Κυριακή 24 Μαΐου 2020

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πρωτοκολληθεί μια αίτηση; Συμβαίνουν στον Δήμο Βύρωνα

Που και που να τα λέμε και αυτά μήπως τελικά αλλάξει κάτι!
Όταν κάποιος πολίτης ή κάποια συλλογικότητα υποβάλλει με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) μιαν αίτηση ή αναφορά προς τον Δήμο Βύρωνα περιμένει ότι, τουλάχιστον προς το τέλος της επόμενης ημέρας της λειτουργίας του Δημοτικού Καταστήματος η αίτηση-αναφορά αυτή θα έχει χαρακτηρισθεί και θα έχει πρωτοκολληθεί.

Αμ δε!

Την Δευτέρα 18 Μαΐου 2020 και ώρα 9 π.μ. εστάλη, προς το Γραφείο Δήμαρχου, μια αναφορά της συλλογικότητάς μας, η οποία όμως μέχρι την Παρασκευή 22 Μαΐου 2020 και ώρα 14.30 δεν είχε προωθηθεί από την Γραμματεία προς το Γραφείο Πρωτοκόλλου! Πέρασε δηλαδή Μια ολόκληρη εργάσιμη εβδομάδα... και ακόμη δεν έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου*.


Συμβαίνουν αυτά, θα πείτε,  και εν μέρει θα συμφωνούσαμε, εάν παρόμοια περιστατικά δεν συνέβαιναν συχνά, γιατί, δεν είναι η πρώτη φορά,  μας έχει τύχει περίπου τόσες φορές όσες τα δάκτυλα μιας διπλής μούντζας, και από ότι φαίνεται μάλλον δεν θα είναι η τελευταία φορά που τα συναντάμε.

Ευτυχώς που πλέον δεν μπορεί να υπάρχει η δικαιολογία που υπήρχε παλιά «η χειρόγραφη αίτησή σας χάθηκε» -έχουμε γράψει για τις χαμένες αιτήσεις του παρελθόντος- τώρα γίνεται ξανά αποστολή του μηνύματος** που περιέχει και τις πληροφορίες της προηγούμενης αποστολής, χάνεται όμως έτσι σημαντικός χρόνος για να ενεργήσει η διοίκηση μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία, όπως ήδη χάθηκε μια εβδομάδα από την κατάθεση της προαναφερόμενης αίτησης. Οι ημερομηνίες υποβολής μιας αναφοράς ενίοτε έχουν και αυτές την σημασία τους! «Οι περιστάσεις δεν περιμένουν τη δική μας βραδύτητα και ειρωνική αντιμετώπιση» όπως είπε και ο Δημοσθένης. Ειδικά μάλιστα όταν περιέχουν ερωτήματα όπως το «ποιος διοικεί τον Δήμο Βύρωνα;»

Γιατί θυμόμαστε τι δήλωνε ο Δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο «υπάρχουν πάντα δυσκολίες στο να είσαι πάντα συνεπής, πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα θα φτάσουμε σε μία ψηφιακή πλατφόρμα στη οποία θα κατατίθενται όλα τα προβλήματα, έτσι ώστε οι απαντήσεις να είναι άμεσες» https://vironasipolimas.blogspot.com/2020/05/blog-post_18.html  

Κατανοούμε τον φόρτο εργασίας των –κατά τα άλλα πολύ άξιων και ευγενικών- υπαλλήλων της Γραμματείας του Γραφείου Δημάρχου, αλλά, δεν μπορεί και να μη διαμαρτυρόμαστε όταν συμβαίνουν αυτά. Ας ψάξουν να βρουν την αιτία του προβλήματος και ας το «λήξουν»…

24 Μαΐου 2020

Η φωτογραφία "εκλάπη" από τις Google εικόνες

νημέρωση 26/05/2020
Τελικά η αίτηση πρωτοκολλήθηκε την Δευτέρα 25 Μαΐου 2020, και έλαβε τον Αρ.Πρωτ.: 8508, τσάμπα βέβαια, γιατί η Διοίκηση δεν πρόκειται να απαντήσει, πόσον μάλλον να ενεργήσει, να δράσει!

 

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου