλειος 25. Σωτηρόπουλος Αλέξιος 11. Καππάτος Ορέστης 26. Τριανταφύλλου Ελευθέριος 12. Καραγιάννης Μιχαήλ 27. Τριγάζης Παναγιώτης 13. Κλειάσιος Αθανάσιος 28. Τσιάκαλος Κοσμάς 14. Κλωνάρη Λεμονιά 29. Υφαντή Σωτηρούλα 15. Κόκκαλης Δημήτριος
ΑΠΟΝΤΕΣ (αν και κλήθηκαν νόμιμα) 1. Αναστούλης Παύλος 3. Γείτονας Ευάγγελος 2. Αποστολάκης Νεκτάριος 4. Καλύβας Βασίλειος
Στη συνεδρίαση προσκλήθηκε και συμμετείχε ο Δήμαρχος Βύρωνα κ. Κατωπόδης Γρηγόριος Στη συνεδρίαση συμμετείχε και η Γενική Γραμματέας του Δήμου κα Πέτρου-Βαρουχάκη Αναστασία
Στη συνεδρίαση προσκλήθηκε και συμμετείχε ο Δήμαρχος Βύρωνα κ. Κατωπόδης Γρηγόριος Στη συνεδρίαση συμμετείχε και η Γενική Γραμματέας του Δήμου κα Πέτρου-Βαρουχάκη Αναστασία
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ Από το πρακτικό της 8ης/06-05-2020 ειδικής συνεδρίασης δια τηλεδιάσκεψης του Δημοτικού Συμβουλίου Α ρ ι θ μ ό ς Α π ό φ α σ η ς : 4 9 / 2 0 2 0
Μετά την έναρξη της συνεδρίασης υπήρξε συμμετοχή των Δημοτικών Συμβούλων κ.κ. Ζιώγα Μαρίας, Τέγου Ευθύμιου, Βαρσαγάκη Γεώργιου, Μουντοκαλάκη Βασίλειου, Ντόβολου Γεώργιου, Κιούπη Ιουλίας, Σφακιανάκη Αικατερίνης και Ταραζώνα Δημήτριου Επίσης κλήθηκαν και συμμετείχαν στη συνεδρίαση η προϊσταμένη της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών κα Σοφία Θωμοπούλου, οι Ορκωτοί Ελεγκτές–Λογιστές, κ.κ., για την υποβοήθηση της διαδικασίας.
Στη συνέχεια ο Πρόεδρος αναφερόμενος στο ένα και μοναδικό θέμα της Ημερήσιας Διάταξης με τίτλο: “ Έγκριση των Οικονομικών Καταστάσεων έτους 201 7 (Ισολογισμού, λογαριασμού Αποτελεσμάτων Χρήσεως, Πίνακα Διαθέσεως Αποτελεσμάτων και Προσαρτήματος) του Δήμου Βύρωνα, έδωσε το λόγο στον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Κόκκαλη Δημήτριο ο οποίος εισηγούμενος το θέμα, ανέφερε: Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 163 παρ. 1 & 2 του Ν. 3463/2006 (∆.Κ.Κ.) και του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010, η Οικονομική Επιτροπή προέλεγξε τα στοιχεία του λογαριασμού της διαχείρισης Οικονομικού έτους 2017 του Δήμου με την υπ’ αριθμ. 184/2019 (ΑΔΑ: 6Ν7ΞΩ9Ε-Φ8Ψ) πράξη της και συνέταξε έκθεση για τον Ισολογισμό και τα Αποτελέσματα Χρήσεως του Δήμου Βύρωνα, Οικονομικού έτους 2017.
H Οικονομική Επιτροπή Βύρωνα, Υπέβαλλε στο Δημοτικό Συμβούλιο τον Ισολογισμό της 31 Δεκεμβρίου 2017 του Δήμου Βύρωνα και τα Αποτελέσματα Χρήσεως, Οικονομικού έτους 2017 μαζί με την έκθεσή της, συνοδευόμενα από το Πιστοποιητικό Ελέγχου και την από 13 Μαρτίου 2020 Ειδική Έκθεση Τακτικού Ελέγχου του Ορκωτού Ελεγκτή-Λογιστή της χρήσεως 2017 (όπως αυτά επισυνάπτονται στο παρόν), προκειμένου να εγκρίνει τον Ισολογισμό και να διατυπώσει τις παρατηρήσεις του σχετικά με αυτόν.
Ακολούθησε διαλογική συζήτηση κατά την οποία, οι επικεφαλής των παρατάξεων καθώς και Δημοτικοί Σύμβουλοι τοποθετήθηκαν σχετικά και εξέφρασαν τις απόψεις τους, τις παρατηρήσεις τους και τις τυχόν προτάσεις τους.
Στη συνέχεια τέθηκαν ερωτήσεις, ζητήθηκαν και δόθηκαν αναγκαίες διευκρινήσεις πάνω στο θέμα από τους παρευρισκόμενους Ορκωτούς Ελεγκτές-Λογιστές, όπως αναλυτικά αναφέρονται στα πρακτικά που τηρήθηκαν κατά τη συνεδρίαση.
Στη συνέχεια ο Πρόεδρος κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο να αποφασίσει σχετικά.
Εννέα (9) μέλη ψήφισαν υπέρ της έγκρισης του Ισολογισμού Δήμου Βύρωνα χρήσης έτους 2017, οι κ.κ. Αγγέλης Κωνσταντίνος, Κλωνάρη Λεμονιά, Καραγιάννης Μιχαήλ, Σπυρόπουλος Χρήστος, Κόκκαλης Δημήτριος, Δασκαλάκη Σοφία, Πλακίδας Γεώργιος, Τέγος Ευθύμιος, Τριγάζης Παναγιώτης.
Δέκα επτά (17) μέλη ψήφισαν κατά της έγκρισης του Ισολογισμού Δήμου Βύρωνα χρήσης έτους 2017, οι κ.κ. Γώγος Χρήστος, Κιούπη Ιουλία, Βώβος Διονύσιος, Υφαντή Σωτηρούλα, Μουντοκαλάκης Βασίλειος, Αδαμόπουλος Ιωάννης, Μπαστέα Πετρούλα, Ταραζώνας Δημήτριος, Δεμπόνος Βασίλειος, Ντόβολος Γεώργιος, Σωτηρόπουλος Αλέξιος, Τριανταφύλλου Ελευθέριος, Οικονόμου Αθανάσιος, Καππάτος Ορέστης, Κλειάσιος Αθανάσιος, Βαρσαγάκης Γεώργιος, Μαυρόπουλος Αναστάσιος.
Οκτώ (8) μέλη δήλωσαν ότι απέχουν από την ψηφοφορία οι κ.κ. Μπαντής Μιλτιάδης, Λέλος Γεώργιος, Δάφνη Πηνελόπη, Βαλμάς Ηλίας, Σφακιανάκη Αικατερίνη, Κριατσιώτης Γεώργιος, Ζιώγα Μαρία και Αλμύρας Γεώργιος.
Η επικεφαλής της παράταξης “ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ Βύρωνα” κα Σάρολα Βασιλική κατά την τοποθέτησή της στην έναρξη της συνεδρίασης, δήλωσε, ότι τα μέλη της παράταξής της θα είναι παρόντες στην συνεδρίαση αλλά θα απέχουν από την όλη διαδικασία συζήτησης και ψήφισης του ως άνω θέματος
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ μετά τα αναφερθέντα και τις τοποθετήσεις των μελών του, όπως αυτές έχουν καταγραφεί στα τηρούμενα πρακτικά Λαμβάνοντας υπόψη: 1. Την Ειδική Έκθεση Τακτικού Ελέγχου Οικονομικών Καταστάσεων χρήσεωςς έτους 2017 του Δήμου Βύρωνα του Ορκωτού Ελεγκτή – Λογιστή κ. Μιχαήλ Συραγόπουλου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 3 του άρθρου 163 του Ν. 3463/2006 2. Τις διατάξεις του άρθρου 65 του Ν.3852/10 3. Τις διατάξεις του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α΄ 87), άρθρο 72 παρ. 1γ. 4. Την με αριθμ. 184/2019 (Α.Δ.Α.: 6Ν7ΞΩ9Ε-Φ8Ψ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που αφορά στον προέλεγχο των Οικονομικών Καταστάσεων Χρήσεωςς 2017 Δήμου Βύρωνα 5. Τον Ισολογισμό έτους 2017, τα Αποτελέσματα Χρήσεως έτους 2017, το Προσάρτημα του Ισολογισμού της 31-12-2017 του Δήμου Βύρωνα και την Έκθεση της Οικονομικής Επιτροπής
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
1. Εγκρίνει τον Ισολογισμό της 31ης Δεκεμβρίου 2017, τα Αποτελέσματα Χρήσεως και το Προσάρτημα του Ισολογισμού Οικονομικού έτους 2017 του Δήμου Βύρωνα, όπως υποβλήθηκαν με την υπ’ αριθμ. 184/2019 (Α.Δ.Α: 6Ν7ΞΩ9Ε-Φ8Ψ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, ελέγχθηκαν από τον Ορκωτό Ελεγκτή - Λογιστή και επισυνάπτονται στην παρούσα ως αναπόσπαστο τμήμα αυτής
2. Την αποστολή της παρούσας απόφασης και των δικαιολογητικών που ορίζονται στο άρθρο 24 του ν.3202/2003 στο Ελεγκτικό Συνέδριο και την ανακοίνωση της υποβολής τους στον Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής
Η α π ό φ α σ η α υ τ ή έ λ α β ε α ύ ξ ο ν τ α α ρ ι θ μ ό 4 9 / 2 0 2 0
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΚΥΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ
Ο Πρόεδρος Πλακίδας Γεώργιος.
Αναρωτιέται κανείς από πού προέκυψε το αποφασίζει κατά ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑ το Δ.Σ. και εγκρίνει τον Ισολογισμό του 2017. Από πότε οι 9 ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ που ψηφίσαν υπέρ και 17 κατά, γίνονται πλειοψηφία;
Μπορεί να είναι νόμιμη μια τέτοια απόφαση; Τι γνώμη έχουν οι δημοτικοί σύμβουλοι και ιδιαίτερα αυτοί που είναι και νομικοί;
Θα υπάρξει προσφυγή κατά της απόφασης από δημοτικούς συμβούλους που καταψήφισαν;
Πολίτες του Βύρωνα
Αναδημοσίευση από εδώ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου