Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Ο Δήμος που, για να λειτουργεί, έχει ανάγκη από Διαμεσολαβητή



Το συγκεκριμένο άρθρο, επίτηδες το αφήσαμε για μετά τις Αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019, γιατί, από δω και πέρα, Πρωταρχικός μας στόχος, ως συλλογικότητα, θα είναι η καταπολέμηση και η εξάλειψη του σηπτικού "φαινομένου της Κακοδιοίκησης", δηλαδή, της Αντικαταστατικής και Αντισυνταγματικής συμπεριφοράς τόσο της Διοίκησης, όσο και των Υπηρεσιών του Δήμου, που δεν απαντούν* (κρατείστε το αυτό, διαβάστε παρακάτω στο Παράρτημα) στα αιτήματα των πολιτών, για το οποίο, εκτός από την εκάστοτε επίορκη διοίκηση, συνυπεύθυνους θεωρούμε και όλους ανεξαιρέτως τους δημοτικούς συμβούλους που απαρτίζουν κάθε φορά το Δημοτικό Συμβούλιο, που ενώ γνωρίζουν, παραμένουν απαθείς, και επιτρέπουν διαχρονικά τον εμπαιγμό των πολιτών, δίχως να παίρνουν θέση, δίχως να ενδιαφέρονται για την πάταξή του! 
Είναι και αυτό, το "φαινόμενο της Κακοδιοίκησης", μια από τις πολλές και βασικές αιτίες που στη συνείδηση των πολιτών και το Αυτοδιοικητικό σύστημα είναι χρεωκοπημένο!

Γιατί είναι διπλά απαράδεκτο να λαμβάνουμε, ως καταγγέλλοντες πολίτες,  απάντηση, από το Α.Τ. Βύρωνα (δείτε το απόσπασμα του εγγράφου), στην οποία αναφέρεται ότι, "ουδεμία απάντηση περιήλθε στην Υπηρεσία μας σχετικά με τις ενέργειες των αρμοδίων Υπηρεσιών", όπου αρμόδιες Υπηρεσίες, η Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Βύρωνα και η Δ/νση Σχεδίου Πόλεως και Δόμησης του Δήμου Αθηναίων, που υποστηρίζει την Τεχνική Υπηρεσία του Βύρωνα,   

 
όταν η θέση του Συνηγόρου του Πολίτη είναι σαφής: "Η έγγραφη απάντηση της διοίκησης στα γραπτά αιτήματα που υποβάλουν οι πολίτες προς αυτή, έγκαιρα και εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, αποδεικνύει έμπρακτα τον οφειλόμενο σεβασμό που οφείλει η διοίκηση προς την αρχή της νομιμότητας, συνιστά εκπλήρωση για τους πολίτες του σχετικού συνταγματικού τους δικαιώματος, αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο ορθής διοικητικής συμπεριφοράς και ενισχύει καθοριστικά την εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ κράτους και πολιτών".

Όπως επίσης απαράδεκτο είναι και το γεγονός ότι, ενώ ο ίδιος ο Δήμαρχος, ο Άκης Κατωπόδης, έχει ενημερωθεί για το πρόβλημα από τον Ιανουάριο του 2015, σε κατ΄ιδίαν συζήτηση στο γραφείο του, επιδεικτικά αδιαφορεί για την εκπλήρωση της συνταγματικής υποχρέωσης της διοίκησής του και ωθεί στα άκρα τις σχέσεις με τους πολίτες, όταν μάλιστα έχει ενημερωθεί και προειδοποιηθεί ότι, σύντομα, οι, κατά τον Συνήγορο του Πολίτη, "διοικητικές αβελτηρίες" θα αποτελέσουν αντικείμενο των Ελεγκτικών Σωμάτων. Το είχαμε γράψει τον Απρίλιο του '19 και στο άρθρο μας "Εν Αρχή ην ο Νόμος", δείτε εδώ:
https://vironasipolimas.blogspot.com/2019/04/blog-post_19.html
Από την πλευρά μας δεν θα αφήσουμε καμία αίτηση αναπάντητη και οι μάχες θα δοθούν σε κάθε επίπεδο. Θα προσπαθήσουμε να επιβάλλουμε την τήρηση των ήδη υπαρχόντων "Συνταγματικών κανόνων του παιχνιδιού", με ή χωρίς τη βοήθεια δημοτικών συμβούλων και συλλογικοτήτων της πόλης μας, και μην απορήσετε εάν, οι από δω και πέρα ενέργειές μας επηρεάσουν τη σύνθεση του επόμενου Δημοτικού Συμβουλίου… Θα ταρακουνηθούν από τη Νομιμότητα!



                                                                                            
  
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ*: Για όσους δεν γνωρίζουν και ενδιαφέρονται για τον Βύρωνα και την αλήθεια!

Πριν κλείσουμε το άρθρο αυτό είναι απαραίτητο να εξετάσουμε και την ιδιαίτερη εκείνη παράμετρο όπου μια Υπηρεσία, ναι μεν απαντά στο αίτημα ενός πολίτη, αλλά, απαντά αόριστα ή με ψεύδη, ουσιαστικά εξαπατώντας τον. Ας θυμηθούμε μαζί, με δύο παραδείγματα από το παρελθόν της διοίκησης Άκη Κατωπόδη της περιόδου 2014-2018, τα "χάλια ΤΩΝ"! Και πιο συγκεκριμένα τα ψέματα των αρμοδίων της Τεχνικής Υπηρεσίας και πως τελικά, και στις δύο περιπτώσεις, αναδιπλώθηκαν όταν καταγγείλαμε τη συμπεριφορά τους στον Συνήγορο του Πολίτη

Παράδειγμα 1ο: Έτος 2014, η κατάσταση που υφίστατο στην πλατεία Ελ. Βενιζέλου - Αγ. Λαζάρου
Δείτε το ένθετο απόσπασμα της απάντησης του Προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας. Μιλά για τις προφορικές συνεννοήσεις, τις συναντήσεις μας καθώς και για την αυτοψία που διενεργήθηκε, τότε, στην πλατεία και μας ενημερώνει... (παραλείπονται κάποια στοιχεία)
"Επίσης σας ενημερώνουμε ότι, όπου παραχωρείται κοινόχρηστος χώρος για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, προβλέπεται η ελάχιστη ζώνη όδευσης πεζών σε πεζοδρόμια και διαδρόμους, πλάτους 1,50μ."



Έγραφε και ψευδώς ανέφερε για την ύπαρξη ελάχιστης ζώνης όδευσης των πεζών πλάτους 1,5μ,  στο πεζοδρόμιο της οδού Παν. Τσαλδάρη επί της πλατείας Αγ. Λαζάρου. Γιατί, ποιός ξεχνά την κατάσταση που επικρατούσε την περίοδο εκείνη, όπου πεζοδρόμιο ουσιαστικά δεν υπήρχε και τα Συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα των πεζών καταστρατηγούνταν; Δείτε την φωτογραφία.


Αρχικά, με πρόταση περί πεζοδρόμησης της οδού Παν. Τσαλδάρη, η οποία έβρισκε σύμφωνους τους καταστηματάρχες της περιοχής, προσπαθήσαμε να δώσουμε λύση στο πρόβλημα και να απελευθερώσουμε το πεζοδρόμιο της πλατείας. 


Αργότερα, τον Φεβρουάριο του 2015, για την εξάλειψη της ασυδοσίας εκ μέρους των καταστηματαρχών εισηγηθήκαμε στην Τεχνική Υπηρεσία του δήμου την διαγράμμιση ορίων για την ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων στην πλατεία.

  
Η 1η διαγράμμιση του Μαρτίου του 2015

Δείτε τι γράφαμε την Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου 2016 στο άρθρο "ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ": 
"Και ο εμπαιγμός συνεχίστηκε ακόμη και όταν τον Μάρτιο του 2015 (κατόπιν της από 13 Φεβρουαρίου 2015 εισήγησης μας) έγινε η 1η διαγράμμιση και οριοθέτηση του χώρου, που είχε δικαίωμα κάθε κατάστημα, για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων. Η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ (ενάντια στη νομοθεσία) διαπιστώνεται και  αποδεικνύεται κατά τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο μέσα από τις φωτογραφίες".

1η διαγράμμιση Μάρτιος 2015

"Η προκλητική αυτή αδράνεια και αδιαφορία μπροστά στις παραβιάσεις των δικαιωμάτων των πεζών συνεχίστηκε για ένα χρόνο μέχρι που αναγκαστήκαμε να καταγγείλουμε  την κατάσταση στο Συνήγορο του Πολίτη. Και υποχρεώθηκε η Τεχνική Υπηρεσία, ένα χρόνο μετά την 1η διαγράμμιση, στις 16 Μαρτίου 2016 να προχωρήσει σε 2η οριοθέτηση σύμφωνα με τη ισχύουσα νομοθεσία ετούτη τη φορά".... Δείτε εδώ:


2η διαγράμμιση Μάρτιος 2016

Η 2η διαγράμμιση, τον Μάρτιο του 2016, έγινε με την διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη! Δείτε εδώ:



 
Παράδειγμα 2ο: Η ξύλινη κατασκευή (deck) για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων της οδού Εμπεδοκλέους που καταστρατηγούσε την ελεύθερη όδευση του 1,5 μ. Δείτε παρακάτω την 1η φωτογραφία. 
Αρχικά από την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου (συμπεριλαμβανομένου και του Αντιδημάρχου Τ.Υ.Δ.Β.) αγνοήθηκαν, παντελώς το E-mail διαμαρτυρίας που στείλαμε την 12η Απριλίου 2018, και το οποίο συνοδευόταν από φωτογραφικό υλικό, αλλά και η με αρ. πρωτ:: 7991/16-04-2018 αίτηση μας για το θέμα, η οποία απαντήθηκε "με άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε"!  


Η εξ' αναγκασμού "συμμόρφωση" έγινε μετά τις καταγγελίες μας, δηλαδή, με την διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής! Δείτε το άρθρο "3,40 μ - 1,70 μ = Εξαπάτηση + Καταισχύνη" (Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2018) εδώ:



 
Στην πρώτη φωτογραφία απεικονίζεται ο Ρόμπερτ Μίτσαμ από την ταινία-φιλμ νουάρ του 1947 "Out of the Past" (σε σκηνοθεσία Jacques Tourneur).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου